וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורטית מציגה: הגלידה שתשבור את ברגותי

8.5.2017 / 12:27

בתזמון מושלם עם מרואן ברגותי יצאה למדפים גלידה טורטית החדשה, ולצדה גם קורנטו לוטוס והפתעה חדשה מבית היוצר של בן אנד ג'ריס. כל מה שחדש על המדף לקראת הקיץ

גלידה טורטית

גלידת טורטית. יפה אפרתי,
גלידת טורטית/יפה אפרתי

על המוצר: בזמן שכל הרשתות החברתיות רועשות וגועשות מהגילוי על מרואן ברגותי והטורטית, בתזמון מעולה הושקה השבוע גלידה משפחתית בטעם טורטית.

מחיר: 17.90 למארז.

שולפים כפיות: מדובר בגלידה בטעם שקדים ורום עם שבבי שוקולד. אין ספק שהאריזה הירוקה הצליחה להעלות חיוך אצל כל חובב נוסטלגיה ששומר אמונים לחטיף השוקולד המיתולוגי. בשני הביסים הראשונים התחושה מוזרה - הטעם מוכר אך הצורה והמרקם שונים, ככל שממשיכים בבליסה זה הולך ונהיה טעים יותר ויותר. למרות תלונות על מתיקות יתר הגלידה חוסלה במהירות בזכות מרקם כיפי ושמנתי, בקיצור - למבוגרים בעלי טעם ילדותי, לידיעת השב"ס.

סדרת מגנום דאבל עם ציפוי כפול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: במגנום משיקים את מגנום דאבל עם ציפוי כפול. מהסדרה, שהושקה לאחרונה ברחבי העולם, הגיעו כרגע שני טעמים לארץ - מגנום דאבל שוקולד - גלידת שמנת עטופה בקרם בטעם שוקולד ושכבה שוקולדית ומגנום דאבל קרמל - גלידת שמנת עטופה בקרם בטעם קרמל ובשכבה שוקולדית. ניתן להשיג כשלגונים בודדים ובמאגדות של 6 יחידות מיני.

מחיר: החל מ-8 שקלים ליחידה ו-34.9 שקלים למאגדת של 6 יחידות מיני.

שולפים כפיות: אין דרך אחרת לתאר את זה - עפנו על הגלידה הזאת. טעם הקרמל ניצח ברוב קולות את השוקולד, ועדיין, שניהם מפנקים, מתוקים במידה הנכונה וסוגרים בול את הפינה הנדרשת. גודל המיני הוא הגודל המושלם, גם כדי לא לצאת עם הרעלת סוכר, וגם לחסוך ברגשות אשמה. אבל גם גודל הביניים החדש בשלגונים הבודדים (75 גרם במקום 90) מבורך. שתי שכבות הציפוי יוצרות עונג והנאה מרובים, וחוץ מזה,שאי אפשר להתעלם מהאריזות המנומרות ומלאות הסטייל של המוצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סדרת טעמי הליבה של בן & ג'ריס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: בן & ג'ריס משיקים את סדרת גלידות CORE – גלידה בעלת ליבה המשלבת 3 אלמנטים של טעם ומרקם. במסגרת הסדרה החדשה הושקו 3 טעמים: סולטד קרמל- גלידת שמנת עם בלונדי בראוני וליבת קרמל מלוח, קרמל סוטרא- גלידת שמנת בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' וליבת קרמל ובראוני באטר- ליבת פירורי בלילת בראוני מוקפת בגלידת שוקולד בראוני וגלידת וניל בראוני.

מחיר: 26 שקלים לפיינט.

שולפים כפיות: זה ממש לא חדש שבבן & ג'ריס יודעים את העבודה. גם סדרת הליבה החדשה, מעבר לגימיק, מוכיחה את עצמה כמשנת חיים. במפעל הגלידה פיתחו טכניקה ששומרת את הליבה במצב צבירה סירופי, ממנו אפשר להנות בשילוב עם שני טעמים שונים, והכל במארז אחד. אולי זה לא נראה אטרקטיבי כמו בתמונה, והליבה לא באמת מספיקה עד לסיום הגלידה (צריך לפתח מיומנות לקחת ממנה במידה מועטה בכל פעם כדי שתספיק עד הסוף), אבל בשורה התחתונה מדובר במוצר מעולה. מבין שלושת הטעמים, הבראוני ניצח בנוקאאוט.

קורנטו לוטוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורנטו לוטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: גביע הוופל הפריך של קורנטו עם מילוי בטעם וניל, ריפל בטעם קרמל ופירורי ביסקוויט מקורמלים.

מחיר: 8 שקלים ליחידה, 20 שקלים לארז של 6.

שולפים כפיות: בדרך כלל האוצר העיקרי בגלידות קורנטו סטייל נמצא למעלה, בציפוי, אבל דווקא כאן הביסים המרוכזים של פירורי הלוטוס שקידמו את פנינו היו מתוקים מדי. בהמשך, הופכת הגלידה לטעימה מאד בזכות השילוב של צ'אנקים קטנים של לוטוס מדי פעם לצד גלידת השמנת, שבקונוס עצמו מפוזרים בחוכמה ובמתינות.

גלידות שייק פרי של פלדמן

שלגון גויאבה. רן רהב,
טעם גויאבה חדש/רן רהב

על המוצר: חברת הגלידות של פלדמן מרחיבה וממתגת מחדש את סדרת שלגוני השייק פרי. במסגרת המהלך, החברה משיקה טעם חדש: שלגון שייק פרי גויאבה המכיל 30% פרי טבעי, צבעי מאכל טבעיים ללא חומרים משמרים ומארז חדש של הטעמים אננס קוקוס ומנגו פסיפלורה.

מחיר: 7 שקלים לשלגון.

שולפים כפיות: שלגון הגויאבה מרענן, טעים ולא מתוק מידי. מי שאוהב או מתגעגע למשקה הגויאבות המוכר מחופי סיני, ימצא כאן גרסה קפואה וטעימה שמרגישה גם שפויה מבחינת תוספת הסוכר. סורבה הקוקוס-אננס אמנם לא חדש, אבל למי שלא מכיר נספר שגם הוא כיפי ומרענן, ברייק נחמד באמצע יום עבודה למחוזות של קוקטייל פינקולדה על החוף. חתיכות הפרי מורגשות וזה נחמד, מרענן ונטול רגשות אשמה. לייק גדול.

חטיף אנרג'י לילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנרג'י לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: אנרג'י משיקים סדרת חטיפי אנרגיה לילדים עם כפית סוכר אחת לחטיף, בשני טעמים: עוגיות וקרם בטעם שוקולד חלב, עוגיות וקרם בטעם שוקולד חלב וקרם פטל.

מחיר: 10 שקלים למארז של שישה חטיפים.

שולפים מזלגות: כשמחפשים נשנוש משרדי, לא ממש משנה לנו ההגדרה של המוצר - לילדים או למבוגרים, אנחנו בעניין. החטיף של אנרג'י מלא בדגנים עם נגיעות של פטל ושוקולד בתחתית הוא טעים פריך ומתוק, אבל במידה, נותן תחושה של שובע ובלי הרבה רגשות אשם. בהחלט היינו קונים, לנו או לילדינו.

חטיף Nature Valley שוקולד-בוטנים

חטיף דגנים. הראל מורדי,
חטיף דגנים חדש וטוב/הראל מורדי

על המוצר: Nature Valley משיקים שני טעמים חדשים לסדרת הצ'ואי (חטיף הדגנים במרקם הרך) - חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד - חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית. בנוסף, מדובר במוצר עם 30% פחות סוכר.

מחיר: 20 שקלים למארז של 5 חטיפים.

שולפים כפיות: חטיף האנרגיה החדש הוא כל מה שאנחנו מצפים מחטיף האנרגיה שלנו להיות. כמות הסוכר בו לא מוגזמת, הוא עשוי ממרכיבים איכותיים והכי חשוב - מאוד טעים. חובבי השילוב האגדי של חמאת בוטנים ושוקולד יהנו ממנו מאוד, הוא משביע ומשחק המליחות-מתיקות עובד. אחלה מוצר.

תרסיסי שמן עם תמצית תבלין

תרסיסי שמן עם תמצית תבלין. רן רהב,
תרסיסי שמן עם תבלין/רן רהב

על המוצר: שופרסל משיקה בסדרת שופרסל פרמיום, סדרת תרסיסי שמן עם תמצית תבלין בארבעה טעמים: תמצית תבלין פטריית כמהין, תמצית תבלין שן שום, תמצית תבלין צ'ילי טרי ותמצית תבלין עלי בזיליקום טריים.

מחיר: 10 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: רעיון טוב וגם הביצוע לא רע בכלל. בקצה כל בקבוקון פיית תרסיס בעזרתה ניתן להוסיף באופן שווה מהשמן המתובל. פתרון מצוין לתוספת תיבול מהיר לסלטים טריים, פסטות או מוקפץ. טעמם של התבלינים מורגש בצורה טובה והשימוש הקל גרם לנו לרצות להשתמש בהם שוב ושוב. שמן הצ'ילי מתאים במיוחד כשלא כל הסועדים אוהבים חריף ואז כל אחד מוסיף לעצמו. אוהבי החריף, אל תצפו לתוספת לוהטת, אבל הטאץ' יורגש בהחלט.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully