וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לעצלנים בלבד: המאכלים המפתיעים שאפשר לבשל במיקרוגל

13.3.2018 / 0:39

ריזוטו, ספגטי, חביתה מקושקשת, ואפילו בראוניז: שפים מומחים ממליצים על מנות ספציפיות שיצאו לא פחות טובות גם אם יתבשלו מא' ועד ת' במכשיר הידוע לשמצה. כמה קל להכנה, ככה טעים

כך מכינים עוגת שוקולד בספל במיקרוגל/מערכת וואלה! אוכל

תשכחו מבישול ארוך ומייגע: מומחי קולינריה טוענים כי ניתן להשתמש במיקרוגל כדי לבשל מנות מסובכות וקשות להכנה כמו ריזוטו, פסטה, ביצים, ואפילו בראוניז. המומחים מטעם המכון הבריטי לניהול נכון של משק הבית מונים מאכלים ספציפיים שבמקרה שלהם שימוש במיקרוגל לא רק יעשה את העבודה של תנור ו/או סיר על הגז, אלא אפילו ישדרג את טעמם ומרקמם.

שימו לב: הדגש היחיד שצריך לשים לב אליו הוא הכלי בו מחממים. כל עוד לא תחממו את המאכלים הללו בקופסת פלסטיק זולה או בצלחת עם חלקי מתכת, הם יצאו מושלמים בדיוק כמו שדמיינתם.

עוד בנושא
חביתה בכוס במיקרוגל: המתכון הכי קל להכנה שתראו אי פעם
הטעות הנפוצה שאנשים עושים כשהם מחממים אוכל במיקרוגל

ספגטי בשמן זית ושום. ShutterStock
אפשר להכין כזה גם במיקרו/ShutterStock

ירקות מאודים

כדי להכין ירק מאודה, אין צורך בסיר אידוי או בתנור. מספיק שתשטפו את הירקות היטב, שימו בצלחת זכוכית עם כף מים, תכסו ותבשלו במיקרוגל במשך עשר דקות.

אגוזים קלויים

זה די קל, למען האמת: כוונו את המיקרו לדקה בכל פעם עם הפוגות קצרות, ובין לבין תבדקו מה מצבם של האגוזים. ברגע שיהפכו להיות מושחמים, הם מוכנים לזלילה.

ספגטי

גם במקרה הזה אין צורך בסיר, ומי שהזמן דוחק בו יכול לעשות פעולה פשוטה למדי: ממלאים קערה גדולה במלח ושמן ומחממים במיקרו על חום גבוה במשך כדקה. לאחר מכן מוסיפים את הספגטי למים הרותחים, מחזירים למיקרו ומחממים כ-8 דקות נוספות. לאחר מכן, נותנים לספגטי לנוח כ-10 דקות והוא מוכן.

המקושקשת המושלמת. נמרוד סונדרס
אפילו ביצה מקושקשת ניתנת להכנה במיקרו/נמרוד סונדרס

בייקון

אין צורך במנגל או במחבת. הניחו את פרוסות הבייקון על צלחת, כסו אותן במגבת נייר, תוסיפו עוד שכבה של נייר מלמעלה, וחממו למשך שתי דקות בחום גבוה. חזרו שנית על אותה פעולה גם בצד השני של הבייקון, והוא מוכן.

ביצה מקושקשת

כדי להכין מקושקשת במיקרו, יש לשפוך לספל מעט שמן וחלב ולחמם אותו למשך 45 שניות בחום גבוה. לאחר מכן, יש להוסיף לספל ביצה ששברתם ולחמם ל-30 שניות נוספות.

בראוניז

הפעולה הראשונה שיש לבצע היא המסת חמאה במיקרו. לאחר מכן מוסיפים לאותו כלי אבקת קקאו, סוכר, שתי ביצים, קמח ותמצית וניל, לערבב ולחמם על חום גבוה במשך ארבע או חמש דקות.

ריזוטו

כדי לבשל ריזוטו במיקרו יש להקפיד על שלבי ההכנה. תחילה שופכים לקערה מקסימום חצי כוס אורז, מוסיפים יין ומחממים כ-10 דקות. לאחר מכן מוסיפים עוד אורז, אם רוצים, ומחממים שלוש דקות נוספות. לבסוף מוסיפים ירקות ו/או בשר ומחממים שבע דקות נוספות, ממתינים מספר דקות ומגישים.

בראוניז. צילום מסך
ולקינוח/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully