וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמטבח הצבאי באהבה: עוגת מילקי ושוקולד השחר

16.9.2017 / 7:32

המטבח הצה"לי הוא אולי לא מסעדת שף אבל עם קצת יצירתיות הוא יפתיע גם אתכם. החיילת יערה טרסטין השתמשה ב-4 מרכיבים מחדר האוכל הצבאי ליצירת עוגת מילקי ושוקולד השחר שהפכה לוויראלית ותמתיק את החג עבור החיילים שסוגרים אותו בצבא

באדיבות דובר צה"ל

המטבח הצבאי לא מפורסם בזכות שפע של חומרי גלם, אבל מסתבר שעם קצת יצירתיות אפשר להוציא ממנו לא פחות ממטעמים. החיילת יערה טרסטין (19), המתגוררת באילת. התגייסה באפריל 2016 לקורס מדריכות אימון גופני בווינגייט ולאחר מכן המשיכה לקורס מדריכות קרב מגע. בשל פציעת ספורט, עברה לשרת כרל"שית בגדוד נחשון של חטיבת כפיר. "למרות האהבה לספורט מצאתי את מקומי בגדוד ואני מרגישה משמעותית וחשובה למערכת, אני מרגישה שאני מצליחה לתת את התרומה שלי לצה"ל ושמחה על כך שבחרתי להתגייס ולתרום למדינה את חלקי" .

בזמנה הפנוי מטפחת יערה את התחביב שלה- אפיית עוגות, ומצליחה להסתדר גם עם המבחר המצומצם של מוצרים במטבח צבאי בסיסי. התחביב שלה תפס תאוצה אחרי שעוגה שאפתה פורסמה בעמוד 9gag העולמי "ושברה את הרשת" עם 730,000 לייקים ו-130,000 שיתופים.

"אני חושבת שאני אוהבת לאפות כי כל רגש ומחשבה ויצירתיות ודמיון שאני מרגישה ושיש לי, אני מביאה את זה על העוגה, גם בצבא אני מחפשת כל הזמן דרכים להמשיך לעסוק באפייה דרך הדברים שיש לי בהישג היד."

עוגה שמכינים בצבא.
יערה טרסטין עם אחת העוגות שלה

מוצרים

"לכל החיילים שסוגרים חג בצה"ל הנה מתכון לעוגה שהכנתי, שתוכלו להכין בבסיס וליהנות ממנה גם בחג".

לחמגשית
1 קופסת קורנפלקס "תלמה"
10 מעדני מילקי
2 קופסות גבינה לבנה קטנות
1 ממרח שוקולד השחר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אופן ההכנה

1. להכנת התחתית- יש לפורר את הקורנפלקס ולאחר מכן לערבב יחד עם ממרח השוקולד. אם ממרח השוקולד סמיך מדי, יש להכניס את הקופסה סגורה לתוך קערה עם מים חמים על מנת שיתרכך.

2. להכנת הקרם- מפרידים מעשרה גביעי מילקי את הקצפת בלבד ומערבבים יחד עם 2 גביעי גבינה לבנה.

3. ולסיום, להכנת הציפוי- מערבבים את חצאי השוקולד שנותרו בגביעי המילקי ומורחים כציפוי על העוגה. מומלץ להכניס את העוגה לקירור של שעתיים לפני שאוכלים.

בתאבון וחג שמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully