וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עלית המציאה את השוקולד מחדש?

6.11.2017 / 12:45

עוגיות שוקו צ'יפס עם שכבת שוקולד לבן נעלמת, ערגליות במילוי מייפל מפתיע, פריכיות עם טאץ' בריא וסוג חדש לחלוטין של שוקולד. חדש על המדף: מהדורת ספיישל ליד הקפה

תוספת חמודה לקפה: ערגליות מייפל, אסם

ערגליות מייפל. סטודיו אסם,
ערגליות מייפל/סטודיו אסם

אסם מרחיבה את סדרת העוגיות "ערגליות" ומשיקה מהדורה מיוחדת: ערגליות ממולאות במילוי בטעם מייפל.

שולפים מזלגות: טעים וכיפי. המכורים לערגליות חיבבו אבל העדיפו את טעם התות המקורי, כי המילוי שם פחות נוזלי ויותר מתאים למרקם הרך של הערגלית. אלו שלא נמנים על 'צוות ערגלית' ביכרו את המייפל, טעם מגניב ומעניין הרבה יותר מטעם התות. שני המחנות הסכימו כי הן תוספת חמודה לקפה.

רק קובייה אחת: שוקולד בלונדיז

שוקולד בלונדיז עלית. יח"צ,
בלונדיז/יח"צ

קבוצת שטראוס משיקה טעם חדש לגמרי של שוקולד שמגיע בטעמים: בלונדי שקדים, בלונדי קרמל ומלח ובלונדי שבבי קוקוס קלוי.

שולפים מזלגות: מאד טעים ומתוק, עשיר בטירוף, הרבה יותר משוקולד לבן סטנדרטי. לטוב ולרע קשה לאכול עוד קוביה ואחרי שלוש בא למות. מזכיר קצת סוכריות ורטרס עם קרמל וחמאתיות. הטעם שהכי אהבנו היה בלונדי קרמל מלוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לא נפלנו: עוגיות שוקו צ'יפס עם שוקולד לבן

עוגיות שווקולד צ'יפס. יח"צ,
חדש. שוקו צ'יפס עם שוקולד לבן, החבילה הלבנה/יח"צ

עלית מרעננת את המארזים לשני הטעמים הוותיקים של עוגיות שוקולד הצ'יפס ומשיקה טעם חדש של עוגיות שוקו צ'יפס עם תחתית שוקולד לבן.

שולפים מזלגות: העוגיות עצמן רכות בדיוק במידה הנכונה ובסך הכל תוספת סבירה לקפה. תחתית השוקולד הלבן דקה מדי ולא מורגשת ולא מוסיפה לטעם. אניני הטעם ציינו כי העוגיות בטעם שוקו צ'יפיות מדי ומזכירות קקאו לא איכותי.

מרים לארבע אחר הצהריים: טוויסט וטעמי בגרסה חדשה

חטיפי שוקולד. יח"צ,
חטיפי פסק זמן, טוויסט וטעמי חדשים/יח"צ

חטיפי עלית מוציאים טוויסט קריספי וטעמי קרמל מלוח. כמו כן הם מחזירים למדף באופן זמני את פסק זמן good2 המשלב מרקם קרמי וקראנצ'י.

שולפים מזלגות: במהדורה המיוחדת החדשה של טוויסט אמנם נעלם הטעם הקרטוני, המהווה את נקודת החזקה המזוהה עם החטיף, אך לצד זה מתקבל טעם קרמלי מפתיע שבא טוב. ההבטחה לקריספיות לא מתקיימת ובכל זאת זה מוצר מרים לארבע אחה"צ במשרד. גם הטעמי החדש עושה את העבודה, אבל לא מצליח להתעלות מעל הטעם הקלאסי של החטיף.

ללכת עם מושחת, להרגיש בלי: נייצ'ר וואלי במילוי קרם

חטיף  נייצ'ר  וואלי חדש. יח"צ,
חטיפי נייצ'ר וואלי חדשים/יח"צ

נייצ'ר וואלי משיקה חטיפי שיבולת שועל מלאה עם מילויים חדשים: מילוי עם חמאת בוטנים ומילוי קרם שקדים.

שולפים מזלגות: חטיף נייצ'ר וואלי שיבולת שועל במילוי קרם שקדים - החטיף פריך ובשילוב טעמים מוצלח של מתוק ומעט מלוח, קרם השקדים מצוין ומתחבר טוב לשיבולת השועל עד לרמה שזה מזכיר עוגייה, וזאת מחמאה. עוד דבר שאהבנו שלמרות המילוי העשיר, החטיף לא מרגיש מושחת ולא מעורר צרבת.

מלוח ליד הקפה: פריכיות פיטנס חדשות

פריכיות פיטנס. סטודו אסם,
פריכיות חדשות של פיטנס/סטודו אסם

פריכיות

פיטנס פריכיות דקות דקות וטעימות טעימות עם מרקם נימוח במיוחד. ההשקה כוללת 2 מוצרים: פריכיות 3 דגנים, פריכיות 3 דגנים וקינואה.

שולפים מזלגות: חטיף כיפי שסוגר פינה על הבוקר. המוצר עם הדגנים בלבד משקיט את הרעב לזמן מה ומיעוט הקלוריות מאפשר לנשנש עוד ועוד. בגרסת הקינואה, התוספת שלה מוסיפה קצת קראנץ' ומשקיטה את המצפון -אנחנו לא אוכלים סתם אוויר אלא אוויר עם קינואה מזינה. הבעיה היחידה שהן ממלאות את הכל בשכבה דקה של אבק פריכיות לבנבן, אז קחו בחשבון שמדובר בנשנוש בלגניסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully