וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי אוליבר, מאחוריך: הכירו את השף העירום האמיתי שמבשל בתחתונים

31.10.2016 / 9:29

אנחנו רוצים אותו וול דאן: פרנקו נורייגה, שף ודוגמן מפרו, כובש את הרשת עם סרטון הדרכה להכנת פודינג זרעי צ'יה, אותו הוא מכין כשהוא לבוש בתחתוני בוקסר בלבד. נראה אתכם מצליחים להתרכז במתכון

FrancoNoriegaOfficial

השף והדוגמן פרנקו נורייגה בן ה-27 מאיים לחטוף לג'יימי אוליבר את התואר, כשהוא מציב סטנדרטים חדשים למושג "השף העירום", עליו ביסס ג'יימי את הקריירה שלו. בעוד ג'יימי זכה לכינוי הזה ללא קשר לעירום גופני, ודווקא בזכות פשטות המתכונים שלו - נורייגה זכה בו רק בגלל שהוא מבשל בעירום (כמעט), וגם אתם - כמו מאות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם - לא תצליחו להישאר אדישים למראות האלה. מישהו הדליק את האש? לוהט פה.

נורייגה, שברשותו מסעדה בניו יורק המתמחה באוכל "נקי", עבר מפרו לעיר הגדולה ב-2007 בתקווה להפוך לשחקן. מהר מאוד מצא עצמו בעולם הדוגמנות, לאחר שהתגלה בידי הצלם הנודע מריו טסטינו, שמגיע גם הוא מפרו ומתמחה בצילומי אופנה. בנוסף לקריירת הדוגמנות, הוא עוסק בבישול ומשתף בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם הפופולריים שלו שלל טיפים לבישול, כולל זה האחרון להכנת פודינג זרעי צ'יה, שצבר יותר מ-6.7 מיליון צפיות.

בואו נהייה כנים: יכולות הבישול של נורייגה, טובות ככל שיהיו, הן לא הסיבה האמיתית לאהדה המטורפת שנוצרה סביבו. נורייגה מבשל אוכל בתחתונים, חושף בכל הזדמנות את הגוף השרירי והריבועים בבטן, וגורם לרבים (ורבות) לרייר מול המסך ולא בגלל שהם רעבים. אחד הצופים תיאר את זה הכי טוב: "מי יכול להתרכז בדברים שאתה אומר כשאתה נראה ככה?". לנורייגה יש כ-198 אלף עוקבים באינסטגרם ומעל ל-158 אלף בפייסבוק.

עוד באותו נושא

אינסטגרם כל הזמן חוסמת את החשבון הפרובוקטיבי שלה – ולא מהסיבה שאתם חושבים

לכתבה המלאה

עוד בחדשות אוכל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully