וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר ישראלי זכה במקום הראשון בתחרות בינלאומית

28.5.2016 / 18:35

גאווה ישראלית: בתחרות העולמית הנחשבת לאוסקר של ספרי הבישול, הספר הישראלי "שעות שמחות" מאת מירה איתן זכה במקום הראשון בקטגוריית ספר הקוקטיילים הטוב ביותר בעולם לשנת 2016

מערכת וואלה!

וידאו: ההכרזה על המועמדויות הישראליות בתחרות ספרי הבישול העולמית

בפברואר האחרון התבשרנו כי ארבעה ספרי בישול ישראליים מועמדים בחמש קטגוריות שונות בתחרות העולמית הנחשבת לאוסקר של ספרי הבישול. כעת נודע, כי בתחרות המתקיימת בימים אלו בסין, הספר הישראלי שעות שמחות מאת מירה איתן ובהוצאת לאנצ'בוקס זכה במקום הראשון בקטגוריית ספר הקוקטיילים הטוב ביותר בעולם לשנת 2016.

מיד עם זכייתה, פרסמה איתן את הידיעה בפוסט פייסבוק. בשיחה עם וואלה! אוכל, הוסיפה: "אני מתרגשת מאוד. זה לא מובן מאליו שספר על תרבות האלכוהול והקוקטיילים מישראל הקטנה יזכה במקום ראשון בתחרות כה חשובה, שבה משתתפות 209 מדינות מהעולם, עם ספרים נפלאים וראויים כולם. לכבוד הוא לי, ואני שמחה לחזור עם פרס מכובד זה הביתה".

מירה איתן היא כתבת אוכל ויין, והיא מכירה היטב את עולם האלכוהול מלפנים כבליינית ומאחור כברמנית בעבר וכחלק מאחד היקבים הגדולים בארץ בהווה. הספר שעות שמחות, שיצא לאור לפני כשנה, מוקדש לתרבות היין והאלכוהול בארץ ובעולם, והוא כולל מתכונים, אנקדוטות וסיפורים שונים. הוא מנגיש בצורה קלילה, אך עדיין מקצועית ומעמיקה, מושגים מורכבים ונותן טעימה לתרבות השתייה שעדיין אינה נוכחת מספיק בארץ, ולכן זכייתו היא ציון משמעותי במיוחד.

מחר יתקיים החלק השני של התחרות, ובו מתמודדים שלושה ספרים ישראליים נוספים בארבע קטגוריות שונות: "תאנים צלויות ועדשים כתומות", הפטיסרי הטובות בפריז והספר "רבע עוף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקום הראשון בקטגוריית ספר הקוקטיילים הטוב ביותר בעולם. הספר שעות שמחות מאת מירה איתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully