וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק למתחילים: 24 המלצות לארוחות שוות

מיה א-דור

5.10.2017 / 0:17

טסים לניו יורק בפעם הראשונה ולא יודעים איפה לאכול? אספנו עבורכם 24 מקומות מושלמים שחובה לפקוד בעיר האפשרויות הקולינריות הבלתי מוגבלות

מנהטן. רויטרס
ניו יורק. עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות/רויטרס

ניו יורק היא ללא ספק, בפרפרזה על המשפט הידוע, עיר האפשרויות הקולינריות הבלתי מוגבלות. היא מציעה הכל מהכל וברמה הגבוהה ביותר: ממסעדות יוקרה מעוטרות כוכבים עד לדוכני רחוב זולים, מהמבורגרים מושחתים לסושי מוקפד, ממסעדות טרנדיות וחדשניות למוסדות ותיקים עם אווירה של פעם. איך יודעים מה מתוכן לבחור ואיפה לאכול? האמת שזה לא פשוט. ההיצע אינסופי ויש לי מעל למאה מסעדות מומלצות בניו יורק שעוצבו בעקבות עשרות ביקורים וארוחות. הרשימה הבאה היא ניו יורק למתחילים, הטופ 24, כשלמתקדמים מובטחת כתבה נוספת בהמשך. אלה המסעדות שחייבים ללכת אליהם בניו יורק אם זו פעם ראשונה שלכם בעיר או אם אתם רוצים לדעת איפה הכי נכון וטרנדי לאכול בה כרגע.

המבורגר במסעדת דה ספוטד פיג, ניו יורק. מתן שופן, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר בספוטד פיג/מערכת וואלה! NEWS, מתן שופן

The Spotted Pig

אין ביקור בניו יורק בלי ארוחה ודרינק בספוטד פיג. הגסטרו פאב בווסט ווילג' בניצוחה של השפית הבריטית אפריל בלומפילד הוא מקום שתמיד כיף ללכת אליו, עם אווירה כיפית ולא מחייבת ואוכל מצוין. לא לפספס את אחד מההמבורגרים הטובים בעיר שמגיע עם גבינת רוקפור בליווי צ'יפס דק-דק עם שום ורוזמרין. אי אפשר להזמין מקום אז כדאי לבוא מוקדם כדי להימנע מהתור המטורף. המקום פתוח עד 02:00 בלילה ולכן מהווה אחלה אופציה לדרינק ונשנוש לילי.

מיקום: West 11th Street 314 בפינה של Greenwich Street

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרק יפני במסעדת איפודו. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
ראמן יפני במסעדת איפודו/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

Ippudo

עוד מסעדה שמבחינתי היא חובה. מדובר במסעדת ראמן יפנית עם אווירה קז'ואלית מגניבה ואוכל מעולה. מעבר לראמן המשובח יש בה אחלה מנות ראשונות, אל תוותרו על לחמניות החזיר (pork buns) המנה הכי טובה בז'אנר בניו יורק לדעתי.
אי אפשר להזמין מקום אז כדאי לבוא בצהריים, או לפני שש. אחר כך מתחיל תור מטורף. אם הגעתם ואכן יש תור, תירשמו, תשאירו מספר ויתקשרו אליכם שהשולחן מוכן. אפשר בינתיים להזמין דרינק ונשנוש בבר בכניסה כדי להעביר בכיף את ההמתנה.

מיקום: 65 4th Ave, New York, בין רחוב 9 ל 10. ממש קרוב ליוניון סקוור.

321 W 51st St, New York- בין השדרה השמינית לתשיעית ממש קרוב לאיזור התיאטראות, מושלם לארוחה לפני/ אחרי הצגה.

סופלה שוקולד במסעדת מינטה בניו יורק. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
סופלה שוקולד לקינוח במינטה טברן/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

Minetta Tavern

מסעדה שעבדה בשנות השלושים ולפני כמה שנים שופצה ונפתחה מחדש ע"י הבעלים של מסעדת בלתאזר המפורסמת. היא נחשבת לאחת המסעדות השוות בניו יורק. יש בה אווירה בניחוח של פעם, אוכל מצוין, בעיקר הבשר, בדגש על ההמבורגר. יש שני סוגי המבורגר- בלאק לייבל עם חלקי בשר מובחרים ומחיר מופקע ואחד יותר סטנדרטי אבל עדיין מדהים, ולקינוח תזמינו את הסופלה שוקולד או הסופלה גרנד מרנייה.

המקום פתוח עד מאוחר ככה שזו אופציה מצוינת לארוחה לילית. חובה להזמין מקום.

מיקום: 113 MacDougal St ממש ליד בליקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה ונותר מקום לוהט. מסעדת לה אסקינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

La Esquina

פעם לה אסקינה היה המקום הכי חם בעיר, מאז עברו כמה שנים, מקומות לוהטים נפתחו, חלקם נסגרו, אבל לה אסקינה עדיין מגניבה ונותרה כיפית כמו בהתחלה. פה התחיל הטרנד של המקומות הסודיים. מבחוץ הוא נראה כמו דוכן בוריטוס סתמי, כשבתוך הדוכן מסתתרת דלת שמובילה למסעדה דרך המטבח. כדאי להזמין מקום, בד"כ יש מקום רק לשעה מאוחרת, שבעיני זו השעה הכי טובה ללכת. אופציה נהדרת לדרינק ונשנוש לילי.

מיקום: 114 Kenmare St פינת Lafayette טלפון להזמנות ( יש מענה עד השעה 17:00): 1-646-6137100

Momofuko Noddle Bar

דיוויד צ'אנג, שף ממוצא קוריאני, הוא אחד השפים הכי ידועים בניו יורק ובעליה של אימפריית המסעדות מומופוקו. אבל הכל התחיל בזמנו ב-momofuko noddle bar מקום קטן באיסט ווילג' שהביא את טרנד הראמן לניו יורק ואת טירוף הבאן שהגיע לארץ רק בשנים האחרונות. האווירה הפשוטה והקז'ואלית מתאימה בול לצהריים. התפריט משתנה מידי יום עם כמה להיטים שחוזרים על עצמם. אי אפשר להזמין מקום.

מיקום: st Avenue1 171 בין רחוב 10 ל 11

בלתאזר

מוסד ניו יורקי ותיק וידוע, בראסרי באווירת פריז בלב הסוהו. אחלה אופציה לבוקר, בראנץ' או צהריים להפוגה בעת סיבוב בסוהו, צריך להזמין מקום מראש.

מיקום: 80 Spring St

סושי במסעדת טומואה בניו ירוק. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
סושי במסעדת טומואה/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

Tomoe

מסעדה קטנה ופשוטה ואותנטית עם שולחנות צפופים מעץ ובר קטן של 5 מקומות, רק התור בחוץ מסגיר כמה הסושי טעים טרי ואיכותי. לא לוותר על רול צלופח אבוקדו, הספייסי טונה והספיידר רול (עם סרטן). אחלה מקום לצהריים באזור הסוהו. אי אפשר להזמין מקום.

מיקום: 172 Thompson St

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסושי של מסעדת גארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sushi of gari

אחת ממסעדות הסושי הכי טובות בניו יורק. כדאי להזמין את ה- omakase שלהם, שזה בעצם סושי לפי בחירת השף. מומלץ לשבת על הבר ואז השף מכין לכם סושי אחד בכל פעם, עם שילובים מדהימים של טעמים ורטבים. מדובר במעדן, והחשבון תופח בהתאם. אופציה נוספת היא להזמין מהתפריט את ה -gari special ואז מקבלים ב-50 דולר בערך 8 נגירי מושלמים או את ה-tuna of gari שזה אותו דבר אבל רק עם טונה כשלכל סושי יש רוטב אחר.

מיקום: 4 סניפים, הסניף המקורי באפר איסט סייד. 402 East 78th Street יש סניף קרוב לאזור התאטראות 347 West 46th Street.

מסעדת הבשר פיטר לוגר בניו יורק. Creative Commons
מנת בשר בפיטר לוגר/Creative Commons

Peter Luger

יש הרבה סטייקיות מעולות בניו יורק אבל פיטר לוגר הוא מוסד ותיק שמתעלה על כולם. מה אוכלים? פורטר האוס כמובן, הגודל בהתאם לכמות הסועדים. כדאי להזמין תוספת תרד מוקרם ולא לוותר על עוגת הגבינה הניו יורקית המשובחת, גם אם אין כבר מקום בבטן. אני מעדיפה לאכול שם בצהריים וללכת בדרך חזרה על גשר וויליאמסבורג. המסעדה ממש קרובה לירידה מהגשר וזו הליכה כיפית והכרחית אחרי ארוחת השחיתות הזו. חובה להזמין מקום מראש.

מיקום: 178 Broadway, Brooklyn.

Carbon

מסעדה איטלקית באווירת עולם ישן ששייכת לקבוצת המסעדנים המצליחה Major Food Group. עובדים בה מלצרים מבוגרים, החנוטים בטוקסידו ומעניקים שירות מעולה, והעיצוב בה מלא סטייל ואווירת גלאם. זאת אחת המסעדות הטובות בניו יורק שארוחה בה היא בהחלט חוויה, ולא חוויה זולה. מושלם לערב עם כמה חברים כדי שתוכלו לטעום כמה שיותר מנות.

מיקום: 181 Thompson St בין האוסטון לבליקר.

Burger joint

ההמבורגר הכי טוב בניו יורק. המקום נמצא בתוך מלון מרדיאן. אבל שהלוקיישן לא יטעה אתכם, בלובי התמים למראה מסתתר מקום קטן, פשוט ועממי עם המבורגר פשוט מושלם. לא לבוא בשעות הצהריים העמוסות כי אז התור בלתי נסבל.

מיקום: 56 בין השישית לשביעית

Shake shack

רשת המבורגרים ידועה מצליחה שהיום יש לה הרבה סניפים, אבל הכול התחיל בסניף במדיסון סקוור פארק (שהיה בהתחלה דוכן נקניקיות). ביום שמשי נחמד לשבת בחוץ וזו אחלה אופציה לארוחה מהירה על הדרך. המבורגר קטן וטעים ומילקשייק מעולה. יש גם נקניקיות, פרייד צ'יקן ואופציה לצמחוניים. גם לכאן לו מומלץ לבוא בשעות העומס כי התור עצום.

מיקום: Madison Square Park- Madison Avenue & E.23rd Street, יש בעיר עוד הרבה סניפים, אחד מהם ממש קרוב לטיים סקוור.

ירקות בסיידלס בניו יורק. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
מנת הדגל. 3 קומות עם דגים מעושנים/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

Sadelle's

המקום המושלם לארוחות בוקר ניו יורקית טיפוסית: בייגלים ומאפים טריים, דגים מעושנים ושאר דליקטסים. המסעדה היא בבעלות Major Food Group – קבוצת מסעדנים שאחראית לכמה מסעדות מצליחות שהפעם לקחו את המעדנייה היהודית המסורתית לשלב הבא עם מקום גדול ומלא בסטייל. מנת הדגל (היקרה) היא צלחת בת 3 קומות עם מבחר דגים מעושנים שמגיעה עם כמה בייגלים שרוצים, גם שאר המנות מצוינות.

מיקום: בסוהו W Broadway 463

בייגל סלמון ברוס אנד דוטרס בניו יורק. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
בייגל סלמון וקרים צ'יז/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

Russ and Daughters cafe

מעדנייה יהודית ותיקה הפועלת מעל למאה שנה באיזור ה- lower east side, שלפני שלוש שנים פתחה גם מסעדה עם אווירה של פעם. מקום חובה לארוחת בוקר ניו יורקית של בייגל סלמון וקרים צ'יז שמוגש בצורה פוטוגנית למדי על מגש עץ ולצדו עגבנייה, בצל וצלפים. גם שאר המנות מצוינות.

מיקום: orchard 127

Clinton street baking company

אחד המקומות הכי טעימים בעיר לארוחות בוקר ובראנץ'. לא לפספס את מנת הדגל של המקום – הפנקייק, שהוא ללא ספק הפנקייק הטעים בעולם, בעיקר זה שמגיע עם האוכמניות. עד שהאוכל מגיע תזמינו ביסקיט עם חמאה וריבה, לחמנייה קטנה ומעולה מקמח תירס. הבעיה היחידה במקום זה התור אז עדיף לבוא באמצע השבוע או מוקדם. אם בכל זאת יש תור, תשאירו שם וטלפון בכניסה ותמשיכו לשוטט בשכונה.

מיקום: 4 Clinton St

Katz

דלי ניו יורקי ותיק וידוע באזור הלואר איסט סייד, פה גם צולמה הסצנה המפורסמת בסרט "כשהארי פגש את סאלי". מקום עממי ופשוט שידוע בסנדביץ' פסטרמה משובח ומושחת המגיע עם מלפפון חמוץ וצ'יפס.

מיקום: בlower east side -east Houston

Cafe Habana

מסעדה קטנה ומאד פופולרית בנוליטה שמגישה אוכל קובני. מנת הדגל שלהם זה תירס על הגריל עם מיונז, גבינה, צ'ילי וליים, באמת שלא ידעתם שתירס יכול להיות כזה טעים. ממליצה לקנות את התירס בדוכן שצמוד לקפה ולהמשיך לשוטט בשכונה.

מיקום: 17 prince st, ממש על הפינה עם Elizabeth. חנות הטייק אווי ממש צמודה ב-st- Elizabeth 229

עוגיות שוקולד צ'יפס במאפיית levian. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
עוגיות שוקולד צ'יפס בלוויאן/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

Levain bakery

עוגיות השוקולד צ'יפס הטובות בעולם. נקודה.

מיקום: רחוב 74 על הפינה של אמסטרדם.

Magnolia bakery

אמנם המקום ידוע בעקבות הקאפקייקס שלו, בדגש על רד וולווט, עוד מימי סקס והעיר הגדולה, אבל מה שבאמת טעים זה הפודינג בננה המושלם, אחד הקינוחים הידועים והטעימים בעיר.

מיקום: לפרטים על ששת סניפי הרשת כאן באתר

מנה איטלקית במתחם איטלי בניו יורק. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
סלט קפרזה ונקניקים במתחם האוכל איטלי/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

eataly

מתחם אוכל ענק של השף מריו בטאלי שכולו מוקדש לאוכל איטלקי. המתחם הוא גם שוק/ סופר/ מעדניה עם כל המוצרים שצריך להכנת ארוחה איטלקית מושלמת וגם פוד קורט מטורף עם מסעדות ומלא דוכני אוכל טעימים. נחמד בשביל כוס יין ונשנוש על הבר, ולהתרשם מהחוויה הנלווית של ההיצע העצום בשוק/מעדניה, לא כדאי לבזבז ארוחה שלמה על המסעדה.

מיקום: 200 Fifth Avenue בין רחוב 23 ל 24.

מנה של פירות ים וצ'יפס בפרל אויסטר בר בניו יורק. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
לובסטר רול בפרל אויסטר בר/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

pearl oyster bar

בר פירות ים קטן ומלא קסם בווסט וילג' שמגיש את הלובסטר רול הכי טעים בעיר וכמובן אויסטרים ושאר פירות ים. מושלם לצהריים על הבר עם כוס יין לבן.

מיקום: Cornelia st 18.

ביצה וקערת שייק במסעדת טו הנדס. מיה א-דור, מערכת וואלה! NEWS
כיף לפתוח את הבוקר: ביצה וקערה שכולה בריאות/מערכת וואלה! NEWS, מיה א-דור

Two hands

בית קפה קטן ומקסים שכיף לפתוח בו את הבוקר עם ארוחה קלילה ובריאה, קפה או מאצ'ה לאטה, אבוקדו טוסט עם ביצת העין או צלחת אסאי. מה שלא תזמינו יהיה טעים ומאד פוטוגני.

מיקום: 164 Mott St

Roberta's

פיצרייה טרנדית בבושוויק, שכונה היפסטרית ומגניבה בברוקלין. האווירה כייפית ולא מחייבת, הפיצות מעולה וגם שאר המנות. תתכוננו לחכות בתור.

מיקום: 261 Moore St, Brooklyn

Le Bain at The Standard

בניו יורק יש הרבה מלונות עם ברים על הגג, בהם אפשר ליהנות מדרינק, נשנוש ונוף עוצר נשימה. אחד מאותם מקומות ידועים הוא הגג של ה-Standard hotel. נכנסים למלון עצמו ועולים במעלית לקומה האחרונה ומשם יש מדרגות לגג הפתוח והמהמם בעיצוב שמח ואווירת פאן וחופש: דשא, מיטות מים, ג'קוזי, בר, דוכן קרפים וכמובן הנוף. מקום מושלם לדרינק צהריים ביום שמשי, פתוח כל יום מ-16:00 ובסופ"ש מ-14:00.

מיקום: High Line, 848 Washington St,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully