וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת ל-100 שקלים: שש המלצות ליינות מעולים שלא יקרעו לכם את הכיס

4.3.2018 / 7:41

מתלבטים על איזה יין לקדש? לקראת חג הפסח יצרנו עבורכם רשימה של יינות נהדרים ששווה לפתוח בארוחת החג או במהלכו

רכסים כרם בן זמרה, שרדונה UNOAKED, יקב סגל

יין לבן יבש המופק מענבי שרדונה מכרם בן זמרה, אשר נחשב לאחד הכרמים האיכותיים בארץ. בניגוד למקובל, היין נעשה ללא מגע של חביות עץ (Unoaked) במטרה לתת ביטוי מקסימלי לחומר הגלם- ענבי השרדונה ולשמר את מאפייניו וטעמיו הטבעיים. היין רענן וקיצי, בעל חמיצות עדינה ופירותיות מודגשת.

ההמלצה שלנו: בקבוק נהדר לפתוח איתו את הארוחה בכוסית לחיים ולהמשיך איתו כליווי סלטים שונים, ממולאים צמחוניים וכן מנות דגים ועוף.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 שקלים.

יין שרדונה רכסים UNOAKED של סגל. יחצ,
שרדונה UNOAKED כרם בן זמרה רכסים, יקב סגל/יחצ

ספיישל רזרב רוזה, יקבי ברקן

יין ורוד יבש המופק מענבי הזן האצילי פינו נואר. בדרך לבקבוק בילה היין זמן קצר מאוד עם קליפות הענבים האדומות, שנתנו לו את צבעו הסמוק והמעניין. מכיל ניחוחות וטעמים של תותי שדה, תפוחים ופירות הדר.

ההמלצה שלנו: חמיצות טובה ומרעננת וגוף קליל נותנים ליין זה תחושה של קיץ, מעולה להגשה עם תבשילים צמחוניים, מנות דגים קרות וחמות או אפילו ליד קינוח שוקולדי.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 שקלים.

יין רוזה ספיישל ריזרב של ברקן. יחצ,
ספיישל רזרב רוזה, יקבי ברקן/יחצ

מרלו Free Run, יקב סגל

יין פראי, אדום יבש המופק מהתירוש הראשוני (free run) של ענבי מרלו איכותיים. הפרי עבר סחיטה עדינה בלבד, בתהליך ייצור עם מינימום התערבות, על מנת שיהיה הכי קרוב לטבע. מקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים, ובדרך לבקבוק היין בילה 10 חודשים בחביות עץ אלון. הוא טומן בחובו ניחוחות של וטעמים של שזיפים, וניל ועשבי תבלין ים תיכוניים.

ההמלצה שלנו: זהו יין שטעמיו עזים ועשירים אבל הוא קליל, מחליק נהדר וכיף לשתות אותו. הוא משתלב מצוין עם תבשילי עוף שונים וקציצות בקר או טלה.

מחיר מומלץ לצרכן: 65 שקלים.

יין מרלו Free Run של סגל פרי ראן. יחצ,
מרלו Free Run, יקב סגל/יחצ

רזרב קברנה סוביניון, יקבי ברקן

צבע היין אדמדם ומבריק והוא מאופיין בארומות של פירות שחורים, כגון שזיפים ודובדבנים שחורים, שמציפים את האף בניחוחות משכרים. אלו מלווים בנגיעות עשבי תיבול, אקליפטוס, פולי קפה ועץ אלון קלוי. היין בעל גוף בינוני-מלא ובעל טאנינים לעיסים ומוצקים, כיאה לזן אציל זה, אשר מתאזנים באופן מרשים עם טעמי הפרי השחור ונגיעות הקינמון והציפורן.

ההמלצה שלנו: הסיומת ארוכה ופירותית ומשווה הרגשה של יין נגיש המתאים לכל מאורע. בין אם אתם יושבים עם חברים במרפסת או מארחים את המשפחה לארוחה משפחתית חגיגית, היין הזה ייתן טעם מיוחד למפגש.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקלים.

יין קברנה סוביניון ריזרב של ברקן. יחצ,
קברנה סוביניון רזרב 2016/יחצ

רכסים דישון, קברנה סוביניון, יקב סגל

קברנה סינגל ויניארד (כלומר: כל הענבים הגיעו מכרם אחד) מכרם דישון שבגליל העליון. יין עוצמתי ועשיר בטעמים, כיאה ליינות קברנה איכותיים. יין ה"סינגל ויניארד" המסחרי הראשון בישראל. היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון, ובציר 2012 זכה ביין הישראלי הטוב ביותר בתחרות טרה וינו הבינלאומית. מדובר במשקה בעל גוף מלא ועשיר בטעמים וניחוחות של אוכמניות בשלות, קקאו, קפה ואקליפטוס.

ההמלצה שלנו: מכינים ארוחה בשרית? זה היין בשבילכם. עשיר, עמוק, וכזה שמלווה מצוין תבשילי בקר מכובדים או רוסטביף סינטה עסיסי.

מחיר מומלץ לצרכן: מחיר 79 שקלים.

יין קברנה סוביניון רכסים דישון של יקב סגל. יחצ,
קברנה סוביניון דישון רכסים, יקב סגל/יחצ

אסמבלאז' איתן, יקבי ברקן

יין זה נקרא על שם "הר איתן", המהווה נקודת ציון בולטת באזור הרי ירושלים. היין מורכב מהזנים: מרלו, קברנה סוביניון, שיראז ופטי ורדו. כל אחד ממרכיבי היין יושן בנפרד בחביות אלון במשך 12 חודשים. מכיל טעמים וניחוחות של פירות אדומים משולבים בנגיעות תיבול מתקתק המגיע מן החביות.

ההמלצה שלנו: אם אתם מחפשים יין בעל טעם קצת מפתיע ושאינו מכביד על הלשון, האסמבלאז' איתן יכול להתאים. זהו יין מאוזן בעל גוף מלא, עם חמיצות מעודנת המדגישה את האופי הפירותי של היין והוא נהדר לצד תבשילי טלה ובקר שונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 69 שקלים.

יין איתן אסמבלג' של ברקן. יחצ,
אסמבלאז' איתן, יקבי ברקן/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף יקב סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully