וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבשל מהנפש: ספר הבישול שמומן על ידי ההמונים

10.1.2016 / 16:34

רגע לפני גיל 50, רותם ליברזון, בלוגרית מצליחה ומנחת טלוויזיה בערוץ האוכל, סידרה לעצמה מתנת יום הולדת מיוחדת במינה: ספר בישול מושקע שמומן על ידי אוהדיה הרבים

עריכה: ניר חן

מחר תחגוג רותם ליברזון את יום הולדת ה-49 בדרך מקורית ומיוחדת: השקת ספר הבישול הראשון שלה הנקרא "בישול אישי", עליו עבדה במשך שנה שלמה. דרכה הקולינרית של ליברזון החלה בלימודי בישול בניו-יורק, ובהמשך החלה להעביר סדנאות בישול. לפני מספר שנים היא פתחה בלוג בישול בשם "טיפול בבישול" ולאחרונה אף הצטרפה לערוץ האוכל עם תוכנית משלה.

ספר הבישול של רותם ליברזון. דן פרץ,
ספר הבישול של רותם ליברזון/דן פרץ

המעניין בספר הבישול של ליברזון, מעבר למתכונים עצמם, הוא העובדה כי המחברת היא בלוגרית אשר זכתה לאהדה רבה, ומתוכה נולד הספר הזה, פשוטו כמשמעו. על מנת לגייס את המשאבים לספר, בחרה ליברזון לפנות לקהל עוקביה באמצעות מימון המונים. שיטה זו נהוגה בסטארטאפים רבים, ולפיה הגולשים משלמים על המוצר, לרוב במחיר אטרקטיבי, לפני שהוא יוצא לאור. במידה והחברה מגיעה ליעד תוך פרק זמן מסוים, הכסף שגויס משמש לפיתוח המוצר. כאשר המוצר מוכן, הוא נשלח למממנים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רותם ליברזון על הספר החדש "מטבח אישי" שמ ומן על ידי גיוס המונים. אתר יצרן
רותם ליברזון על הספר החדש "מטבח אישי" שמ ומן על ידי גיוס המונים/אתר יצרן

במקרה הזה, החברה היא ליברזון והמוצר הוא ספר בישול. העובדה שליברזון הצליחה להגיע ליעד ולגייס למעלה מ-150 אלף שקלים מעידה על מעמדה כבלוגרית. בהקשר זה ראוי לציין את ספרו של הדיי עפאים אשר גם הוא יצא לאור בזכות מימון המונים. בשונה מספרה של ליברזון, ספרו הוא למעשה אסופת טורי הבישול שלו, ולא נכתב מאפס. כמו כן, דוגמה נוספת המעידה על התחזקות הבלוגרים בישראל היא "הספר המתוק" אשר חובר על ידי שתי בלוגריות: נטלי לוין (עוגיו.נט) ואפרת ליכטנשטט (את מה את עושה כל היום?). עם פרסומו, ספר זה נכנס מיד לראש רשימת רבי המכר.

בראיון באולפן השקוף של וואלה! NEWS, מספרת ליברזון על השנה האחרונה, הקשר בין הנפש לבישול וכיצד מצליחים לגייס הון כל כך גדול.

בישול אישי, 240 עמודים, הוצאה עצמית. ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות. מחיר: 179 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully