וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות בביקיני יוצרות סערה בכוס קפה

18.11.2015 / 10:26

תוך ארוך משתרך בבית קפה מקומי בפיניקס בכל שעות היום. הסיבה: נערות צעירות בלבוש מינימלי המשרתות את הלקוחות. סניף נוסף עתיד להיפתח, למורת רוחם של המתנגדים

בית קפה של בריסטות בביקיני/Bikini Beans Espresso

בית קפה מקומי חדש שנפתח בפיניקס חווה הצלחה מסחררת. לא בשל איכות הקפה הגבוהה שהוא מגיש, לא בשל המיקום המנצח וגם לא בשל העיצוב החדשני. הסוד של בית הקפה הייחודי טמון בצוות המוכרים שבו. או יותר נכון בצוות המוכרות.

בבית הקפה, הנקרא Bikini Beans Espresso, עובדות מוכרות בלבד. לא סתם מוכרות, אלא דוגמניות. ולא סתם דוגמניות, אלא דוגמניות בביקיני. הגימיק הייחודי של בית הקפה יצר רעש גדול, ותור ארוך משתרך בכניסה לחנות מדי יום.

למעשה, המקום כל כך מצליח, שהבעלים כבר מתכנן להקים סניף שני, הפעם בטמפה, אריזונה. יש כאלו שמתנגדים למהלך - ובראשם קולבי גרנוויל, חבר מועצה בעיר, שכתב בדף הפייסבוק שלו פוסט זועם, ובו התנגד למהלך.

הוא הסביר כי הוא "מכבד את זכותו של העסק הזה להיות קיים, אך אני לא מתכוון לקנות בו. אני מורה ומחנך נשים צעירות להיות תחרותיות, אבל אז מגיע מקום כזה שטוען שהערך היחיד שלהן הוא כמושא של תשוקה".

למרות זאת, הבעלים של המקום ממש לא מתכוון לוותר על החלום: "אני ואשתי עמלנו הרבה כדי להגיע להצלחה שכזו, ואין בכוונתנו לוותר על הקמת סניף נוסף". גם הם, מצידם פרסמו פוסט תגובה לחבר המועצה

"חבר המועצה מפיץ שנאה ומאחל הפסדים לעסק מקומי. זו שאלה של השקפה. אם אתה מעדיף להסתכל על נשים ולחשוק בהן כאובייקטים בלבד מאשר להתבונן על הנושא בצורה טיפה יותר מעמיקה - אז אתה נכנע לצרות המוח שלך". הם אמנם נשמעים מאוד משכנעים, אבל שאר עמוד הפייסבוק שלהם מלא בתמונות של המלצריות בביקיני קטנטן, אז קצת קשה לקחת אותם ברצינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully