וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסטה המנצחת של הקיץ

10.8.2016 / 10:09

הקסטה החדשה של בן אנד ג'ריס היא כל מה שחלמנו עליו ויותר. וגם: מה חשבנו על הפיצות החדשות בסדרת אסף גרניט, הטעמים המוזרים של גלידות פלדמן, הצורה החדשה של בייגלה והטחינה החדשה של בארכה

הקסטה של בן אנד ג'ריס

סנדוויץ גלידה של בן אנד ג'ריס. בן אנד ג'ריס,
סנדוויץ גלידה של בן אנד ג'ריס/בן אנד ג'ריס

מותג הגלידה הבינלאומי השיק השבוע סנדוויץ' גלידה בשני טעמים: בצק עוגיות ושוקולד בראוניס.

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: תמיד יש פער בין מה שמצפים מהקסטה הפוטוגנית לבין הטעם המבאס של הגלידה. במקרה של בן אנד ג'ריס, הביס הוא מושלם. התלהבנו במיוחד מהטעם של בצק העוגיות, הטעם האהוב עלינו ככלל כשמדובר בגלידה: העוגיות פריכות אך לא קשות מדי והמילוי (כאמור, גלידה עם צ'אנקים של בצק עוגיות) טעים וטראשי. המחיר גם כן מהווה יתרון והגודל, לא קטן מדי ולא גדול מדי, הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים בקיץ הזה.

טעמים חדשים בסדרת אסף גרניט, דומינוס

פיצת פולנטה של דומינוס פיצה. דן פרץ,
פיצת פולנטה של דומינוס פיצה/דן פרץ

דומינוס פיצה הרחיבה את סדרת השף שלה עם שני טעמים חדשים ששואבים השראה ממנות פופולריות במסעדת מחניודה: פיצה פולנטה (פולנטה מגוררת, אספרגוס ופטריות) ופיצה שקשוקית (בצק משולב עם עמבה וטופינג של בשר).

מחיר: 69.90 שקלים למגש במשלוח או 58 שקלים לקניה במקום.

שולפים מזלגות: לעומת הסבב הראשון בסדרה שכלל שלושה טעמים והיה ברובו מוצלח, הפעם נרשמה אכזבה במערכת. ראשית, נראה שהפעם ניסו לכפות את המנות של אסף גרניט על הפיצה, וזה לא באמת עובד. מעבר לזה, הטעמים החדשים חושפים את משבר הזהות של הסדרה הזו; דומינוס פיצה היא בשורה התחתונה רשת למזון מהיר, וכבוד הז'אנר הזה במקומו מונח, ולעומת זאת אסף גרניט מייצג תפיסת עולם הפוכה לחלוטין. אם אנחנו מזמינים פיצה מרשת מהירה, בא לנו שהיא תהיה סליזית וטראשית, ולא תתיימר להיות משהו שהיא לא יכולה להיות - פיצת גורמה. שמן כמהין, לצורך העניין, לעולם לא ייראה טבעי על פיצה של רשת כזו, ולכן השידוך גם לא יהיה מוצלח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בייגלה עיגולים, אסם

בייגלה עיגולים של אסם. סטודיו אסם,
בייגלה עיגולים של אסם/סטודיו אסם

המותג אסם מוסיף מוצר חדש לקטגוריית הבייגלה שלו: בייגלה עיגולים, ומבטיח "חווית אכילה חדשה".

מחיר על פי היצרן: 10-12 שקלים.

שולפים מזלגות: אנחנו תמיד מופתעים לגלות עד כמה הצורה של הבייגלה, גם אם המתכון למוצר עצמו זהה, משפיעה על ההנאה ממנו. אחרי שהתמכרנו לשטוחים, מגיעים עכשיו העיגולים: כדורי בייגלה קטנים, כייפים לאכילה וקראנצ'יים מאוד. המוצר אינו מומלץ לילדים קטנים, וישנה גם אזהרה גדולה בפרונט, אבל לצד בירה קפואה מדובר בנשנוש האולטימטיבי (יתרון נוסף לגרגרנים: אפשר לתפוס הרבה עיגולים בכף יד אחת).

משקה סויה בטעם פירות, תנובה

משקאות סויה עם פירות של תנובה. ברוך נאה,
משקאות סויה עם פירות של תנובה/ברוך נאה

תנובה השיקה משקאות סויה BIO נטולי לקטוז על בסיס סויה. המשקאות מגיעים בשלושה טעמים: אפרסק, תות-בננה ופטל-תפוח.

מחיר על פי החברה: 5.30-6.50 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: שלושה טועמים התפקדו למבחן הטעימה הנוכחי: צמחוני, טבעונית וקרניבורית, שבחרו לטעום את הטעמים אפרסק ותפוח-פטל. שלושתם הגיעו לאותה מסקנה; בשני הטעמים לא מרגישים בכלל את טעם הסויה, ועל מגיעות כפיים לתנובה. הגרסה המוצלת יותר בעיניהם הייתה זו של האפרסק, שכן היא סמיכה יותר וטעימה יותר. יחד עם זאת, הם מציינים כי המשקאות נוטים מעט למתיקות יתר, אך ככלל מדובר בהצלחה.

ארטיק שייק פרי, פלדמן

גלידות שייק פרי של פלדמן. סטודיו פלדמן,
גלידות שייק פרי של פלדמן/סטודיו פלדמן

גלידות פלדמן הרחיבו את סדרת שייק פרי עם שני טעמים חדשים וטבעוניים שמשלבים בין פירות וירקות: תפוז-גזר וסלק-לימונדה. על פי היצרן, הארטיקים מכילים 40% פירות וירקות טבעיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 7 שקלים ליחידה או 31.90 למארז של 6 ארטיקים (שלוש מכל סוג).

שולפים מזלגות: גלידות פלדמן הפכו השנה לאחת מיצרניות הארטיקים החביבות עלינו, לכן שמחנו לקבל את המשלוח החדש שלהם. מאידך, קשה היה להסתיר את המבטים המשתאים כשגילינו שמדובר בארטיק בטעם גזר או סלק. אבל, אנחנו ידועים כהרפתקנים, ולכן הפשלנו את האריזה ונגסנו. 90% מהטועמים של ארטיק הסלק-לימונדה, והיו לא מעט כאלו, נשברו לאחר שני ביסים. הטעם מוזר מדי, בריא מדי ובטח לא מסתדר לנו כשבא לנו חטא מתוק באמצע היום. לעומת זאת, הארטיק הכתום בטעם תפוגזר, דווקא כן הצליח להרשים והיה טעים לרובנו. עוד יתרון הוא המרקם של הארטיקים; לא עוד קרח על מקל, אלא מרקם פירותי-קרמי.

טעמים חדשים ל-YOLO, תנובה

מעדן YOLO עם תוספת פקאן סיני. ברוך נאה,
מעדן YOLO עם תוספת פקאן סיני/ברוך נאה

חברת תנובה מרחיבה את סדרת מעדני YOLO עם מוצר חדש במהדורה מוגבלת - יולו שוקולד מריר בתוספת פקאן סיני מצופה שוקולד.

מחיר: 4.10-4.40 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: מעדן השוקולד עצמו, שלדברי החברה עשוי משוקולד אמתי, טעים וכייפי ומזכיר לנו את הילדות. התוספת של פקאנים מצופים בשוקולד מבורכת בהחלט; ראשית, אהבנו את העובדה שהתוספת מגיעה בנפרד. כך אפשר להוסיף כמה שרוצים (אנחנו, הידועים ברגישות יתר למתיקות, הסתפקנו אפילו בחצי מהכמות). שנית, התוספת שומרת כך על פריכות שכיף לנגוס בה. אהבנו.

מוצרים ללא גלוטן, GFree

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג Gfree, כפי ששמו יכול לרמז, משווק מוצרים נטולי גלוטן, החל מקמחים, דרך לחמים ועד פיצות ועוגיות שוקולד צ'יפס.

מחיר: לחם לבן פרוס (13.90 שקלים), לחמניות (12.90 שקלים), פירורי לחם (14.90 שקלים), קמחים (16.90 שקלים), פיצה מרגריטה (24.90 שקלים), עוגיות (17.90 שקלים), חטיפי צ'יפס (7.90 שקלים).

שולפים מזלגות: בדקנו שלושה מוצרים מבין כל הסדרה - פיצה, עוגיות שוקולד צ'יפס ולחמים. הפיצה להכנה ביתית בתנור, בגודל אישי שבהחלט יכולה לשמש זוג, מגיעה עם תוספות כמו פלפלים אדומים ומתבלים. כמות הגבינה היא סבירה (היה אפשר להוסיף עוד קצת וגם רוטב) והבצק פריך ורך. מדובר בפיצה שנאפית בתנורים ביתיים, לכן אין טעם לבנות על קריספיות ומומלץ לאכול אותה מיד שכן אחרי שהיא מתקררת היא הופכת צמיגית. עם זאת, כפיצה ביתית נטולת גלוטן היא בהחלט עושה את העבודה ומספקת פתרון תחליפי ראוי.

עוגיות שוקולד צ'יפס - כאן מדובר בשיחוק אמיתי שרק חדי הטעם יבדילו בין עוגיות מבצק רגיל לבין העוגיות ללא גלוטן של GF. בשונה מעוגיות שנוטות להתפורר בהיעדר גלוטן שמייצב את המרכיבים, העוגיות האלה נותרו יציבות גם אחרי השימוש הראשון. מידת המתיקות היתה מעולה וגם שבבי השוקולד היו בכמות גבוהה. העוגיות עמדו אפילו במבחן הטבילה בכוס הקפה ושמרו על טעמן ומרקמן.

לחמים - אל מוצרי גלוטן, בדומה לחיים עצמם, צריך לגשת ללא ציפיות. בטח ובטח כשמדובר בתחליפים ללחם מסוגיו ולא בחטיפי בריאות שאפשר לשדרג בתוספות טעימות. ב-G FREE משיקים מאפה סנדוויץ, כלומר חבילה עם 3 לחמניות קייטנה ארוכות ללא גלוטן, לקטוז וצבעי מאכל, המבוססות על קמח סויה. המרקם מבאס, אך הטעם לא רע באופן יחסי למה שמוצע כיום בשוק. אך אם כבר אתם תקועים עמוק בבוץ של ההיפרדות מקמח, עדיף ללכת על המוצר השני מאותו מותג – לחם פרוס. המרחק בינו לבין לחם נורמלי פחות מורגש בין המרחק בין הלחמניות, הפרוסה נימוחה בפה ובהחלט מדובר בטעם נרכש שאפשר לחיות איתו בסבבה.

טחינה חדשה בבקבוק לחיץ, בארכה

טחינה בארכה בבקבוק לחיץ. ברוך נאה,
טחינה בארכה בבקבוק לחיץ/ברוך נאה

חברת בארכה השיקה מוצר חדש בסדרת הטחינה שלה - טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ.

מחיר מומלץ על פי החברה: 11.90 שקלים

שולפים מזלגות: השיחוק המשמעותי של המוצר החדש הוא כמובן האריזה. הבקבוק הלחיץ נוח מאוד לשימוש, אינו מלכלך את עצמו ו/או את הסביבה. הטחינה עצמה, שמגיעה כעת בגרסה מעודנת ועל פי היצרן ניתן לאכול אותה גם מבלי למהול במים או נוזלים אחרים, טעימה ועושה את העבודה. כחובבי טחינה מושבעים, שאוהבים את הטחינה שלהם סמיכה על גבול הגולמית, פחות הצלחנו לאכול אותה כמו שהיא והעדפנו להוסיף לה מעט נוזלים. בשורה התחתונה, מוצר מוצלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully