וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביס מארץ המגף: כבר ביקרתם בפסטיבל Eataliano?

23.12.2015 / 8:17

26 מסעדות איטלקיות מכל רחבי הארץ מציעות מאז תחילת השבוע, מנות מובחרות לחובבי המטבח האיטלקי במחירים של 79-99 שקלים. כבר ניחשתם מה תהיה המנה הראשונה?

סלט עגבניות ומוצרלה. ShutterStock
סלט עגבניות ומוצרלה/ShutterStock

במהלך השבוע הקרוב (20-27.12) יתקיים פסטיבל Eataliano, שבוע הגורמה האיטלקי בחסות מחלבות גד. 26 מסעדות איטלקיות מכל רחבי הארץ יציעו לחובבי המטבח של ארץ המגף תפריט מושקע ומוקפד במחירים של 79-99 שקלים לארוחה מלאה הכוללת שלוש מנות. האירוע מתכתב עם שבוע הגורמה בניו יורק, ובמהלכו המסעדות מפנקות את הקהל בארוחה במחיר שווה לכל נפש במטרה לקדם את האוכל האיטלקי המסורתי.

המנה הראשונה שתוגש אצל כל המשתתפות תהיה גרסת המסעדה לסלט קפרזה, סלט קלאסי בצבעי הדגל האיטלקי: אדום בדמות עגבניה, ירוק בדמות עלי בזיליקום ולבן בדמות גבינת מוצרלה, אחת הגבינות המפורסמות שהביאה איטליה לעולם.

מחלבות גד תציג את מנעד הגבינות האיטלקיות שמשווקות בישראל, ביניהן, מוצרלה פרסקה גבינת פקורינו, מסקרפונה ריקוטה פרסקה, ריקוטה, ריקוטה סלטה, בוראטה ובייבי מוצרלה.

הנה מספר מנות עיקריות לדוגמה מכמה מהמסעדות שיקחו חלק באירוע:

צפון הארץ

מסעדת 1910 (הממוקמת בדגניה) תגיש פיצה סיציליאנית עם ארטישוק, מוצרלה טרייה, ריקוטה פרסקה ושמן בזיליקום או טורטליני במילוי קרם בטטה וגבינת עיזים עם קולי סלק ומרווה.

מסעדת צל תמר (אשדות יעקב) תגיש פיצה זוקיני ואספרגוס - עם שני סוגי ריקוטה וקונכיות פסטה במילוי תרד וריקוטה פרסקה ברוטב עגבניות.

מסעדת טאנטי באצ'י (קריית טבעון) תציע טורטליני במילוי סלק ושורשים ברוטב יין לבן, שמנת וגבינה כחולה או מנה של פסטה חונקי כמרים בנוסח סיציליאני עם שומר בר, צנוברים, צימוקים, פרמזן וסרדינים.

מסעדת מנואלה (זכרון יעקב) תציע ניוקי ריקוטה - בייבי תרד ורוטב עגבניות פרמזן או אניולוטי גבינות ברוטב חמאת עגבניות מיובשות ומיקרו סלרי.

פיצה. White78, ShutterStock
חגיגה לחובבי המטבח האיטלקי/ShutterStock, White78

מרכז ואזור השרון

טריולה (פתח תקווה) תגיש רדיאטורי סלמון בקרם שמנת לימוני עם אפונת גינה, יין לבן ובזיליקום או ארביאטה לזנייטה עם עגבניות תמר שרופות, בייבי מוצרלה, בזיליקום ואמרטו.

גוסטו (תל אביב) תגיש פסטה קאצ'ו א פפה עם חמאה, פלפל שחור ופרמז'ן או ריזוטו סלק עם גבינה כחולה ואגוזי מלך קלויים.

אלורה (תל אביב) תציע קנלוני גבינות - שמנת, גורגונזולה, מוצרלה, קרם עגבניות שרופות, נבטי אפונה ושעועית ירוקה או פפרדלה עם קוביות סלק בחמאה, שמנת, שאלוט צלוי וגבינת גרנה פדנה.

בואנו (גבעתיים) תגיש לזניה תרד וגבינות עם מוצרלה, פקורינו ושמנת או רביולי במילוי פטריות וגבינות עם רוטב שמנת פסטו.

ירושלים

לבן בסינמטק תציע ריזוטו חצילים קלויים עם עגבניות שרי, לימונים כבושים, חלמון צרוב וריקוטה מלוחה או פיצה לבנה עם פטריות פורצ'יני, ארטישוק ירושלמי, עלי רוקט ושמן אגוזי מלך.

אל דנטה תגיש ריזוטו עם מגוון פטריות, שקדים, מסקרפונה ובסיס ציר ירקות עשיר או לזניה במילוי ריקוטה ותרד.

דרום הארץ

לוצ'אנה (מושב אמונים, אשדוד) תציע פיצה ביאנקה עם רוטב עגבניות טריות, ארטישוקים מהגריל, זיתי קלמטה ועשבי תיבול או ריזוטו פטריות חורף עם גבינת פקורינו ושמן כמהין.

פסטורי (אילת) תציע ריזוטו ירקות ירוקים עם אפונה, אספרגוס וכרישה בחמאה צהובה ופרמזן או רביולי במילוי גבינת עיזים, ריקוטה ופרמז'ן ברוטב רוזה ומסקרפונה.

ועוד מנות נפלאות ממסעדות נוספות.

לרשימת המסעדות המלאה

וואלה! NEWS בשיתוף מחלבות גד
  • עוד באותו נושא:
  • מחלבות גד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully