וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן טעימה: הקולה של שופרסל נגד קוקה קולה

28.8.2017 / 16:50

שופרסל השיקו משקה קולה חדש, ואנחנו כינסנו את מיטב המכורים כדי לבדוק, האם הם יצליחו להבדיל בין המקשה החדש לדבר האמתי?

עריכה: נועה לוי

רשת שופרסל השיקה ביום שישי האחרון סדרת משקאות קלים תחת המותג הפרטי שלה, כשללא ספק המסקרנים ביותר מבין הסדרה הם משקאות הקולה אותם השיקה. הסדרת כוללת משקאות קולה ודיאט קולה ללא סוכר בבקבוק משפחתי של 1.5 ליטר. בקבוק יחיד של ליטר וחצי יעלה לצרכנים 4.30 שקלים לעומת 6.20 שקלים לבקבוק משפחתי של חברת קוקה קולה. כמו כן, החברה תציע מארזי רביעיות במחיר של 14.90 שקלים.

בשופרסל סיפרו כי תהליך הפיתוח של המשקה ארך למעלה משנה והוא בוצע יחד עם תאגיד DYDO היפני. לדבריהם, במבחני טעימה שנערכו למשקאות החדשים קיבלה קולה שופרסל ציונים גבוהים בכל הפרמטרים המקובלים: טעם, ריח, מראה ומתיקות.

מבחן טעימה: קולה שופרסל. יח"צ,
הזהרו מחיקויים? הקולה החדשה של שופרסל/יח"צ

מבחינת הנראות, לבקבוקי הקולה החדשים דמיון, לא מקרי במיוחד, למתחרה הגדולה. צורת הבקבוקים, הצבע האדום בתווית המשקה הרגיל והצבע השחור במשקה הדיאט, עשויים ככל הנראה לבלבל חלק מצרכני הזהב השחור.

בעוד המותג שופרסל עשה דריסת רגל משמעותית בשנים האחרונות בתחום המזון, הניסיון ליצור משקה אשר ינסה להתחרות באחד המותגים החזקים בעולם - קוקה קולה, עשוי להסתמן כיומרני. לא יהיה זה מופרך לטעון כי אנשים נוהגים לקנות קוקה קולה קודם כל בזכות המותג, אבל מה קורה כשנותנים לאנשים לטעום את הקולה החדשה במבחן טעימה עיוורת? האם הם יצליחו להבחין בהבדל? צפו בווידאו ותגלו.

  • עוד באותו נושא:
  • קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully