וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט החדש והמפתיע של אסף גרניט

25.5.2016 / 7:30

אחרי שהעלה על המפה הקולינרית את ירושלים, כבש את לונדון בסערה ושבה את לב הצופים בטלוויזיה, השף אסף גרניט, יחד עם שותפו השף אורי נבון, מציג את הפרויקט החדש שלו

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

במשך 451 ימים, השף אסף גרניט ושותפו לדרך השף אורי נבון, עבדו על מיזם סודי - ליין פיצות גורמה ברוח קבוצת המסעדות מחניודה תחת רשת הפיצות דומינוס פיצה.

לפני כשנה וחצי, פנה מנכ"ל דומינוס פיצה לשף המפורסם בהצעה לחבור לרשת במטרה לפתח ליין פיצות בוטיק. אסף גרניט, בשיתוף השף אורי נבון, נענה לאתגר. מאותו רגע ועד היום, השניים עבדו על פיתוח המוצר. העבודה כללה תחקיר עומק, בין השאר נסיעה של 4 ימים לאיטליה בה הם אכלו בכל יום ב-11 פיצריות שונות, קבוצות מיקוד של סועדים לבחינת הטעמים וגם הדרכת הצוות. לדברי גרניט, היה חשוב להם להטמיע את ה-D.N.A של קבוצת מחניודה בפיצות החדשות, "רצינו להביא לידי ביטוי את הערכים שלנו: כל מסעדה היא חוויה שהיא מעבר לאוכל", מסביר גרניט. בעיניו, הם לא רק שפים, אלא אנשים שלוקחים חלק ביצירה של תרבות. "הטיפול שלנו בחוויה הכללית הוא שלם ועוטף. לא רק לשים דגש על חומרי הגלם, אלא גם איך המטבח נראה ואיך נראים הטבחים".

דומינוס פיצה משיקה פיצות חדשות של השף אסף גרניט. דן פרץ,
הפרויקט החדש של השף אסף גרניט/דן פרץ

בתשובה לשאלה האם לא מפחיד אותם להיות חתומים על מוצר שלא יעבור באופן קבוע תחת ידיהם, הם משיבים בשלילה. מעבר להדרכות הצוות, הם מאמינים במוצר עצמו, בבצק המיוחד שפיתחו ובחומרי הגלם שישמשו להרכבת המנה. לדוגמה, הפיצות המיוחדות יוכנו על מגש ייעודי ומלבני שייצור את הקראסט שהם אוהבים בפיצה ביחד עם אווריריות.

אין ספק שהחיבור בין שפים שבאים מהשורה הראשונה של הקולינריה הישראלית, וגם זוכים להכרה בינלאומית, לבין מותג שהוא בבסיסו מוגדר כפאסט פוד - מפתיע. אך עם זאת, לטענתם מדובר בחיבור טבעי. "טבחים לא אוכלים במסעדות", צוחק נבון. הוא מוסיף ואומר, כי לפאסט פוד יש מקום של כבוד וכולנו בסופו של דבר אוהבים לאכול אותו. כמו כן, הוא מדגיש עד כמה הם שלמים עם התוצאה הסופית העומדת בסטנדרטים הנוקשים שלהם.

עידו פרידמן, מנהל השיווק של דומינוס פיצה ישראל, מספר כי מדובר במהלך ייחודי בקרב השווקים של הרשת העולמית. דומינוס פיצה פעילה בכ-80 מדינות שונות, כאשר מתוכן מספר מצומצם השיקו ליין של פיצות בוטיק. עם זאת, דומינוס פיצה ישראל היא היחידה שחברה לשף מקומי על מנת ליצור ליין ייחודי של פיצות גורמה. כמו כן, הוא מסביר כי הבחירה באנשי המחניודה באה כתוצאה ממסקנות של קבוצות מיקוד שונות אשר סימנו את גרניט כמועמד מוביל למהלך המתוכנן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דומינוס פיצה משיקה פיצות חדשות של השף אסף גרניט. דן פרץ,
ארבעה סוגים של בצל. פיצה בצלאל/דן פרץ

בשלב הראשון, הליין החדש, אשר מושק תחת השם דומינוס פיצה שף, יכלול שלושה סוגים שונים של פיצות. האחת היא פיצה הנקראת "4 מחבתות" ומשלבת 4 מרכיבים בטכניקת הבישול קונפי: ארטישוק, עגבניות שרי, שום ובצל. השנייה קרויה "בצלאל", הן על שם הרחוב הירושלמי המפורסם והן בשל המרכיב הדומיננטי בה - בצל, המגיע בטכניקות הכנה שונות ובצבעים שונים, כמו בישול בסילאן, אפייה או טיגון. הפיצה השלישית בסדרה היא פיצת "בקרנה" הכוללת פרוסות של חזה בקר בשילוב 3 סוגים של גבינות.

בשלב השני, יושקו 2 פיצות נוספות שהן מחווה למנות הפופולאריות של קבוצת מחניודה. האחת תהיה מבוססת על הפולנטה המפורסמת בשילוב פטריות טריות ואספרגוסים והשניה תהיה טייק אוף על מנת השקשוקית ותכלול בצק פיצה המשלב בתוכו עמבה וטופינג של בשר טחון.

ניתן יהיה להשיג את הפיצות החל ממחר (יום ד' ה-25 למאי, 2016) בסניפי הרשת ובמסעדת מחניודה. המחיר על פי החברה עומד על 69.90 שקלים כולל משלוח, או 55 שקלים למגש במידה ומזמינים פיצה משפחתית נוספת מסדרת 100% מוצרלה.

(עדכון ראשון: יום ג', 21:20)

דומינוס פיצה משיקה פיצות חדשות של השף אסף גרניט. דן פרץ,
פרוסות כתף בקר דקיקות בשילוב 3 סוגים של גבינות. פיצה בקרנה/דן פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully