וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מקומות שאהבנו החודש

1.5.2016 / 13:00

מחממים מנועים לקראת הקיץ: להוטל מונטפיורי יש מרק ראמן חדש ומעולה, באשדוד נפתחה מסעדת טאפאס חדשה שעשתה לנו נעים בבטן ומצאנו גם בר אוכל רותח להיפסטרים בני 30 פלוס

הראמן הסודי של הוטל מונטיפיורי

מרק ראמן של מסעדת הוטל מונטיפיורי מילות חיפוש: מקומות שאהבנו החודש, אוכל יפני. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ניסויים בהוטל מונטיפיורי. מרק ראמן קלאסי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בשנה הקרובה צפויה להיפתח מסעדה יפנית ברחוב הרצל בתל אביב. מסעדה יפנית חדשה זה תמיד דבר משמח, אבל כשרותי ומתי ברודו הם האנשים שעומדים מאחוריה, זה אפילו משמח עוד יותר. הזוג ברודו הם אלו שעומדים מאחורי קבוצת הבראסרי, הכוללת את הבראסרי כמובן, הוטל מונטיפיורי, קופי בר, וסניפי הבייקרי ברחבי העיר (זאת גם ההזדמנות להגיד מזל טוב על הסניף החדש בדיזינגוף 206, רוצו לקנות איזה מאפה). עד שתיפתח המסעדה היפנית, עושים הבעלים בימים אלו ניסויים מאוד מעניינים במסעדות האחרות שלהם. כך, בביקורנו האחרון בהוטל מונטיפיורי גילינו לפתע מנת ראמן בתפריט שקרצה לנו מיד. הראמן של ההוטל מגיע בקערה עצומה, כמו במיטב הראמניות בעולם, עשירה בתוכן הכולל אטריות ראמן, פטריות שיטאקי, בשר חזיר, נבטים, ואצה שרצוי לפורר במרק. הציר עצמו, על בסיס בשר לבן (אין מה לעשות, זאת הגרסה הנכונה והטעימה ביותר), מגיע בצד בקנקנן קטן השומר על חומו ומאפשר לכם למזוג בכל פעם את הכמות הרצויה. אפילו הקיץ שהגיח לכאן בשבועות האחרונים לא ירתיע אותנו מלחזור לראמן הזה שוב ושוב, לפחות עד שהיפנית תיפתח.

אכלנו גם: פולנטה מעולה של תירס טרי ופטריות יער (התירס עכשיו בשיאו וזה ממש מומלץ), מנה של אינטיאס נא טרייה ומרעננת וטלה צרוב על מצע של ריזוטו ירוק. יש מקומות שאף פעם לא נופלים בהם ותמיד כיף לשוב אליהם. הוטל מונטיפיורי הוא לחלוטין אחד כזה.

הוטל מונטיפיורי, מונטיפיורי 36, תל אביב. 03-5646100. לא כשר

אלכוהול ואוכל שלא מפסיקים לזרום

ארוחת ערב בבר הנילוס. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
אוכל מזרח אירופאי ואלכוהול עד בלי די. פותחים שולחן בנילוס/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

מאחורי וילונות צהובים כבדים מסתתר אחד המקומות הרותחים כרגע בתל אביב השייך לשתי נשים חזקות: אלין לב הר (לשעבר קפה שלג) ומורן אלוין (לשעבר ג'וז ולוז). מבט חטוף על החלל כבר מסגיר את העובדה שהחלל שימש בעבר כבית מלון (הדבר הראשון שעלה לנו בראש כשראינו את הכיסאות במקום הוא: "חדר אוכל של בית מלון 3 כוכבים באירופה הקלאסית"), אך בזמן הקצר שהנילוס פועל הוא כבר ביסס את מעמדו כעומד בפני עצמו. התאורה עמומה, השולחנות צפופים והאווירה מעודדת לשתות עד בלי די עד אמצע הלילה. ומה אוכלים שם? תפריט האוכל מושפע מהמטבח היהודי המזרח אירופאי, ממוקד ובעיקר טעים להפליא: כבד קצוץ גס עם טוסטונים מושלמים, סלט תפוחי אדמה עם חזרת שאתם חייבים לנסות ודג כבוש המוגש לצד צנונית טריה. בשורה התחתונה, מקום בילוי מושלם לבני 30 פלוס שלא גורם להם להרגיש זקנים.

נילוס, אלנבי 33, תל אביב. 03-6444627. לא כשר

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אשדוד מתחדשת בטאפאס חדש

קרפצ'יו במסעדת לאו אשדוד. צילום: רונית אבידן שיינפלד,
אשדוד ממצבת את עצמה כיעד קולינרי. קרפצ'יו במסעדת לאו/צילום: רונית אבידן שיינפלד

בתקופה האחרונה אפשר למצוא באשדוד יותר ויותר מקומות שנעים וטעים לשבת בהם כמו הפבלה, פסקדו ורונג'אן התאילנדית שהתרחבה ועברה לאותו אזור בילוי סמוך, שמתחיל להתמסד בעיר.

לאו, טאפאס בר חדש שנפתח לפני שלושה חודשים באותו אזור ממש, מצטרף לגל ומציע מקום מעוצב עם אווירה ואוכל כייפים במיוחד כמו קרפצ'יו סינטה דקיק עם שיערות קדאיף, ניוקי בשפונדרה מפורקת וערמונים ועראייס טלה שהולכים נהדר עם עראק אקסוס. בלאו משרים מקלות אקסוס, הצמח ממנו מכינים את סוכריות הליקריץ, בתוך בקבוקי העראק ומקבלים משקה מלא בארומות אניסיות לחובבים מושבעים. נראה כמו מקום שנרצה לחזור אליו.

לאו, יונה הנביא 2, טיילת אשדוד. 08-9328001. לא כשר

מתרעננים בג'וסה

קערת אסאי עם פירות טריים בג'וסה. רונית אבידן שיינפלד, מערכת וואלה! NEWS
החזיר אותנו בשניה לדרום אמריקה. אסאי עם פירות טריים בג'וסה/מערכת וואלה! NEWS, רונית אבידן שיינפלד

התמזל מזלנו, וממש מתחת למשרד נפתח מקום חדש ומרענן בשם ג'וסה - מיצים בסחיטה קרה, אבל לא רק. הוא נפתח בשותפות עם תמרה, דוכן המיצים והשייקים המפורסם, ולכן אפשר למצוא שם ארטיקים של המותג. מעבר לזה, יש ערכות לניקוי רעלים, מיצים סופר בריאים ושייקים בהרכבה עצמית. ההיי לייט מבחינתנו הוא האסאי שמגיע בשני גדלים נדיבים עם המון פירות טריים שנחתכים על המקום וגרנולה פריכה. החזיר אותנו בשניה לתקופה המאושרת בחיינו בדרום אמריקה.

ג'וסה, אבן גבירול 151, תל אביב. 03-7305599

מנצח חדש לסרווסריה

מנת ברקודות במסעדה סרווסריה. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
מנת ברקודות במסעדה סרווסריה/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

הסרווסריה היא אחד המקומות השמחים בתל אביב, בעיקר אם באים בסופ"ש ונהנים מבראנץ' שיכורים עם המון צ'ייסרים שיוצאים חופשי לקהל הסועדים. עד לא מזמן, עינב אזגורי שימש כשף של המקום אך הוא עזב לטובת פרויקט חדש שייפתח בקרוב. את מקומו תפס השף רוברט קלוגר, ולמרות שבינתיים התפריט נשאר אותו דבר - אנחנו ממליצים להגיע ולהנות מהספיישלים של השף החדש, כמו מנת הברקודות: הדף הטורף ודג הגזרה מגיע פריך במיוחד עם כוס של מיץ לימון ואיולי; אוכלים עם הידיים ונהנים מכל רגע. מנה נוספת שכבר מסתמנת כלהיט היא מאפה הסרטנים המגיע בתוך בצק פריך, עשיר בבשר סרטנים מעולה שמורגש ולא נעלם בין המרכיבים, כמו שקורה לעיתים במנות מהסוג הזה. עם ביצת עין וגבינת פרמזן מלמעלה שמנצחים בגאון על כל החגיגה, בהחלט מנת בראנץ' אולטימטיבית.

סרווסריה, בן יהודה 48, תל אביב. 03-6477751. לא כשר

לא עוד מסעדה מזרחית

שושוברק וקבב חלבי, רולא. רונית אבידן, ספק 500
שושוברק וקבב חלבי, רולא/ספק 500, רונית אבידן

מסעדת רולא בחיפה היא המקום לאכול בו קבבים מופלאים, כיסוני שושברק ברוטב יוגורט חמים עם צנוברים ופיסטוקים וחומוס מצוין. כל מנה בתפריט נראתה כמו מנה שהיינו רוצים להזמין לו רק יכולנו לטעום ולאכול בלי סוף. המטבח המוקפד של מועין השף הופך את המסעדה מעוד מסעדת אוכל מזרחי למסעדה עם טעם ייחודי שמקורו במטבח החלאבי, ורולא האדיבה בחיוך ובנועם דואגת שהאווירה הנעימה תעבור לאורחים ולסועדים.

רולא, שדרות מוריה 11, חיפה. טלפון: 052-2273812. לא כשר

מובידה

מובידה, ירושלים. רונית אבידן, מערכת וואלה! NEWS
מובידה, ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, רונית אבידן

הירושלמים לא מוכנים שיכתיבו להם מה נכון או לא נכון לעשות ובטח לא שיספידו אותם. אז למרות כל מה שכבר נכתב ודובר, מקומות חדשים ממשיכים לצוץ ולהביא איתם משב מרענן אל העיר וביניהם גם המובידה.

הטאפס הספרדי החדש, שקיבל את שמה של תנועה ספרדית שחרטה על דגלה את ערכי החופש, הנהנתנות ואהבה, מספק מקום מפלט נעים ורגוע עם קוקטיילים טובים, אווירה שמחה ובר שנעים לשבת עליו כולל אופציה למעשנים, שלא מפריעה לשאר יושבי המקום. בתפריט אפשר למצוא מגוון מנות טאפס שכיף לחלוק ולמלא איתן את השולחן כמו סרדינים כבושים, אמפנדס בשר מטוגנות, מנת דג נא משתנה ונקניקיות צ'וריסו שמנמנות.


מובידה, המלך ג'ורג' 37, ירושלים. 052-6634044. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully