וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, יש משהו מוכן? השאלון שיגלה מהו השיפוד המושלם עבורכם

11.4.2018 / 7:30

עם ירקות, פרגיות במרינדה, דגים או אנטריקוט, לכבוד חגיגות יום העצמאות ה-70 יתקיים בשרונה מרקט פסטיבל שיגיש את המנה הישראלית האולטימטיבית - שיפודים. בחידון הבא תוכלו לגלות מה הטעם שלכם בשיפודים אומר עליכם

שיפודים בשרונה מרקט. אלון מסיקה,
שיפודים בשרונה מרקט/אלון מסיקה

אחת הדרכים הפופולריות והטעימות לחגוג את יום העצמאות היא על ידי צלייה במנגל. אפשר לצלות בו בשר, דגים או ליהנות מירקות קלויים ושיפודי גבינות. המנגל הוא הכלי שמאפשר לנו לחגוג יום עצמאות כהלכתו.

לא משנה מה אתם אוהבים ומהי מידת צלייתו, הדרך הנוחה והכיפית ביותר לאכול היא שיפודים. ביום העצמאות הזה, במקום להתרוצץ בין רשתות המזון והקצבים, וללקט חומרי הדלקה, פחמים, ירקות, סלטים, בירות, יין ופיצוחים, אתם פשוט יכולים לבוא לשרונה מרקט וליהנות מכל העולמות במקום אחד - בשרונה מרקט.

בין התאריכים 15-19 באפריל המרקט יהפוך למעדנייה אחת גדולה, עבור המארחים ואוהבי האוכל, בה ניתן יהיה להתחדש בצידנית ייעודית (35 שקלים או במתנה לקונים ב-150 שקלים ומעלה בחנויות), ולמלא אותה בעשרות שיפודים במגוון קטגוריות - בשרים, דגים, מאכלי ים וגבינות. להשלמת הארוחה ניתן וחשוב להוסיף סלטים, ממרחי חומוס וטחינה תוצרת בית, מטבלים, חמוצים, מגוון פיתות, מיקס פיצוחים, בירות בוטיק ישראליות, קינוחים ועוד.

בשרונה מרקט תפעל ליום אחד מסעדת פופ-אפ "שיפודיz", המשלבת את חנויות הקמעונאות במרקט במקום אחד, תחת קונספט אחד - מעדניית שישיליקים אחת גדולה, עם מגוון שיפודים מיוחדים ועשירים בריחות וטעמים מכל הסוגים. "השיפודיz" תפעל כמסעדת פופ-אפ ביום חמישי 19 באפריל, יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל.

לכל אחד מאיתנו טעם שונה, כל אחד מעדיף מידת עשייה אחרת, סוג בשר שיותר ערב לחכו ושיפוד המשלב מרקמים שחביבים עליו. גם לכם, קרוב לוודאי, יש טעם מובחן כשמדובר בשיפודים. יש כאלה שמעדיפים שיפודי פרגית בעלי תיבול עדין, יש כאלה שמשרים את הבשר במרינדה, יש המעדיפים חלקי פנים ויש כאלה שמגיעים למנגל רק אם מובטח להם שיפוד בקר עסיסי. מהו השיפוד המועדף עליכם? ענו על השאלון ותגלו.

וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully