וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם יכולים להכין: קבלו את חטיף הנשנוש המושלם

כתבה פרסומית

22.10.2018 / 7:35

לפעמים אנחנו רוצים ליהנות מחטיף טעים וביתי בלי להיכנס למטבח, ועכשיו אפשר ליהנות מחטיפי בריאות מתוקים ואיכותיים עם אותו טעם בדיוק. הכירו את חטיפי home made

צילום מסך

מתי לאחרונה הכנתם חטיף בריאות בבית? בסדרת מוצרי home made המתכון רשום על האריזות עצמן אז קל להכין, או פשוט לקנות את החטיף כשהוא מוכן. סדרת מוצרי home made עשויים מחומרי גלם איכותיים, רכיבים טבעיים ובריאים, ממש כמו בבית. בניגוד למגוון חטיפי הבריאות שבשוק, שאיננו יודעים ממה הם מורכבים, מוצרי home made מכילים מוצרים שאפשר למצוא בכל בית.

בכל נגיסה תוכלו למצוא שילובים נהדרים של אגוזים, דגנים מלאים, שיבולת שועל, חמוציות ועוד שפע מרכיבים המכילים המון אהבה לפשטות ולטבע. מוצרי home made שווים לכל כיס, כשרים, טבעוניים, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים. חטיף התמרים ואגוזי הלוז הוא גם ללא גלוטן.

החטיפים מגיעים גם באריזות משפחתיות, כך שאם אתם מארחים חברים או יוצאים לטיול משפחתי, כולם יוכלו ליהנות מהטעם. את החטיפים אפשר לשלב בארוחת העשר בבית הספר, כנשנוש במשרד או כקינוח בריא לארוחת הערב.

מה הכי כיף בחטיפים האלה? שכל אחד יכול להכין אותם בעצמו. המתכון מודפס בחזית האריזה, כך שכל שעליכם לעשות הוא להצטייד במוצרים הרלוונטיים, לחגור סינר ולהיכנס למטבח. אם אתם קצרים בזמן או שלא מתחשק לכם להתלכלך קצת, פשוט תקנו.

חטיף home made  אשכולות גרנולה, אגוזים וחמוציות בשוקולד מריר. יחצ,
אשכולות גרנולה, אגוזים וחמוציות בשוקולד מריר/יחצ

אשכולות גרנולה, אגוזים וחמוציות בשוקולד מריר:

180 גרם של פינוק ייחודי טעים וטבעוני, המכיל שילוב של 5 רכיבים בלבד: גרנולה טבעונית, אגוזי לוז שלמים, חמוציות, פצפוצי אורז מלא ושוקולד מריר מעודן. מכיל סיבים תזונתיים. ללא שומן טרנס, חומרים משמרים, לקטוז או סירופ קלוקוזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חטיף home made ביס בר דגנים מלאים עם שוקולד. יחצ,
ביס בר דגנים מלאים עם שוקולד/יחצ

ביס בר דגנים מלאים עם שוקולד:

ביס בר קרנצ'י שמכיל גרנולה טבעונית, קינואה תפוחה, חמוציות ופצפוצי אורז מלא. מכיל סיבים תזונתיים. ללא חומרים משמרים, לקטוז, שומן טרנס, צבעי מאכל או סירופ גלוקוזה. כל ביס בר ארוז באריזה אישית כך שניתן לקחת אותו אתכם לכל מקום.

חטיף  home made תמרים עם אגוזי לוז. יחצ,
חטיף תמרים עם אגוזי לוז/יחצ

חטיף תמרים עם אגוזי לוז:

מיני חטיף אנרגיה שמורכב משני רכיבים בלבד - תמרים (70%) ואגוזים (30%). גם כאן כל בר ארוז באריזה אישית. מכיל סיבים תזונתיים, ללא סירופ גלוקוזה, ללא חומרים משמרים, ללא לקטוז וללא גלוטן.

בין אם מדובר בתוספת מתוקה ובריאה לארוחה או נשנוש כיפי על הספה, חטיפי Home Made מציעים חלופה מזינה לממתקים ולקבלת אנרגיה, ולכם נותר רק לקנות וליהנות.

למגוון החטיפים והמתכונים הקליקו כאן

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully