וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע כשר לפסח

1.4.2018 / 9:32

יצאתם קצת להתאוורר בחול המועד מחץ לבית? יש לנו רשימה של כל המקומות שבהם תוכלו ליהנות מארוחות כשרות לפסח וגם קרקס על גחלים חוזר לכבוד החג עם משתה שכולל הרבה בשר ואלכוהול

קרקס על גחלים חוזר עם חוות צוק המעדניה, חוות רונית

קרקס על גחלים. ליה גלדמן,
משתה ללא הגבלה/ליה גלדמן

מה קורה: קרקס על גחלים חוזר עם חוות צוק-המעדניה במשתה חופשי בחוות רונית עם יינות של יקב קנאטיר, אוזו טסנטאלי ובירת מיתוס (495 שקלים לאדם, 120 שקלים לילד עד גיל 12, ילדים עד גיל 6 חינם)

מתי: יום שישי ה-6 באפריל החל מ-12:00 בצהריים ועד השקיעה.

מה אוכלים: בחווה יבנה מטבח המבוסס כולו על אש טבעית עם מדורות, מעשנות וגריל פחמים בהם יקיימו טבחים, בראשות תומר צוק ואסף שנער, ג'ם סשן של בקר מקומי, דגי ים תיכון ופירות ים, לצד ירקות אביביים וטלאים, אותם מגדלים אנשי חוות צוק בעמק האלה יחד עם שלל עשבי בר ותבלינים טריים.

איפה: קרקרס על גחלים חוות רונית, פרטים נוספים באתר האינטרנט של חוות צוק המעדניה.

פופ-אפ נטול גלוטן וכשר לפסח, יפו

מנות נטולות גלוטון של ערן זינו. יורם אשהיים,
בריא וכשר/יורם אשהיים

מה קורה: במתחם נור שבשוק הפשפשים ביפו תיפתח בפעם הרביעית הגלוטרייה- מסעדת פופ-אפ ומעדנייה ללא גלוטן של השף ערן זינו. הגלוטריה שהוכשרה לשמש כמטבח נטול גלוטן, תגשים גם הפעם את כל הפנטזיות של הצליאקים- מנות מגוונות עם מבחר גדול של לחמים ועוגות, ובגלל שכל האוכל בגלוטרייה נטול גלוטן הוא גם כשר לפסח. אפשר לקחת הביתה או לאכול בישיבה על שולחנות בחוץ.

מתי: המקום יפעל עד ה-7 באפריל בשעות 11:00-21:00

איפה: נור- מתחם אמנות ואירועים, פנחס בן יאיר 5, שוק הפשפשים יפו, 053-6205985

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בראנץ' איטלקי ים תיכוני בסילו, חולון

בופה בראנץ'. אלון קרישנר,
בופה/אלון קרישנר

מה קורה: במסעדת סילו יגישו במהלך חול המועד בראנץ' בסגנון איטלקי ים תיכוני עם בופה סלטים, גבינות, פוקצ'ות ופיצות, ממרחים, פסטות, מוזלי, מנות ביצים לבחירה ועוד (85 שקלים לסועד, 39 שקלים לילד עד גיל 8).

מתי: מדי בוקר עד ה-7 באפריל בין השעות 09:00-12:00

איפה: סילו, מתחם לה פארק חולון, 03-5733315

מסעדת השף מלגו ומלבר בתפריט ילדים לחג, ת"א

שניצל עגל עם פירה. אפיק גבאי,
מסעדת שף לילדים/אפיק גבאי

מה קורה: בחופשת חג הפסח מסעדת השף מלגו מלבר, בניצוחו של שף מוטי טיטמן, תציע תפריט ספיישלים לילדים עם תפריט צהריים הכולל מנות שילדים אוהבים ותפריט עסקיות למבוגרים.

מתי: ויוגש בחוה"מ בלבד בין התאריכים 1-5 באפריל ובין השעות 12:00-15:30.

מה אוכלים: בין המנות בתפריט הילדים יש פיצה מוצרלה ועגבניות (42 שקלים); פסטת ילדים ברוטב עגבניות ופרמזן (48 שקלים); שניצל עוף ופירה (58 שקלים) וקינוחי גלידה ביתיים בטעמי אגס, מנגו, צימוקים ורום (26 שקלים)

איפה: מלגו ומלבר, רוטשילד 142 תל אביב, 03-6314214

ארוחות בשר לילדים קרניבורים ברק בשר, כל הארץ

ארוחת בשר לילדים. ערן מרמר,
ארוחת בשר לילדים/ערן מרמר

מה קורה: רשת רק בשר משיקה לכבוד הפסח את "קרניבורצ'יק"- ארוחה לילדים שאוהבים בשר.

מה אוכלים: קבב, נקניקיית עוף, נתח אנטריקוט או סינטה 100 גרם עם צ'יפס או תפוחי אדמה אפויים (56 שקלים לילדים עד גיל 12).

איפה: בסניפי רשת רק בשר ברחבי הארץ.

סיורים קולינריים מותאמים לחג בשוק מחנה יהודה, ירושלים

שוק מחנה יהודה. באדיבות יאללה באסטה,
חוצה עדות/באדיבות יאללה באסטה

מה קורה: סיור חוויתי חוצה עדות לכל המשפחה בשוק מחנה יהודה של חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה". במהלך הסיור יחשפו המשתתפים למגוון המטבחים של העדות השונות וכן ילמדו על מנהגי החג של העדה הבוכרית, העיראקית, האתיופית, הכורדית, התימנית ויוצאי מדינות אשכנז.

מתי: יום שני ה-2 באפריל בין השעות 10:30-13:30

מה אוכלים: הסיור יעבור בין סמטאות השוק והבאסטות הצבעוניות ונטעם מנות כמו רול סושי ישראלי, עלי גפן ממולאים, תבשיל אתיופי מסורתי, גלידה איטלקית וקפה או סיידר חם לבחירה.

איפה: לפרטים והרשמה 076-5398000 או באתר האינטרנט של יאללה באסטה.

סדנאות קינוחים כשרים לפסח ברולדין, קדימה

סדנאות קינוחים כשרים לפסח. קארין אזולאי,
קינוחים כשרים/קארין אזולאי

מה קורה: סדנאות קינוחים כשרים לפסח וסיור במפעל רולדין (45 שקלים לילד ו-35 שקלים למבוגר)

מתי: עד ה-6 באפריל בין השעות 10:00-16:00

מה אוכלים: הילדים ילמדו להכין קרמבו עשיר ב-3 שכבות שוקולד, פופקייקס במילוי שוקולדים ושלל ציפויים וכוס קינוח ג'לי וקצפת עם ממתקים ועוד.

איפה: מרכז המבקרים של רולדין בקדימה, פרטים נוספים באתר האינטרנט של רולדין.

תפריטים כשרים לפסח ברחבי הארץ

כדורי טופו בסאטה בוטנים. אנטולי מיכאלו,
כדורי טופו ברוטב בוטנים ב-NOON/אנטולי מיכאלו

במסעדת גוסטינו שברמת ישי יוגשו פיצות ופסטות ללא גלוטן, על בסיס קמח תירס ותפוחי אדמה, לאלו שאינם אוכלים חמץ במהלך החג. התפריט הרגיל של המסעדה, שחודש ממש לאחרונה, יוגש גם כן. הסועדים ייהנו מריזוטו פטריות עם שמנת כמהין (64 שקלים); ראגו נפוליטנה- פפרדלה עם בשר מפורק עד העצם בבישול ארוך, עגבניות, בצל, ציר בקר, חמאה ויין (68 שקלים) ועוד.

גוסטינו, רחוב הצפצפה רמת ישי, 04-9883300. לא כשר


מסעדת NOON תהיה פתוחה וכשרה בימי חול המועד עם מגוון מנות מיוחדות ללא גלוטן. התפריט כולל מנות דגים, מנות טבעוניות ומנות חלביות. גם במשלוחים עם מנות כמו קיש תרד על בסיס של קמח תירס עם גבינות מלוחות ותרד, כדורי טופו על סאטה בוטנים עם אורז בצד, תבשיל קארי מסמאן תאילנדי עם טופו, בצל ותפוחי אדמה, קבב דג לברק ברוטב הודי ועוד.

NOON, תובל 30 רמת גן, 03-6709303


במסעדה האיטלקית רוסטיקו יגישו תפריט משולב שכולל מנות רגילות, מנות כשרות לפסח ומנות שאפשר פשוט להגיש ללא החמץ כמו קרפצ'יו בקר, טריו אנטיפסטי סלט אנדיב, ריזוטו ועוד.

בסניפי רשת רוסטיקו בתל אביב


אהרוני משיק לחג הפסח מרק ראמן עם קניידעלך וקורא לו
מרק קניידעלמן. מסעדת HIRO ראמן בר תציע את מרקי הראמן המפורסמים בתוספת כדורי קניידעלך גדולים ועשירים אותם הכין השף במיוחד לחג. בנוסף, את אטריות הראמן ניתן להחליף באטריות אורז או ללא אטריות כלל.

HIRO ראמן בר, לבונטין 19 תל אביב או קלמן מגן 3 תל אביב שרונה מרקט


לכבוד פסח מציעה מסעדת אלגריה הטבעונית מגוון מנות הנשענות בעיקר על קטניות וקינוחי raw משובחים. המסעדה לא תכשיר את עצמה לפסח, אך יוגשו בה מנות כשרות לפסח כמו חריימה טבעוני- קציצות עשויות מטופו קדיתא ברוטב של חומוסים פיקנטיים (68 שקלים) וקינוחי raw ללא גלוטן וסוכר כמו מוס בצנצנות עם קשיו, קקאו נא, מייפל אורגני ושאר טעמים משתנים (42-44 שקלים ועוד.

אלגריה, אבן גבירול 165 תל אביב, 03-6136964


מסעדת לאנטריקוט יוצאת עם תפריט משתנה לכבוד פסח: בכל יום יוצע נתח מובחר אחר בין 200-600 גר' עד 160 שקלים בלבד ומנות ראשונות כמו מיני שיפודי פרגית במרינדת עשבי תיבול בליווי סלט נבטים, גזר, רצועות מלפפון (44 שקלים); פטריית פורטבלו במילוי פטריות יער על רוטב כמהין (46 שקלים) ועוד.

לאנטריקוט, אחד העם 28 תל אביב, 03-6337733. כשר

עסקיות חדשות במסעדת החצר. אסף קרלה,
מסעדת החצר/אסף קרלה

במסעדת החצר הרכיב שף מוטי אוחנה במיוחד עבור ימי חול המועד תפריט חדש וכשר לפסח ללא חשש קטניות עם מנות כמו שקדי עגל על סלט טבולה ושקדים קלויים בקרם שורשים ורוטב יין אדום (76 שקלים); סשימי טונה אדומה עם שומר ופירות הדר בקרמל ג'ינג'ר וצ'ילי (76 שקלים); כבד אווז צלוי על קרם תפוח אדמה ופורטבלה בגריל עם רוטב יין (110 שקלים) ועוד.

החצר, דרך בית לחם 7 ירושלים, 077-230-7646. כשר


מסעדת השף אנג'ליקה מזמינה לארוחת שף בימי חול המועד פסח עם מגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים כשרים לפסח ללא חשש קטניות עם מנות כמו פטה כבד עם ריבת בצל וקינמון ופיסטוקים גרוסים (64 שקלים); טונה צרובה עם קרמל תפוזים, כוסברה, פילה תפוז וקשיו (86 שקלים) ועוד.

אנג'ליקה, רחוב וושינגטון 4 ירושלים, 02-6230056. כשר


מסעדת השף כינור בכיכר הממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים מזמינה לארוחת שף בניצוחו של השף הירושלמי קובי קטני עם כשרות מהודרת וללא קטניות ומנות כמו סלט אנדיב עם חזה עוף מעושן (62 שקלים); סטייק פרגית עם בצל, תפוחי אדמה על האש ורוטב יין (110 שקלים) ועוד.

כינור בכיכר, מעבר בית הכנסת 12 כיכר המוזיקה, נחלת שבעה ירושלים, 02-9944902. כשר


מסעדת המוציא של השף אבי לוי תוכשר לפסח ותציע תפריט המשלב בין גרסאות כשרות למנות הדגל של המסעדה, לבין מנות ספיישל על טהרת המטבח האלג'יראי והמרוקאי כמו שופלור- פרחי כרובית מטוגנים עם טחינה ועריסה ביתית (56 שקלים); דגים בשרמולה- פילה דג מטוגן ברוטב אלג'יראי פיקנטי (69 שקלים) ועוד.

המוציא, יפו 113 ירושלים, 02-6310050. כשר


מסעדת BBB הירושלמית פתוחה בחג לקהל הרחב עם מגוון מנות כשרות לפסח לאוכלי קטניות כמו נאגטס עוף בציפוי פריך של פצפוצי אורז (34 שקלים), כנפי BBB בציפוי פריך (39 שקלים) , חציל קלוי בתנור (34 שקלים), המבורגר טלה (64 שקלים), לטינו בורגר עם גואקמולי, ביצת עין, סלסה פיקנטית ואלף האיים (75 שקלים) ועוד.

BBB, הלל 35 ירושלים, 02-6744479. כשר


רסטרו בר ואלרו הירושלמית מזמין את הקהל לחגוג את הפסח עם תפריט מיוחד פרי יצירתו של השף יועץ אביב משה ומנות כמו שקדי עגל על מצע של קרם שורשים, דג שלם אפוי בתנור בליווי צ'אנקים של תפוחי אדמה וסלט קצוץ (124 שקלים), קוקטייל "עשרת המכות" על בסיס וודקה ותות בננה (52 שקלים) ועוד.

ואלרו רסטרו-בר, אגריפס 80, פינת בית יעקב, שוק מחנה יהודה ירושלים, 02-5465650

שיפודי בקר. יורם אשנהיים,
שיפודי בקר ברשת בלאק בורגר/יורם אשנהיים

ברשת קפה גרג יציעו תפריט כשר לפסח עם מנות כמו בלינצ'ס גבינה צרוב במחבת עם קרם פרש ורוטב פירות יער; בורקס גבינת שמנת, טחינה, ירקות חתוכים וביצה קשה; לביבות בטטה עם קרם פרש וקולי פלפלים; שווארמה צמחית עם בצל מטוגן, חומוס, טחינה, אריסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל סגול. מוגש בלאפה כשרה לפסח עם ירקות חתוכים בצד.

בסניפי קפה גרג ברחבי הארץ

במהלך החג יוכלו ליהנות כל הנמנעים מאכילת חמץ מהמבורגר של Black בלחמניה כשרה לפסח. בסניפים הכשרים ירושלים ופתח תקווה מוגש תפריט כשר לפסח ללא חשש קטניות ובסניפים עזריאלי ת"א, קניון איילון ובמגדל משה אביב בר"ג יש תפריט כשר לפסח לאוכלי קטניות. גם ארוחת הילדים הותאמה במיוחד לחג ויש עוד הרבה מנות חוץ מהמבורגר.

בסניפי רשת בלאק ברחבי הארץ


בסניפי קפה ביגה תפריט כשר לפסח יוצע בסניפים במהלך החג ויציע מגוון רחב של מנות בכל הז'אנרים כמו ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, כריכים, סלטים, ארוחות ילדים וגם מנות מיוחדות כמו זוקיני לינגווני- פילה דג ים על פסטה מוקפצת עם רצועות זוקיני, שום, יין לבן וחמאת עגבניות (79 שקלים) או קציצות דגים ברוטב פלפלים פיקנטי עשיר, מוגש עם לימון כבוש ולחם כשר לפסח (82 שקלים) ועוד.

בסניפי רשת קפה ביגה ברחבי הארץ


פיצה האט מציעה פיצה כשרה לפסח- פיצה ללא גלוטן שעשויה מבצק מיוחד המורכב מקמח עמילן תירס, גם במשלוחים. יש קופון הנחה לפיצה ושתייה באפליקציה אז תסתכלו. וגם- סדנאות שף לילדים בהן ילמדו את סודות הכנת הפיצה. פרטים נוספים באתר של פיצה האט.

בסניפי פיצה האט ברחבי הארץ שפתוחים בחול המועד


רשת cofix מציעה תפריט של מוצרים כשרים לפסח לאוכלי קטניות וגם מוצרים ללא חשש קטניות לצד מגוון של משקאות חמים וקרים, גלידות, תבשילים צמחוניים כמו מרק ואורז (5-8 שקלים), כריכים כמו טונה, סביח, חביתת ירק ומיקס גבינות (15 שקלים) ומאפים ומתוקים כמו בורקס גבינה, מאפה שוקולד, שטרודל תמרים, מלבי, עוגת גבינה בראוניז ועוד (5-8 שקלים).

בסניפי רשת קופיקס ברחבי הארץ


התפריט של קיושי סושי בר במהלך חול המועד פסח יציע פאד תאי עם רוטב צ'ילי מתוק ללא גלוטן, מבחר מנות אורז מוקפץ, מבחר מנות סושי, שניצלים מצופים בפירורי לחם ללא גלוטן ועוד.

Kiyoshi-Sushi & Bar, מתחם הקניות החדש בקיבוץ גבעת ברנר מאחורי תחנת דלק סד"ש, 08-9330009. כשר


סניפי רשת בורגרים יהיו פתוחים לקהל הרחב עם 17 סניפים כשרים לפסח ברחבי הארץ. ארבעה סניפים יפעלו במתכונת לא כשרה וכל שאר הסניפים יהיו סגורים במהלך החג. התפריט המיוחד בפסח כולל סלטים, בורגרים בלחמניות כשרות לפסח, תוספות, ארוחות ילדים ועוד.

בסניפי רשת בורגרים הפתוחים במהלך החג


פסח כשר ברשת ההמבורגרים הכשרה בורגרס בר בה מירב התפריט יוגש במתכונת פסח ובעיקר המבורגר בהרכבה אישית עם מבחר קציצות כמו בשר וטלה, המון תוספות ורטבים והכל בלחמניה כשרה לפסח.

בסניפי רשת בורגרס בר ברחבי הארץ


רשת פרנג'ליקו תעכשיר לפסח את סניפיה, אלה הכשרים במהלך כל השנה ותציע מנות כשרות לפסח מהתפריט הרגיל. יש גם מגשי פיקניק לקחת איתכם לטיול.

בסניפי רשת פרנג'ליקו ברחבי הארץ


רשת הסושיה תכשיר את סניפיה לפסח עם מגוון מנות ווק עם נודלס ואורז מהמטבח האסיאתי ועוד. יש גם מגשי מסיבה לקחת איתכם לטבע.

בסניפי רשת הסושיה ברחבי הארץ


ברשת ג'פאן ג'פאן עשרה סניפים יהיו פתוחים לאורך חול המועד ויציעו תפריט כשר לפסח עם מנות שעברו שינויים והתאמות כמו סלט סלמון בגריל, מרק תירס וחלב קוקוס, מגוון מנות מוקפצות כגון צ'יקן פאד תאי עם קוביות פרגית בגריל, נטיפי ביצה, אורז, כרוב, גזר, בצל ירוק, פטריות פורטובלו ונבטים ועוד.

בסניפי רשת ג'פאן ג'פאן ברחבי הארץ


שף שגב משה השיק את שני הסניפים הכשרים הראשונים של רשת "משה שגב" בנתניה ובבאר-שבע. לקראת חג האביב, שתי המסעדות יציעו את התפריט הקבוע בגרסתו הכשרה לפסח עם מנות כמו שיפודי המזרח הרחוק- שיפודי עוף תאילנדי עם סלט טום-טאם (79 שקלים) או סלמון בורגר סטייק בלחמניית בורגר, אריסה, ירקות ואיולי לימון. מוגש עם צ'יפס תפו"א ובצל פריך (89 שקלים) ועוד.

בסניפי משה שגב


ברשת קפה קפה מגישים תפריט כשר לחג בשתי גרסאות: תפריט המותאם לאוכלי קטניות ותפריט ללא חשש קטניות. התפריט מבוסס על מנות הדגל האהובות של הרשת עם אדפטציה כשרה לפסח כמו ניוקי רוזה- ניוקי פריך ברוטב עגבניות איטלקי, שמנת ובזיליקום טרי או פילה סלמון- סלמון במרינדת עשבי תיבול על קרם ארטישוק, בעיטור קרם שום וקרם סלק ועוד.

בסניפי רשת קפה קפה ברחבי הארץ


רשת המסעדות האסיאתיות נגיסה מציעה תפריט פסח עם מגוון מנות בטעמי המזרח הרחוק אבל כשרות לפסח ומותאמות לחיך הישראלי בשלל הקטגוריות- ראשונות, סושי, עיקריות וקינוחים כמו באן פרגית של לחמניות מאודות במילוי פרגית צלויה, איולי כוסברה וכרוב סיני, בליווי בטטה קריספי או שני נתחים של פילה דניס ברוטב יוזו וג'ינג'ר, בתוספות ירקות ירוקים ונגיעות איולי כוסברה ועוד.

בסניםי רשת NAGISA ברחבי הארץ


מסעדת השוק כספי-לא רק חומוס משיקה גם השנה תפריט לפסח עם מנות ייחודיות בגרסה כשרה לחג כמו פלאפל ירוק בנוסחה הסודית של כספי, חומוס עם גרגירי חומוס חמים, טחינה, שום ולימון, פטרוזיליה, שמן זית ותבלינים ואפילו בורקס גבינה מוגש לצד חומוסינה אישית, חמוצים, ביצה וסלסת עגבניות ועוד.

בסניפי חומוס כספי ברחבי הארץ


לקראת פסח, רשת המסעדות לחם בשר מציעה תפריט בשרי כשר לפסח בכשרות מהדרין שיהיה מוגש בכל בסניפי המסעדה, מלבד סניף בני-ברק שיהיה סגור לאורך החג עם מנות כמו חציל על האש, סלסת עגבניות פיקנטית ורכז רימונים; סטייק סינטה מיושן צלוי על הגריל ועוד.

בסניפי רשת לחם בשר

חגיגות המימונה במסעדות

מימונה באברטו. אפיק גבאי,
מימונה באברטו בגדרה/אפיק גבאי

ביום שבת ה-7 באפריל החל מהשעה 21:00 מסעדת זכאים תפיק מימונה מרוקאית מסורתית ובאותה העת תשיק את תעודת הכשרות החדשה. יהיו מנות כמו אורז ביכורים (טנזיה) עם תבשיל פירות יבשים מתקתק (55 שקלים); גונדי כרובית צלויה בתנור עטופה בצזיקי, שמן אריסה, חומוס קלוי, ולימון פרסי מגורד על וופל חומוס (59 שקלים) ועוד. האווירה תהיה שמחה עם מוזיקה מסורתית, אלכוהול ללא תחתית, רקדניות בטן ודיג'יי. הכניסה חופשית.

זכאים, סמטת בית השואבה 20 תל אביב, 03-6135060.כשר


מסעדת אברטו בהובלת שף אסף שטרן מתחילה במסורת חדשה ומזמינה אתכם לחגיגת המימונה ב-7 באפריל ב-18:00עם תפריט של מנות מיוחדות כמו 'סיגרים של המלך' מבצק פילו ממולא בבשר כתף, טחינה, טבחה ותבלינים חמים (45 שקלים); 'קרפצ'יו מרקש', שייטל עם סלט גזרים, לימון כבוש ופיצוחים (61 שקלים); קרואסון תבשיל שקדי עגל עם ביצת עין, טבחה ואריסה (79 שקלים) ; צלעות טלה על מצע קוסקוס עם רוטב פירות יבשים עם טרשי (139 שקלים) ועוד.

אברטו, שכביץ 5 גדרה, 08-6680066


מסעדת השף ARIA של שף גיא גמזו תחגוג את מסיבת המימונה ב- ARIA downstairs lounge bar עם מתוקים שיחולקו לאורחים במהלך הערב ומוזיקה אלקטרונית אוריינטלית.

מסעדת ARIA, נחלת בנימין 66, תל אביב, 03-5296054.


השנה תתקיים בבר המסעדה מיין באזאר ביפו מימונה עבור כל מי שרוצה לחוות את הטעמים, הצלילים והחוויה של החגיגה המרוקאית ולא נולד לעדה. במקום תתארח להקה ובנוסף לתפריט הרגיל יוגשו מופלטות, ספינג' ושאר מתוקים מרוקאים מסורתיים תוצרת בית. האירוע יתחיל ב-20:30 ב-7.4.18, מוצאי שבת.

מיין באזאר, עולי ציון 7 יפו, 03-5183927


חגיגות מימונה במסעדת פריים עם הפקה מיוחדת הכוללת עמדות מופלטות חופשי, תפאורה שתגרום לכם להרגיש במרוקו והופעות חיות כמו זהבה בן.

פריים רמת החייל ופריים ראשל"צ הזמנות בטלפון 03-6498080


בערב המימונה תהפוך הראיסה לארמון מרוקאי ויוגשו מופלטות וממתקים ומאפים מרוקאיים לצד די.ג'יי ומוזיקת לייב מרוקאית.

ראיסה, יהודה מרגוזה 10 שוק הפשפשים יפו, 03-6202262


גם השנה תערוך אווה סאפי את חגיגת המימונה המסורתית (החל מהשעה 21:00) שתכלול להקת נגנים מרוקאית, עמדה מיוחדת בה יוכנו מופלטות לעיני כל, ממתקים מיוחדים ,עוגיות ותה. יש תפריט לזוגות אבל גם תפריט לקבוצות של שמונה סועדים ומעלה כדי לעשות חפלה אמיתית. (300 שקל לסועד)

אווה סאפי, השחר 8 נווה צדק תל אביב, 054-2533348. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully