וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמש יוצאת אחת: איזו מהפיצות החדשות של דומינו'ס הכי טעימה?

26.12.2017 / 14:09

דומינו'ס השיקו חמש פיצות חדשות עתירות תוספות בסדרת דומינו'ס מיקס. טעמנו את כולן כדי שאתם לא תצטרכו וגילינו הפתעה שהצליחה להדהים אותנו

הפיצות החדשות של דומינוס. דן פרץ,
הפיצות החדשות של דומינו'ס/דן פרץ

רשת דומינו'ס פיצה משדרגת את תפריט הפיצות המובנות שלה ומוציאה את סדרת Domino's MIX. הסדרה כוללת חמש פיצות חדשות לגמרי כל אחת, עם תוספות נבחרות בכל פיצה, שאמורות לפי דבר המפרסם להשתלב יחד לכדי טעם מנצח. טעמנו את כולן כדי שאתם לא תצטרכו ודירגנו אותן מהפיצה הכי פחות מרשימה עד הפיצה המוצלחת ביותר. בהרבה מקרים הפיצות נראות הרבה יותר טוב בפרסומות מאשר בתוצאה שמגיעה בסוף למערכת. כאן, באופן די מדהים הפיצות היו דומות מאד לתמונות ונראו אסתטיות ומגרות מאד.

פיצה של דומינוס. רעות סהר,
הפיצות שהגיעו למערכת/רעות סהר

בדומינו'ס לא נחים על השמרים ומחדשים ללא הפסקה. לפעמים זה גימיק, אבל כאן מדובר בסדרת הפיצות הכי מוצלחת שיצאה בתקופה האחרונה, לדעתינו טובה משמעותית מהסדרה האחרונה עם אסף גרניט. רק חשוב לקחת בחשבון - מדובר בפיצות עמוסות במרכיבים, ויש בקרב חובבי הפיצות רבים שמעדיפים דווקא פשטות על פני עומס טעמים כך שהם לא קהל היעד. מחיר מגש דומינוס מיקס הוא 86.9 שקלים בהזמנה, ומחיר הפיצה בקנייה במקום 64.9 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מקום 5

פיצה גריק מיקס דומינוס. דן פרץ,
פיצה יוונית/דן פרץ

גריק MIX משלבת גבינת 100% מוצרלה, עגבניות עסיסיות חתוכות, רצועות בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית ומעל עלי אורגנו קצוצים.

מה חשבנו?

פיצה זיתים דומינוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מה שקיבלנו בפועל. פיצה יוונית של דומינו'ס/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

פיצה חביבה אבל די סתמית עם תוספות בנאליות, לא סיבה מספקת להזמין את סדרת המיקס, בעצמינו היינו יכולים להרכיב משהו יותר מעניין מזה.

מקום 4

פיצה קרניבור מיקס. דן פרץ,
קרניבור מיקס/דן פרץ

קרניבור MIX: גבינת 100% מוצרלה, פפרוני קריספי, סלייסים מעולים של קבנוס, פרוסות חזה בקר מובחרות ומעל רוטב צ'יפוטלה פיקנטי וטבעות בצל ירוק.

מה חשבנו?

פיצה בשר דומינוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצת קרניבור. כמויות נדיבות של נקניק/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

פיצה מאוד נדיבה עם המון חתיכות פפרוני וקבנוס. היא גברית, מושחתת, כבדה וטעימה לחובבי הז'אנרים האלה. רק חבל שרוטב הפלפלים המיותר מגיע בצדה והורס את הטעם.

מקום 3

פיצה צ'יזי מיקס דומינוס. דן פרץ,
צ'יזי מיקס/דן פרץ

צ'יזי MIX, לחובבי הגבינות, מורכבת מגבינת 100% מוצרלה, גבינת עזים נימוחה, כדורי בייבי מוצרלה, גבינת גרנה פדנו ומעל קרם פרש משובח וטבעות בצל ירוק.

מה חשבנו?

פיצה גבינות דומינוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פה דווקא יש קצת הבדלים בין התמונה ששלחה הרשת/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

למראית עין היא סתמית אבל רק כשטועמים מגלים שיש בה ייחוד בטעם. שילוב הגבינות מדויק וגבינת העיזים נותנת קיק מיוחד והיא לא מוגזמת וצ'יפית כמו שפיצות בז'אנר ארבע גבינות נוטות להיות.יש לציין שזאת הפיצה היחידה שהייתה שונה יחסית מהתמונה שנשלחה לנו שנראתה מיוחדת ומגרה יותר, לעומת התוצאה בשטח שנראית פשוטה מאד.

מקום שני

פיצה ווגי מיקס. דן פרץ,
פיצה ווג'י מיקס/דן פרץ

ווג'י MIX כוללת גבינת 100% מוצרלה, פטריות שמפיניון טריות, שרי קונפי, רצועות בצל סגול, גבינת פרמזן גרנה פדנו, שום קונפי ומעל קרם פרש משובח וטבעות בצל ירוק

מה חשבנו?

פיצה ירקות דומינוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
יש בה רעננות. פיצה ווג'י מיקס/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

פיצה מצוינת הקרם פרש והשום קונפי מוסיפים, יש בה רעננות והיא טעימה מאד, המרכיבים משתלבים יפה יחד ובסופה לא מרגישים ש"תקענו" ג'אנק פוד.

מקום 1

פיצה פרימוורה. דן פרץ,
פיצה ברוקולי/דן פרץ

פרימוורה MIX המשלבת גבינת 100% מוצרלה, פרחי ברוקולי רעננים, פלפלים קלויים, גרגרי תירס, כדורי בייבי מוצרלה, שום קונפי, רצועות בצל סגול ומעל רוטב בלסמי "די מודנה" לצד קרם פרש משובח.

מה חשבנו?

פיצה פרימוורה  דומינוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
הכי יפה. פיצה ברוקולי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הפיצה המנצחת. רוטב הבלסמי הופך אותה לגורמה של ממש, הברוקולי באמת רענן וקראנצ'י והקרם פרש והשום קונפי תורמים כולם לטעם והופכים אותה לשלם שגדול מסך חלקיו. תענוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully