וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטישמיות? הרוצח תובע את בית הכלא בגלל האוכל הכשר

3.3.2017 / 7:10

פרי מארץ', שנשלח למאסר של 56 שנים לאחר היעלמות אשתו ותכנית לרצוח את הוריה, טוען שהאוכל שמוגש לו בבית הסוהר בלתי מתקבל על הדעת, ומקשה עליו לשמור על כשרות

NewsChannel 5

בסרטון: ראיון עם הרוצח פרי מארץ'

עורך הדין פרי מארץ' יסגור בקרוב עשר שנים מתוך 56 שנות המאסר שנגזרו עליו בשל היעלמות אשתו ב-1996, והתכנית שלו לרצוח את הוריה. אלא שמתברר שעורך דין הוא עורך דין הוא עורך דין, וגם מאסר ארוך טווח לא ישנה זאת.

לאחרונה, הגיש מארץ' תביעה בת למעלה מ-200 עמודים לבית משפט פדרלי בנאשוויל, בטענה שהאוכל הכשר שמסופק לו בכלא הוא בלתי מתקבל על הדעת, וגורם לו להפר את שמירת הכשרות החשובה לו כל כך. בית הכלא בו הוא נתון, בטנסי, הוא אחד מ-35 שמספקים ארוחות כשרות לאסירים - בין אם יהודים או לא - אולם מארץ' טוען כעת לאנטישמיות, ותובע את בית הכלא ואת חברת "ארמארק", המספקת את המזון.

עוד ב"אסור לפספס":

נקבע עונשה של המורה ששכבה יותר מ-100 פעמים עם תלמיד
תוכנית ריאליטי ניצלה מוות של אביה של מתמודדת בשביל רייטינג
סיפור בדקה: האם נחשפה זהותו האמיתית של "ג'ק המרטש"?
הרוצחת הסקסית בווידוי מפתיע: ניהלתי רומן עם אסירה בכלא

פרי מרץ'. צילום מסך
בימים מאושרים יותר. מארץ' ואשתו/צילום מסך

מארץ' בן ה-56 מייצג כמובן את עצמו ולטענתו, בית הכלא מנסה ללחוץ עליו לוותר על שמירת הכשרות עם אפשרויות מועטות עד מאוד ומזון באיכות נמוכה מאוד - נמוכה הרבה פחות מהארוחות הסטנדרטיות ששאר האסירים מקבלים.

האסיר הידוע לשמצה טוען שהארוחות הכשרות היו מבוקשות מאוד ב-2013, מה שהוביל לשורה של אסירים ששיקרו וטענו שהם יהודים על מנת לקבל אותן. ב-2014 עבר בית הכלא לעבוד עם חברת ארמראק ומאז, לטענת מארץ', הכל השתנה. באותה שנה, אגב, מדינת פלורידה נתבעה על כך שחלק מבתי הכלא שלה הפסיקו להגיש ארוחות כשרות לאסירים והסיבה, ככל הנראה, כלכלית: בניו יורק טיימס נטען לפני מספר שנים כי להכין שלוש ארוחות כשרות ביום עולה 7 דולר, בהשוואה ל-1.54 דולר שעולה להכין שלוש ארוחות לא כשרות.

קארן קאטלר, הדוברת של חברת ארמארק, טענה: "אנו משוכנעים שהארוחות שמסופקות בבית הכלא בטנסי עומדות בדרישות של המדינה ובסטנדרטים הגבוהים שלנו".

אוכל כשר בכלא. Troy Wayrynen/The Columbian, צילום מסך
ככה נראה האוכל הכשר בבתי הכלא. שווה את המאמץ?/צילום מסך, Troy Wayrynen/The Columbian
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully