וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר האחרון: עד כמה אניני טעם המתמודדים של משחקי השף?

8.6.2016 / 9:23

אמנם העונה השנייה של משחקי השף כבר הסתיימה, אבל החלטנו להציב לשלושה מהתמודדים אתגר אחרון לכבוד שבועות: זהה את הגבינה. מי המתמודד הכי אנין טעם: דן יושע, סבינה ולדמן או ארז עינב?

מערכת וואלה!

בדומה ליין, גם בגבינות הדבר היחיד שאנחנו מצליחים לזהות הוא האם טעים לנו או לא. להצליח להבחין בין יישון של 36 חודשים לעומת 24 חודשים או לעמוד על הדקויות ביין גבינות שנראות כמעט זהות, תמיד נתפש אצלנו כפלצנות מיותרת. האמנם?

החלטנו לבחון את הסוגיה: הבאנו לאולפן של וואלה! NEWS שלושה מתמודדים אניני טעם במיוחד מהעונה האחרונה של משחקי השף: סבינה ולדמן וארז עינב מהקבוצה האדומה של השף מושיק רוט ודן יושע מהקבוצה האפורה של השף אסף גרניט. המבחן התחלק ל-5 סבבים, ובכל סיבוב הוגשו למתמודדים 2 סוגים של גבינות דומות, והיה עליהם להצליח לזהות מהי כל גבינה. לדוגמה: האם הם הצליחו לזהות בין גבינת ברי לקממבר? בין גאודה לסתם גבינה צהובה או בין פרמז'ן לגרוייר?

מבחן זהה את הגבינה עם מתמודדי משחקי השף. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתמודדים באולפן. מימין: דן יושע, סבינה ולדמן וארז עינב/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שחשבנו בתחילה שסידרנו להם מבחן קשה במיוחד, רובם עברו אותו בהצלחה יתרה - לעיתים אפילו הצליחו לזהות את הגבינה רק מלהסתכל עליה. ומה התוצאה? סבינה ולדמן ודן יושע הצליחו לזהות את כל הגבינות וצברו 5 נקודות. ארז עינב פספס בשאלה הראשונה, והצליח לצבור רק 4 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully