וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת ההמבורגרים הטבעונים הטובים בארץ

3.8.2017 / 1:36

טרנד ההמבורגרים הטבעוניים שוטף את המדינה, וחגי לפלר יצא לבדוק איפה יגישו לכם את המנות המובילות. הוא חזר עם המלצות ומסקנה אחת: זה כל כך טעים, שזה לא לטבעוניים בלבד

מתקפת ההמבורגרים הטבעוניים שוטפת את הארץ. אם לא שמתם לב, ואני בטוח שמתם לב, המון מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ מגישים מנה של המבורגר טבעוני.

אז קודם כל מדובר בכיף גדול, כי מאתנו לא חוטף את הקרייב למנה כזו? ההמבורגר הטבעוני יוגש בדרך כלל בצורה המסורתית בתוך לחמנייה עבה, אבל הקציצה עצמה זוכה לאינספור גרסאות נפלאות ומקוריות. יצאתי לחקור ולטעום את שלל ההמבורגרים הטבעונים הקיים ומתוכם לבחור את חמשת המובחרים. מודה שזה לא היה קל, אבל מישהו חייב לעשות את העבודה השחורה. להלן רשימת ההמבורגרים הטבעונים הטובים ביותר.

5. לונדס, רעננה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: ברוריה שוחט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתחיל במסעדת לונדס מרעננה, שבקרוב תתרחב לרשת ארצית טבעונית. היא מציעה המבורגר מכוסמת קינואה פטריות, אגוזים שונים, לוביה מונבטת, זרעי פשתן וצ'יה, קייל. המבורגר טעים , מוצלח ועושה את העבודה ללא יותר מדי רעש וצלצולים. ההמבורגר הינו פרי פיתוחו של שף גל ברזילי עבור לודנס מסעדה טבעונית ועבור רשת לודנס אקספרס.

מחיר: 39 שקלים להמבורגר במסעדה או ב-42 שקלים בעסקית עם תוספת לבחירה.

4. משק ברזילי

המבורגר טבעוני של משק ברזילי. מערכת וואלה! NEWS
המבורגר טבעוני של משק ברזילי/מערכת וואלה! NEWS

ההמבורגר הטבעוני של המסעדה הוותיקה "משק ברזילי" תמיד עושה את העבודה ומספק את הקרייב האולטימטיבי בכל שעה. אין ספק שזה אחד ההמבורגרים המובילים בעיר ולחמניית הבאן סלק שלהם חביבה עלי במיוחד.

בורגר פטריות יער ושיטקה, עדשים מונבטות, טופו ואגוזים, בלחמניה מאודה עם מיץ סלק ומיונז טבעוני לצד תפוחי אדמה אפויים וקטשופ צ'יפוטלה חריף - 62 שקל. תוספות: מוצרלה קשיו 10 שקלים, פטריות 8 שקלים, בצל 6 שקלים.

3. ריינבו

המבורגר טבעוני של ריינבאו. מערכת וואלה! NEWS
המבורגר טבעוני של ריינבאו/מערכת וואלה! NEWS

זה לא סוד שאחד ההמבורגרים המוצלחים בעיר הגדולה ואף מחוצה לה הוא ההמבורגר של ריינבו מרחוב אבן גבירול . אני אכלתי את ההמבורגר הכפול, שמורכב מסויה ופטריות בתוספת של גבינת קשיו וזה הרגיש כמו הדבר האמתי. אין ספק שהם יודעים את העבודה, החבר'ה האלו. הם מגישים מבחר גדול של המבורגרים בשלל צורות ותוספות – מאוד שווה להגיע במיוחד.

המבורגר 35 שקלים, דאבל ריינבו – 45 שקלים, תוספת 3 שקלים.

2. סוסו אנד סאנס

המבורגר טבעוני של סוסו אנד סאנס. מערכת וואלה! NEWS
המבורגר טבעוני של סוסו אנד סאנס/מערכת וואלה! NEWS

איך אפשר להכין כתבה על המבורגרים מבלי להזכיר את סוסו אנד סאנס? כן, יש שם שני סוגי המבורגרים, אחד עם אורז שיבולת שועל פטריות ובצלים מקרומלים (34 שקלים) והשני קציצה של סלק, זרעי פשתן וקינואה אדומה (36 שקלים). ללא ספק מדובר בהמבורגרים טבעוניים שמחים, אופנתיים ומלאי שיק. ששווה לגמרי לעמוד בתור עבורם.

1. מרקט

המבורגר טבעוני של מרקט. מערכת וואלה! NEWS
המבורגר טבעוני של מרקט/מערכת וואלה! NEWS

מרחק הליכה מסוסו אנד סאנד מסתתרת מסעדה נפלאה בשם מרקט - הסניף הטבעוני, והיא מגישה המבורגר נפלא, עשוי בצורה פשוטה, טובה וללא מניירות מיותרות. קציצה ביתית מוגשת בלחמניית שומשום עגולה בתוספת עגבניות, רצועות כרוב וחסה, חמוצים ומיונז שום טבעוני. מוגש עם סלט קטן ובטטה אפויה עם מטבל טבעוני.

מסעדת מרקט המקורית בקינג ג'ורג' 31 מגישה המבורגר טבעוני טעים ומוצלח ולאור ההצלחה פתחה סניף טבעוני לחלוטין ברחוב דיזנגוף 140 - "מרקט טבעוני".

מחיר: 44 שקלים.

לקרוא עוד: היכנסו לאתר הרשמי של חגי לפלר
וגם לעמוד הפייסבוק של חגי לפלר

חגי לפלר - ספורטאי טבעוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully