וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: קטן יותר זה טוב יותר?

13.1.2016 / 11:31

אסם משיקה במבה קטנה, ויש לנו לא מעט להגיד על זה, שופרסל מוציאה סדרת מוצרי פרמיום, ולרונה משיקה טעמי שוקולד חדשים אך יקרים ולמחלבות גד יש גבינה חדשה ומוצלחת

במבה במביני, אסם

במבה במביני. סטודיו אסם,
במבה במביני/סטודיו אסם

אסם משחררת מהדורה מיוחדת של במבה, והפעם קטנטנה במיוחד תחת השם "במבה במביני".

מחיר: 4 שקלים על פי אתר MySupermarket

שולפים מזלגות: אחרי שבחורף שעבר אסם שימחו הרבה אנשים כאן במערכת, אבל גם מחוצה לה, כשהוציאו את הבמבה בומבה – הבמבה האהובה והמוכרת בגרסה מוגדלת, גם החורף הם הרגישו שהם מוכרחים לחדש והשיקו את הבמביני – במבה מיני. נשאלת השאלה למה זה טוב? הפה שלנו מכוונן מגיל מאוד צעיר לגודל מסוים של במבה, כשהכנסנו לתוכו את הבמבה הגדולה הוא אמנם קיבל את זה באהבה, אבל עם הבמבה הקטנה זה פשוט לא עובד. היא לא משלימה ביס. אז נכון, המרקם והטריות מושלמים, אבל זה גם עבד בגרסה הרגילה, ואפילו במוגדלת. אולי עבור תינוקות זה יכול להיות נחמד, אבל גם הם כבר הוכיחו שהם מסתדרים נהדר עם הדבר האמיתי. לסיכום, הגודל כן קובע, ולצערנו הפעם לא התרשמנו.

טעמים חדשים של שוקולד, ולרונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולרונה משיקים שני טעמים חדשים של שוקולד: האחד בשילוב טעמים של פסיפלורה (55% מוצקי קקאו) והשני של פירות הדר (62% מוצקי קקאו). על פי היצרן, בזכות שיטת עיבוד חדשנית הכוללת תסיסה כפולה, החברה הצליחה למזג אל תוך השוקולד ארומה של פרי טבעי.

מחיר: 30 שקלים ל-100 גרם. ניתן להשיג במרכז המבקרים של יקב תשבי ובחנויות מתמחות.

שולפים מזלגות: ראשית, המחיר מעיד כי השוקולד מיועד או לבעלי הפרוטה או לשוקולדהוליקים כבדים. השוקולד מגיע בצורת מטבעות בתוך אריזה אלגנטית, אטומה ושחורה, מה שגורם לנו מיד לרצות לפצוח בטקס שתיית יין לצד טעימות של שוקולד מריר. בשורה התחתונה, מדובר בשוקולד טעים מאוד שגם מרגיש איכותי, וניחוחות הפירות בו באים לידי ביטוי בצורה עדינה מאוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גרנה פדנו, מחלבות גד

גבינת גרנה פדנו של גד. סטודיו דן לב,
גבינת גרנה פדנו של גד/סטודיו דן לב

מחלבות גד החלו לשווק גבינה חדשה וקשה בשם גרנה פדנו. מדובר על גבינה איטלקית קשה המכילה 29% שומן המזכירה מאוד את גבינת הפרמז'ן מצפון איטליה, והיא מיוצרת בצורה מסורתית בשיתוף המחלבה לטריה סוציאלה האיטלקית.

מחיר על פי יצרן: 8 שקלים ל-100 גרם גבינה מגוררת או 17 שקלים למשולש גבינה במשקל 200 גרם.

שולפים מזלגות: התנסינו בגבינה המגוררת, ונהנינו מאוד. שילבנו את הגבינה במנת פסטה על בסיס חמאה, והיא בלטה לטובה בזכות טעם נהדר עם נוכחות מורגשת. המחיר, ביחס לכמות ולאיכות, מהווה יתרון משמעותי נוסף. מומלץ.

השמן של המשפחה, סבא חביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"השמן של המשפחה" הוא שמן זית בלנד מבית היוצר של בית הבד הגלילי סבא חביב. השמן מיוצר בכבישה קרה והינו כתית מעולה עם רמת חומציות שעומדת על 0.5%. על פי החברה, השמן מתאים לתיבול קר או לבישול חם.

מחיר: טווח המחירים נע בין 45 ל-50 שקלים עבור בקבוק בנפח 750 מ"ל.

שולפים מזלגות: לפני שמתחילים לדבר על הטעם, בואו נדבר על הפרקטיקה. הפקק של הבקבוק אינו נוח לשימוש. מעין פקק גומי שנסגר בלחץ, והפתיחה שלו, במיוחד בזמן בישול, תמיד מצריכה שימוש במגבת יבשה. לא כיף. מבחינת הטעם, מדובר בשמן זית עדין מאוד בטעמיו, ולכן מצד אחד הנוכחות שלו לא מאוד מורגשת, אך מצד שני הוא באמת מתאים למגוון רחב של שימושים במטבח.

שקדי מרק עם אטריות, אסם

FW: השילוב המושלם למרק - שקדי מרק ואטריות בשקית אחת. סטודיו אסם,
FW: השילוב המושלם למרק - שקדי מרק ואטריות בשקית אחת/סטודיו אסם

לכבוד עונת המרקים, אסם השיקה מוצר חדש המשלב בין שקדי מרק לבין אטריות המוכנות לאכילה.

מחיר: 9.90 שקלים עבור אריזה של 400 גרם על פי אתר MySupermarket

שולפים מזלגות: לא התאפקנו, והתחלנו לנשנש את השקדים והאטריות ברגע שקיבלנו את המוצר לידינו. הממצאים - פריך, טעים וקצת טראשי. כאשר הוספנו את התוספות האלו למרק, החויוה היתה קצת אחרת. האטריות כמובן לא שומרות על הקראנצ'יות שלהן, כמו שאטריות אמורות להיות, אבל מצד שני המרקם שלהן מעט מוזר בפה; איפשהו בין נטיף בצק לאטריה. אנחנו מעדיפים אותן ישירות מהשקית.

חטיף חלבון all-in, נאנו פוד

חטיף חלבון. אפרת אשל,
חטיף חלבון/אפרת אשל

במטרה לסייע לנו לבנות תזונה מאוזנת בחיינו, חברת נאנו פוד השיקה חטיף חלבון כתחליף לארוחת ביניים, המתאים גם לאלו העוסקים בספורט. החטיף החדש מגיע בשני טעמים: קרמל בוטנים ודאבל שוקולד.

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 שקלים עבור יחידה במשקל 50 גרם.

שולפים מזלגות: בחרנו לנסות את חטיף הדאבל שוקולד. בביס הראשון התרשמנו לטובה בזכות שכבת השוקולד הדקיקה, אבל מהר מאוד מגיעים לשכבת החלבון, שעלולה להטעות ולהראות כמו מילוי של טים טאם, אבל היא ממש לא טעימה כמוהו. מדובר בעיסה יבשה של מילוי, חסרת טעם ורק פצפוצי האורז שפוזרו למעלה מקלים ולו במעט על היובש שמשתלט על הפה. החטיף אולי עושה את העבודה ומספק 17.5 גרם של חלבון, אבל הוא בהחלט הרבה פחות טעים מכל חטיף שוקולד אחר עם פצפוצי אורז. המלצה: לאכול עם כוס מים ליד.

שוקולד פרימיום, שופרסל

שוקולד קרמל מלוח של שופרסל. סטודיו דן לב,
שוקולד קרמל מלוח של שופרסל/סטודיו דן לב

שופרסל ממשיכה לחזק את המותג הפרטי שלה, והפעם עם סדרת פרימיום הכוללת קפסולות קפה, שוקולד ועוגיות. על פי החברה, הושם דגש רב על איכות המוצרים ולכן הם מיוצרים בשיתוף חברות בינלאומיות מובילות, אך יחד עם זאת הם משתדלים לשמור על רמת מחירים נמוכה.

מחיר: 10 שקלים לכל סוגי טבלאות השוקולד (100 גרם), 14.90 שקלים למארז של 10 קפסולות קפה ו-11.90 שקלים עבור מארז עוגיות של 100 גרם.

שולפים מזלגות: מבין המוצרים, בחרנו לבדוק את שוקולד החלב עם נוגט, קרמל, שקדים ומלח ים. על פניו, נשמע כמוצר מבטיח מאוד ומעניין בזכות מגוון של טעמים מנוגדים ומרקמים. בפועל, מדובר בשוקולד מתוק להחריד שכמעט אף אחד מהטעמים המובטחים לא מצליח לבוא לידי ביטוי בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully