וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה החדשה של אסף גרניט מספקת את הסחורה?

5.1.2017 / 12:58

אסף גרניט משיק עוד פיצות שף לדומינוס וניצלנו את ההזדמנות לבדוק את ההיצע של עוד שלוש פיצות חדשות נפתחו לאחרונה -ראמה, דונטלו ובנדיטו. להלן התוצאות

קולקציה חדשה של אסף גרניט לדומינוס פיצה

דומינו'ס פיצה. דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
הקולקציה של אסף גרניט לדומינוס/מערכת וואלה! NEWS, דן פרץ

דומינוס פיצה השיקה מהדורה שלישית חדשה של אסף גרניט עם שלוש פיצות שף: מלכת השוק, פלנצ'ה עגבניות ו-102. פיצת מלכת השוק משלבת פרחי כרובית אפויים וקונפי ירקות ברוטב שמנת ועלי תרד, פלנצ'ה עגבניות כוללת קונפי עגבניות שרי בצבעים, עגבניות מיובשות וצנוברים ופיצת 102 חריפה כוללת זני פלפלים טריים וחריפים בשילוב קונפי שום.

מבין שלוש הפיצות של הקולקציה החדשה, היחידה שזכתה להתפעלות רבה בקרב כל הטועמים הייתה הפיצה כרובית. היא יותר הזכירה מאפה כרובית מפנק, מאשר פיצה קלאסית, ועדיין מדובר במאפה טוב ועשיר עם בצק עבה במידה הנכונה, טעמים טובים של המוצרלה והשמנת וכרובית במצב צבירה המעולה. קרטון הפיצה שכולם חזרו לקחת ממנו סלייס נוסף.

שתי הפיצות האחרות לא הרשימו מבחינת המראה. פיצת העגבניות נראתה צ'יפית עם תלוליות הפסטו שעל גביה. טעמו של הפסטו לא היה טוב, ויחד עם קונפי העגבניות נוצר לפיצה טעם חמצמץ. החריפה סבלה גם היא מעיצוב זול של המוני פלפלים זרוקים על גביה. לא הורגשה חריפות יוצאת דופן, רק בביסים בהם נפלנו על פלפל חריף במיוחד, מה שיוצר חוסר אחידות והעדר איזון. בכל מקרה, צלחנו סלייס שלם בלי לשתות כוס מים, זה כנראה אומר הרבה. הפיצה עצמה לא רעה, הבצק בעובי הנכון חומרי הגלם מרגישים איכותיים, והבזיליקום והמוצרלה נותנים לפיצה טעם טוב. מחיר סביר של 54 שקלים עבור מגש.

שורה תחתונה: נחזור בוודאות לפיצה אחת מהקולקציה הזאת לפיצה כרובית כמובן, אסף גרניט ודומינ'וס מבינים את מה שאייל שני הבין כבר מזמן - אנחנו אוהבים כרובית בכל דרך שייתנו לנו אותה.

להשיג ברשת דומינוס

ראמה

ראמה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה ראמה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

פיצה ראמה שנפתחה החודש ברחוב קינג ג'ורג' מציעה תפריט פיצות מקורי בשעות פתיחה שאחרי שעות החשיכה (מלבד בימי שישי), במטרה לפנות אל קהל הבליינים התל אביבי, (סלאש שיכור). הפיצה של ראמה מגיעה בגרסאות מפתיעות: האסייתית עם סריראצ'ה, בוטנים וכוסברה; הרוסייה על בצק סלק עם גבינה כחולה, סלמון מעושן ואגוזי מלך; הקאריבית עם רוטב רוזה קוקוס, פטריות וקריספי בזיליקום ועוד מגוון שילובים, שלא תמיד עובדים ומרגישים לפעמים יותר כמו סנדביץ' ופחות כמו פיצה. אם בכל זאת אתם אוהבים להיות הרפתקנים עם הפיצות שלכם אולי תפריט האלכוהול במקום יעזור לכם לבלוע- סנגרייה חמה, קוקטיילים ותפריט יין לא רע בכלל הם חלק מהאפשרויות. את הפיצה אפשר לקחת לדרך, או לאכול במקום (אבל עדיין מהקרטון וחבל) על כריות, מתחת לפטריות החימום ברחוב, ולהתכרבל בשמיכות שהמקום מחלק לסועדים. מחיר: 38 - 47 שקלים לקרטון פיצה אישית, מחיר הולם לתמורה.

שורה תחתונה: מדובר בפיצה לאנשים שיכורים שככל הנראה קצת איבדו עם הפיכחות את חוש הטעם.

ראמה, קינג ג'ורג' 38 ת"א, 054-587-3333, שעות פעילות: שבת - חמישי: 18:00-02:30, שישי: 12:00-16:15. לא כשר

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

דונטלו, תל אביב

דונטלו. יעל לאור, מערכת וואלה!
עונה על הצרכים/מערכת וואלה!, יעל לאור

פיצריית דונטלו עומדת בקרן הרחובות אבן גבירול וז'בוטינסקי. המקום, שמוכר יותר בגלגולו הקודם ורב השנים כאכסניה למזללות אסיאתיות, משמש כעת אכסניה צנועה ומאירת פנים עבור עוברי האורח שמגלים קרייבינג לפיצה. הפיצה של דונטלו מאפשרת לרכוש משולשים יחידים, משימה שהפכה לא קלה בשנים האחרונות בת"א. המשולש תפור היטב למידותיה של פיצת רחוב - לא מתחכם, אבל עדיין מרגיש איכותי. הבצק דק והגבינה אמתית ופרופורציונלית, כשהקראסט פריך ולא נוקשה, תנאי מעבר הכרחי לכל פיצה. המחיר למשולש עם תוספות עומד על 12 שקלים, מחיר ממוצע ומטה.

שורה תחתונה: דונטלו בהחלט עונה על הצרכים של הפיצופיל הקלאסי, זה שאוהב שילוב טוב של בצק וגבינה.

דונטלו, אבן גבירול 123 (פינת ז'בוטינסקי) ת"א, 1-700-509-797. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-03:00, שישי: עד כניסת השבת, שבת: החל מצאת השבת. כשר:

בנדיטו, גבעתיים

בנדיטו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
בנדיטו, התוספת החדשה של גבעתיים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

יכול להיות שגם אליכם הגיעה השמועה שהעיר גבעתיים, שכנתה המנומנמת של תל אביב מתעוררת לאחרונה לחיים. כעת גזרת הפיצות בעיר מתרעננת עם פיצת שף חדשה בשם בנדיטו. לתושבי גבעתיים אשר הסתפקו בהיצע די דלוח עד כה של פיצות שכונתיות ברמה לא גבוהה אלו אמורות להיות חדשות משמחות. השף שליווה את הפרויקט הווא מנה שטרום, האיש שעמד מאחורי הפיצות המוצלחות של רדיו רוסקו ז"ל וקמפנלו. הבשורות הרעות הן שהפיצות של בנדיטו לא דומות בכלום, לאלו שעשה שטרום במקומות הנ"ל. בנדיטו מציעה פיצות מלבניות, טוני וספה סטייל (איטיות אימוץ הטרנדים בעיר גבעתיים היא לא פחות ממרשימה). הדבר המורגש ביותר בפיצות של בנדיטו הוא השמנוניות המוגזמת שלהן, המגשים נשארו עם כתמי שמן קיצוניים מתחת. דגמנו שתי פיצות - ארטישוק-פטריות וברוקולי. חומרי הגלם מרגישים איכותיים יחסית, אבל אין אחידות בין הבצקים של הפיצות השונות, אחת עבה, אחת דקה, התחתית של הבצק העבה נשרפה מעט עד לדרגת הטוסט-פיצה. הפרודוקטים טריים, אבל בפיצת הארטישוק-פטריות רוטב העגבניות כמעט לא הורגש ובאופן כללי לא מרגישים שמגע יד של שף עבר על הפיצה. מחיר לרבע פיצה: 20-26 שקלים.

בשורה התחתונה: יחסית להיצע של גבעתיים מדובר בפיצה סבבה, סביר להניח שהיא לא הייתה שורדת בג'ונגל התל אביבי.

פיצה בנדיטו, ויצמן 60 גבעתיים, 077-4413424. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:00-23:00, שבת: ממוצ"ש. ללא תעודת כשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully