וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוגיות של מסי והדג של רונאלדו: הגילטי פלז'ר של אגדות הספורט

וואלה! NEWS בשיתוף שופרסל

7.8.2017 / 7:47

בילדותו קיבל כוכב ברצלונה אלפחורס על כל שער שכבש, CR7 אוהב במיוחד דג מסוג בס, מייקל ג'ורדן נהג לאכול סטייק עצום לפני כל משחק ומייקל פלפס טרף כמויות אדירות מדי ארוחה. גם לספורטאים הגדולים בתבל יש מאכלים שהם לא יכולים בלעדיהם. קבלו רשימה שכולה ארוחות שחיתות

צפו במסי מבקיע ללא הפסקה כילד:

ליאונל מסי, וזה לא סוד, הוא אחד משחקני הכדורגל הטובים בהיסטוריה. ליאונל מסי, וגם זה לא סוד, לא ממש גבוה. מטר ועוד שבעים סנטימטרים ליתר דיוק. כאשר "הפרעוש" כיכב במדי קבוצת הילדים של ניואלס אולד בויס, במולדתו רוסאריו, ארגנטינה, המאמן שלו קרלוס מרקוני גילה את האהבה הסודית של מסי לאלפחורס, העוגייה הארגנטינאית המפורסמת המורכבת בעיקר משוקולד וריבת חלב. מרקוני עשה עם מסי עסקה מעניינת: על כל גול שתכבוש, תקבל אלפחורס אחד. הבעיה? מהר מאוד המאמן גילה שהוא לא מצליח לעמוד בקצב, שכן מסי היה מפרק את קבוצות הילדים היריבות עם ארבעה או חמישה שערים בכל משחק. המאמן חשב על דרך לצאת בכבוד מהמצב והציע למסי, שכבר בימים ההם היה נמוך משמעותית מכל יריביו, שדרוג לעסקה: על כל גול שמסי יכבוש בנגיחה עם הראש, הוא יקבל לא אחת, אלא שתי עוגיות כאלה. מה עשה מסי במשחק הבא? לקח את הכדור, עבר את כל השחקנים, עבר גם את השוער וכאשר ניצב לבדו מול שער ריק, הקפיץ את הכדור לגובה ונגח אותו פנימה בקלילות. מיד לאחר השער, הוא הסתובב למאמנו, חייך וסימן עם האצבעות את הספרה "שתיים". כדי שמרקוני לא יישכח את הדיל.

לכל אחד מאיתנו יש את רשימת המאכלים האהובים עליו, הסודות הקטנים שבלעדיהם הוא פשוט לא יכול. הספורטאים הגדולים בתבל לא שונים כמובן. אצל מסי למשל, לא מדובר רק באלפחורס, אלא גם בשניצל המיוחד עם רוטב העגבניות, שאימא שלו הייתה מכינה לו בילדותו, כמה פעמים בשבוע! הכוכב הגדול של ברצלונה אומנם צנום, אבל הוא יודע בדיוק אילו דברים טעימים ומיוחדים הוא אוהב לאכול והדבר נכון גם ליריבו הגדול כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד. הפורטוגלי נולד הרחק מפורטוגל עצמה, במדיירה, אי השוכן מול חופי מערב אפריקאי. ובתור מי שגדל קרוב לים, רונאלדו חובב כמובן "הרבה דגים" כהגדרת השף הפרטי שלו ובעיקר, דג מסוג בס, הידוע בזכות הפרוטאין הרב שיש בו. אולי זה מה שעוזר לרונאלדו לבנות גוף שרירי ועוצמתי כל כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדל ליד הים ואוהב כל מה שהגלים מביאים. רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך
מייקל ג'ורדן האחד והיחיד זלל לפני כל משחק בקריירה, בדיוק ארבע שעות לפני שהמשחק יצא לדרך, סטייק ניו יורק עצום של 650 גרם ולצדו, תפוח אדמה אפוי, סלט וג'ינג'ר אייל

מה עוד אוהבים לאכול הכדורגלנים הטובים בעולם? לוויין רוני האנגלי, שעזב לאחרונה את מנצ'סטר יונייטד אחרי 13 שנים נפלאות, יש טקס קבוע לפני כל משחק במסגרתו הוא זולל קערה של ספגטי בולונז לצד חתיכה של פילה עוף. אריאן רובן, הכוכב ההולנדי של באיירן מינכן, היה מאוד מרוצה כאשר הגיע עם נבחרתו לשחק במונדיאל בברזיל לפני שלוש שנים. ההצלחה של הולנד בטורניר (מקום שלישי) בהחלט עזרה, אבל גם העובדה שבברזיל חיים הרבה יפנים והוא יכול היה ליהנות מהמאכל החביב עליו, סושי ולצדו דיאט קולה. בריאיון שהעניק לפני אותו מונדיאל רובן אפילו אמר: "במחנה של הנבחרת אצטרך לאכול מה שייתנו לי, כי יש לנו תזונאי שדואג לאנרגיות ואוכל נכון. אבל ברגע שתהיה לי הזדמנות, אקפוץ לאיזו מסעדה ברזילאית-יפנית כדי לאכול קצת סושי".

כמובן שהמאכלים המיוחדים שמלווים כל ספורטאי לא נעצרים רק בעולם הכדורגל. מייקל ג'ורדן האחד והיחיד זלל לפני כל משחק בקריירה, בדיוק ארבע שעות לפני שהמשחק יצא לדרך, סטייק ניו יורק עצום של 650 גרם ולצדו, תפוח אדמה אפוי, סלט וג'ינג'ר אייל. "הוד אווירותו" שיחק לאורך הקריירה 1,251 משחקי NBA. את החישוב לגבי הסטייקים כבר תעשו לבד.

לברון ג'יימס, הכדורסלן הטוב בעולם כיום, פונה לכיוונים קצת יותר פשוטים והודה שהמאכל החביב עליו בעולם הוא דגני בוקר, בעיקר אלה של "טריקס". בכל ארוחת בוקר, קינג ג'יימס משתדל לדאוג לעצמו לקערת דגנים עם גרנולה ושיבולת שועל. אצל הקבוצה שמנעה מלברון אליפות שנייה ברציפות, גולדן סטייט ווריירס, אפשר למצוא את סטפן קרי חובב הדגים, קליי תומפסון שלא יכול בלי הנאצ'וס שלו וקווין דוראנט, שהודה שהוא חולה על המבורגרים. לעומתו, ה-MVP הטרי של ה-NBA, ראסל ווסטברוק, שמח לזלול פיצה בכל הזדמנות שהוא רק יכול.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו במייקל ג'ורדן מספר על הפילוסופיה שלו לגבי תזונה ואימונים:

ויש גם דברים קצת יותר משונים. טום בריידי, הקוורטרבק האגדי של אלופת ליגת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, הוא כבר בן 40. זה לא מפריע לו להיות השחקן הטוב בעולם, לדעת רבים גם הטוב אי פעם. בריידי, שנשוי לדוגמנית העל ג'יזל, מאמין שהכול מתחיל בתזונה יוצאת דופן ולאחרונה אפילו פרסם ספר עם כל המתכונים השונים שהוא אוכל. השיא: גלידת אבוקדו. לפני הסופרבול האחרון, בריידי הצהיר שהוא מעולם לא אכל תות בחייו, אבל שגלידת אבוקדו היא ה-דבר בשבילו. אם זה מה שמשאיר אותו בכושר כזה, מי אנחנו שנתווכח.

ולקינוח, קבלו את מייקל פלפס. הספורטאי האולימפי הגדול אי פעם היה נכנס לבריכה בכל יום, למשך שעות, ומתאמן ללא הפסקה. זה הצריך ממנו "דיאטה" יוצאת דופן, שתשאיר אותו רזה מצד אחד, אבל עם אנרגיות מצד שני. אז מה פלפס היה אוכל? בארוחת הבוקר הוא היה נהנה משלוש ביצים מטוגנות בתוך כריך שכלל גם גבינה, חסה, עגבנייה, בצל מטוגן ומיונז. בארוחת הביניים, כן הייתה גם כזו, היה טורף עוד חביתה מחמש ביצים הפעם, יחד עם שלוש פרוסות של פרנץ' טוסט, שתי כוסות קפה ושלושה פנקייקים משוקולד צ'יפס. אחר כך הגיעה ארוחת הצהריים, עם חצי קילו פסטה, שני כריכים גדולים ו-1,000 קלוריות של משקאות אנרגיה. לסיום, ארוחת הערב הייתה מורכבת מעוד חצי קילו פסטה, פיצה שלמה ועוד 1,000 קלוריות של משקאות אנרגיה. וככה, אם תהיתם, שורדים שש שעות ביום, שישה ימים בשבוע של אימוני שחייה מטורפים.

למה פלפס טרף אלפי קלוריות ביום? צפו באימוני השחייה ותבינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully