וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן טעימה: מהי הטחינה הכי טעימה?

10.5.2016 / 10:45

פנו את הדרך לטחינה: החומוס הוא אולי המאכל הלאומי, אבל אף פיתה אינה שלמה בלי טחינה מעל. לכבוד יום העצמאות, יצאנו למבחן טעימה עיוורת של 5 מותגי טחינה. התוצאות הפתיעו גם אותנו

עריכה: נטלי זברו

ממש כמו לחומוסיה או לאטליז, כולנו מפתחים נאמנות לטחינה הגולמית שאנחנו קונים הביתה. אין ספק שהחומוס הוא מלך הרחוב הישראלי, אבל גם הוא לא יהיה שלם לעולם ללא טחינה איכותית.

מה גורם לנו להעדיף טחינה אחת על פני האחרת - הטעם או המותג? כולנו חוטאים ברומנטיזציה ואוהבים לספר שהטחינה שלנו מיוצרת בקצה ההר, במקום שכוח אל וניתן להשיג אותה רק במעדניות מאוד ספציפיות. אבל בינינו, האם כל הטחינות המיוחדות האלו באמת טעימות? החלטנו לבדוק זאת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אספנו את מיטב הטועמים למבחן טעימה עיוורת. איזו טחינה ניצחה ברוב קולות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אספנו את מיטב הטועמים האנינים במערכת של וואלה! NEWS, ונתנו להם לטעום 5 מותגים שונים של טחינה: טחינת הנסיך מתובלת (1), טחינת אל ארז (2), טחינת בראכה (3), טחינת היונה (4) וטחינת הר ברכה (5). הקפדנו להכין את הטחינות באותו אופן: כמות שווה של מים קרים וללא תבלון של מלח, לימון או כל דבר אחר. הטועמים לא ידעו איזו טחינה הם טועמים, והתבקשו בסוף הטעימות להכריז על המנצחת שלהם.

האמת, הופתענו מהתוצאות. הרוב המוחלט של הטועמים בחר את אותה טחינה - טחינת הר ברכה המיוצרת בשומרון. הטועמים הכריזו עליה כמנצחת בנוק אאוט מול מתחרותיה. אל המקום השני והמכובד הגיעה טחינת אל ארז המיוצרת בנצרת. התוצאות מפתיעות לא בשל מותג הטחינה הנבחר, אלא בעיקר בשל הקונצנזוס המוחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully