וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגת אגוזים ושוקולד לבן

1.4.2016 / 16:02

עוגת האגוזים המנצחת של השנה. שכבות של קציפת חלבונים ואגוזים (אך אל תטעו, לא מדובר במרנג) אשר ביניהן קרם שוקולד לבן עדין ומשובח

מגזין שמן עץ הזית פסח 2016. נמרוד סונדרס
עוגת האגוזים המנצחת של פסח/נמרוד סונדרס

רשימת חומרים

מצרכים:
לתבנית בקוטר 24 ס"מ

לבצק:
6 יחידות חלבונים L
1/4 1 כוס סוכר ( 250 גרם)
1 כוס אגוזי מלך (120 גרם)
1 כוס שקדים קצוצים
1/2 כוס קמח ללא גלוטן כשר לפסח (70 גרם)
3 כפות שמן

לקציפת שוקולד לבן:
2 מיכלי שמנת מתוקה ( 500 מ"ל)
150 גרם שוקולד לבן (חפיסה וחצי)
1 כף אינסטנט פודינג וניל

לקישוט:
שבבי שוקולד לבן
אבקת וניל
אופציונלי: ריבת חלב או קרמל מלוח

אופן ההכנה:

1. מכינים את השכבות בצק: מחממים תנור ל- 160 מעלות. מקציפים את החלבונים עם הסוכר לקצף תפוח ויציב. מקפלים פנימה את האגוזים והשקדים לתערובת אחידה ולבסוף מוסיפים את הקמח והשמן ממשיכים בקיפול רק עד לקבלת תערובת אחידה.

2. מסמנים את קוטר התבנית עם עפרון על תבנית המרופדת בנייר אפייה כך שבכל תבנית יש 2 עיגולים . אנחנו עושים זאת עם 2 תבניות וככה מקבלים 4 עיגולים. מורחים עם מרית שכבה דקה ואחידה מן תערובת האגוזים על כל אחד מן העיגולים שעל גבי נייר האפייה. אופים כ – 18-20 דקות עד להזהבה ועד שהבצקים בגובה אחיד. מצננים.

3. מכינים את הקציפה: מחממים את השמנת והשוקולד הלבן ומערבבים עד שמתקבלת מסה אחידה. מקררים שעה. מקציפים היטב תערובת השמנת והשוקולד יחד עם האינסטנט פודינג עד קבלת קציפה יציבה בגוון אחיד.

4. מרכיבים את העוגה בתבנית: מניחים שכבה אחת של בצק אגוזים ושקדים בתחתית התבנית, מורחים עליה שכבה דקה של קציפת שוקולד לבן. חוזרים על פעולה זו עם יתרת בצקי האגוזים וקציפת השוקולד הלבן. בסוף מורחים שכבה דקה מאוד של קציפת השוקולד הלבן ומעטרים בשבבי שוקולד לבן. שומרים במקרר עד 3 ימים.

מיקי שמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully