וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן - ורוד: מתכונים שחוגגים את חג המרשמלו

13.5.2017 / 9:00

ל"ג בעומר כבר מזמן הפך לחג המרשמלו הלאומי. אז למי שרוצה לקחת מרשמלו תוצרת בית למדורה, או למי שרוצה להישאר בבית ועדיין לחגוג בחיק הממתק הלבן והאהוב - יש לנו בשבילכם מתכונים

ל"ג בעומר הנחגג מדי שנה הפך במרוצת השנים להרבה יותר מאשר חגו של בר כוכבא או עוד "על האש". לתפריט של ל"ג בעומר נכנסו כבר מזמן מספר מנות והפכו לחלק בלתי נפרד ממנו, בהן תפוחי אדמה מדורה, בטטה אפויה בנייר כסף בצלים, עוד שלל ירקות שהושחמו על ידי האש והקינוח הבלתי מעורער: שיפודי מרשמלו חמים ורכים בצבעי לבן וורוד, שהצליחו להפוך את חג המדורות הארצי לחג המרשמלו הבינלאומי. את ענני המרשמלו הממזריים ניתן כמובן לקנות לאורך השנה כולה, להשחיל על שיפודים ולהתענג, אבל השחיתות המתוקה הנלווית ושפע הקלוריות גורמים לנו לשכוח ממנו במהלך השנה.

כמו כן, ניתן לוותר על המדורה או להפתיע את היושבים סביבה בקינוח ביתי. איך תעשו זאת? משקיעים קצת יותר ומכינים את המרשמלו בעצמכם בית, במה שדורש אמנם לא מעט עבודה מפרכת ולבלאגן במטבח, אבל התוצאה משתלמת ואם תניידו את ההפתעה ליושבי המדורה ההתפעלות מובטחת. אז לכבוד חג המרשמלו הנה כל מה שצריך לדעת אודותיו וגם מתכונים.

מדורות ראשונות של ל"ג בעומר בפתח תקווה תקווה לפני שהתקבלה החלטת ממשלה בעניין 8 במאי 2017. ראובן קסטרו
מרשמלו על האש/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully