וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הטריק הזה תכינו קצפת מושלמת בלי מיקסר ובמהירות שיא

13.9.2017 / 0:00

קצפת היא תוספת נהדרת כמעט עבור כל קינוח, אך לפעמים נדמה שמסובך מידי להכין אותה. קבלו את הטריק שיפיק עבורכם קצפת קרמית ונימוחה תוך דקה בלבד, ואפילו תעזור לכם לעבוד על השרירים

צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

בסרטון – כך מכינים קצפת כמו מקצוענים

מי לא אוהב קצפת? בין אם היא נמצאת בין השכבות של עוגת שוקולד טעימה, או כתוספת לגלידה או למגוון קינוחים נוספים, הקרם הלבן והמתוק מוסיף כל כך הרבה טעם והנאה לצלחות שלנו, שפשוט קשה לסרב. הכנת קצפת באמצעות מיקסר או עם מקצפת ידנית לא דורשת יותר מחמש דקות (כפי שניתן לראות בסרטון למעלה), אך מה אם היינו מספרים לכם שיש דרך אפילו קלה ומהירה יותר?

מסתבר שכדי לקבל קצפת נימוחה ומושלמת, תוך כדקה או שתיים בסך הכול, אתם זקוקים לשני פריטים בלבד: קופסה של שמנת מתוקה וכוס ערבוב להכנת קוקטיילים.

מזלפים קצפת. נמרוד סונדרס
זו המטרה הסופית/נמרוד סונדרס

אז איך זה עובד? את כוס הערבוב (שייקר) ממלאים בשמנת מתוקה, ולאחר מכן מנערים אותה נמרצות למעלה ולמטה. אם בתוך הכוס יש עצם כדורי, כמו כדור גולף או גולה, תצטרכו לוודא שהוא משלים סיבובים שלמים סביב הכוס. המהדרין משתמשים אפילו בקפיץ בכדי שימריץ את תהליך ההקצפה.

"דמיינו שאתם עומדים למסור כדור לחבר, ורגע לפני אתם מושכים אותו חזק בחזרה אליכם", הסביר מומחה בתחום לאתר The Kitchn, "ככה גם עם הקצפת - התנועות המהירות והחזקות של היד מכניסות אוויר לתוך השמנת ויוצרות אפקט של הקצפה. אתם תראו שהשמנת הופכת תוך כדי התהליך מנוזל לקרם".

זה אולי דורש קצת יותר מאמץ משימוש במיקסר, או במקצפה, אך תהליך יצירת הקצפת באופן הזה הוא מהיר יותר. הטריק יעבוד לכם גם עם צנצנת, אך שימוש בכוס שייקר יפיק את התוצאות הכי טובות. "השייקרים מצטננים במהירות וכך המרקם של השמנת משתנה יותר מהר", אמר המומחה, "אפשר לצנן את הכוס עוד לפני שמשתמשים בה, ואז התהליך יהיה אפילו מהיר יותר".

אז למה אתם מחכים? רוצו לנסות!

הנה - ככה

  • עוד באותו נושא:
  • קצפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully