וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורינו חזר - היה שווה לחכות?

22.1.2018 / 11:39

שוקולד טורינו הנוסטלגי שחזר לחיינו, הצרה הצרורה עם הבייגלה החדש, היוגורט הבריא בעל טעם הלוואי וחטיף השוקולד הכי טעים שנכנס למשרדנו בתקופה האחרונה. כל מה שחדש על המדף

שוקולד טורינו המקורי

שוקולד טורינו. יח"צ,
התגעגעתם?/יח"צ

קבוצת טסה משיקה מחדש את מותג השוקולד 'טורינו' המקורי משוויץ עם חפיסות בטעמים-מריר, חלב ובלונד במשקל 100 גרם (14.90 שקלים), מארזי בונבוניירה בטעמים-מריר חלב ובלונד במשקל 189 גרם (34.90 שקלים). להשיג ברשת טסה ממתקים: רעננה- התעשייה 21, כפר סבא-הסדנא 6, אשדוד-רוגוזין 26, וגם- הציונות 13, חולון- המלאכה 15.

שולפים שיניים: הטועמים נחלקו לשניים. אלו שגדלו על ברכי חטיף הטורינו בשנות ה-90 והתגעגעו אליו אנושות ואלה שלא ידעו על עצם קיומו, מה גם שהאריזה השתנתה משמעותית. אחרי הטעימה היה קונצנזוס חד משמעי - המריר והחלב היו מצוינים, וניכר שבניגוד לשוקולדים פשוטים יותר זה ממש לא ג'אנק. קרם השוקולד עשיר ומאד, וקיבל אך ורק פידבקים מצוינים, כך שאין ספק שהשווייצרים יודעים את העבודה.

ממרח צ'וקטה

ממרח צ'וקטה. יח"צ,
ממרח צ'וקטה/יח"צ

ממרח קרם חלב וממרח קרם אגוזי לוז וקקאו - בצנצנת אחת, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים (9.90 שקלים לצנצנת 350 גרם).

שולפים סכינים: שילוב מעולה וטעים, יופי של נשנוש מפנק על גבי פרוסת לחם. מזכיר קצת נוטלה, רק מגוון יותר בטעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בפלות דקיקות, עלית

בפלות של עלית. יח"צ,
בפלות של עלית/יח"צ

עלית משיקה בפלות דקיקות ב-3 טעמים: עלי וופל פריכים במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים במילוי קרם בטעם שוקולד ועלי וופל פריכים במילוי קרם בטעם וניל, במשקל 110 גרם לאריזה (6.90 לחבילה).

שולפים שיניים: מוצר חמוד ליד הקפה, אבל לא מספיק טוב בפני עצמו. הוופל מאוד מתפורר ומלכלך וטעמו בינוני ולא כזה שנזכור שניה אחרי.

יוגורט יופלה, תנובה

יופלה אגוז קוקוס של תנובה. יח"צ,
יופלה אגוז קוקוס של תנובה/יח"צ

מותג יופלה מרחיב את סדרת יוגורט הפרי, ומשיק שלושה טעמים חדשים: תות-מנטה, מנדרינה-ג'ינג'ר וקוקוס-ליים (4.70-5.60 שקלים לגביע).

שולפים כפיות: מנדרינה-ג'ינג'ר - בסך הכל מדובר במוצר טעים שמזכיר שילוב של עוגת גבינה ועוגת תפוזים. חבל שהג'ינג'ר לא מספיק מורגש, זו הייתה יכולה להיות יציאה של ממש (לחובבי הז'אנר). הקוקוס-ליים היה חביב ביותר, מרענן וגם לא מתוק מדי, אחלה דרך לפתוח את היום.

לואקיני, וופל פרימיום באריזה יוקרתית, לואקר

שוקולד וופל לואקיני של לואקר. יח"צ,
שוקולד וופל לואקיני של לואקר/יח"צ

לואקר משיקים לואקיני - וופל סופר פרמיום באריזה יוקרתית מגיע בשני טעמים: במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד חלב ובמילוי קרם קקאו ובציפוי שוקולד מריר (15.90 שקלים).

שולפים שיניים: לואקיני במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד חלב הוא פיסת גן העדן הכי טעימה שבאה אל קירבנו בזמן האחרון. הוא רך וטעים הוופל עדין וקרנצ'י ולא צריך קפה ליד, השוקולד עומד לגמרי בפני עצמו. האריזה היפה שמבטיחה לגמרי מקיימת, יש אתה רק בעיה אחת, בגלל המיתוג האקסקלוסיבי ואריזת הפרימיום שבה כל וופל עטוף בעטיפה נפרדת יש כמות וופלים מזערית בפנים. רק מצמצתם וכבר נגמר.

פופקורן מוכן לאכילה, פופ סטאר

פופקורן חדש של פופ סטאר. יח"צ,
פופקורן חדש של פופ סטאר/יח"צ

סדרת הפופקורן פופסטאר משיקה חטיפי פופקורן מוכן לאכילה בטעמים: טבעי, מתוק-מלוח, קרמל וקרמל-חמאת בוטנים (4.90-6.50 שקלים).

שולפים שיניים: הצורה של הפופקורן הדהימה אותנו, בפופסטאר הצליחו לייצר עיגולים רכים מושלמים, צורה כיפית ופריכה ונעימה לאכילה. הטעם שהכי אהבנו היה קרמל בוטנים שהיה הכי מיוחד וממכר ובמקום שני היה הקרמל, גם מוצלח מאד. קשה מאד להפסיק לאכול.

אגו מיקס, כרמית

אגו מיקס שוקולד. סטודיו פליי,
אגו מיקס שוקולד/סטודיו פליי

לקראת חגיגות פורים ומשלוחי המנות חברת כרמית משיקה סדרת "אגו מיקס" נשנושי שוקולד ב-3 טעמים חדשים: כדורים מצופים שוקולד חלב; כדורים מצופים שוקולד לבן; כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן (5 שקלים למארז במשקל 55 גרם).

שולפים שיניים: מוצר מתחרה בקליק, שעושה עבודה סבירה. כדורי השוקולד היו קטנים יותר מהקליקים הרגילים שזה נחמד. מה שכן, יש טיפה טעם לוואי. בשוקולד הלבן יש הרבה יותר שוקולד מבשוקולד חלב מה שביאס אותנו, בשורה התחתונה סווג כנשנוש "אין ברירה", שאוכלים כשאין משהו אחר.

בייגלה עיגולים, אסם

בייגלה עיגולים זעתר. סטודיו אסם,
בייגלה עיגולים זעתר/סטודיו אסם

אסם מרחיבה את מגוון הטעמים של בייגלה עיגולים, שהושק לראשונה בשנה שעברה. הטעמים החדשים זעתר, שום פיקנטי ומלח ים (10-12 שקלים).

שולפים שיניים: אכלנו רק את הזעתר והוא היה מעולה ממש. לא טו מאץ' זעתר, בדיוק במידה. הבעיה הגדולה אתו היא שנראה דבילי להוציא לשוק בייגלה בצורה שהיא באופן מובהק מסוכנת לילדים מתחת לגיל 5 (גם כתוב שם). לא משנה כמה זה טעים, בבתים שיש בהם ילדים יעדיפו לוותר עליו מראש.

עוגיות סנדביץ', ליבניץ אנד קרים

וופל שוקולד בלזן ליבניץ אנד קרם. יח"צ,
וופל שוקולד בלזן ליבניץ אנד קרם/יח"צ

ליימן שליסל מרחיבה את משפחת עוגיות הפרמיום של מותג בלזן ומשיקה את ליבניץ אנד קרים, סנדביץ' ביסקוויט במילוי קרם בטעם שוקולד (11.50 שקלים לאריזה).

שולפים שיניים: כמו סנדביץ' פתי בר עם ממרח שוקולד באמצע. מי שאוהב פשטות במתוקים שלו התמכר ל'רעל' והתקשה לעצור, ילדים ומבוגרים עם בלוטות של ילדים ישתגעו על זה. מי שלא, עלול להתאכזב.

יוגורט אקטיביה תות, דנונה

יוגורט אקטיביה. יח"צ,
יוגורט אקטיביה/יח"צ

דנונה שטראוס משיקה את אקטיביה CLEAN EATING, ללא צבעי המאכל, חומרי הטעם וריח ומייצבים. היוגורט מגיע במגוון טעמים חדשים: תות, בננה, סילאן ותפוח קינמון בגביעי 150 גרם.

שולפים כפיות: חולי היוגורטים לא התרשמו מהמיתוג, המרקם מאוד גושי, אולי בגלל התותים, ויש טעם לוואי בולט מאד שלא עשה חשק להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully