וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שולחן כחול לבן: חוגגים 70 במסעדות

15.4.2018 / 14:23

רוצים לאכול בשר מבלי לנפנף? מנגל יום עצמאות, ארוחות טעימות, שיפודים יפניים ובעיקר המון בשר יוגשו במסעדות מצפון ועד דרום

מנגל עצמאות ענק בבר א וין, ת"א

עינב אזגורי עושה מנגל. באדיבות המסעדה,
בשרים בבר א וין/באדיבות המסעדה

היום העצמאות ה-19 באפריל שף עינב אזגורי, בעזרת השפית התפעולית שלו דנה לי ברמן, הופך את הבר א וין ואת הדא דא ודא למסעדת בשר ישראלית ענקית עם תפריט מנגל ענק והמון סלטים, כמו שהישראלים אוהבים. על האש יש פירות ים, פרגיות, שקדי עגל, קבבים, מרגז, ואפילו דגים שלמים.

בר א וין ודא דא ודא, רוטשילד 7 תל אביב, 03-5511211

יום הולדת 70 למסעדת סנדר, ת"א

מסעדת סנדר חוגגת יום הולדת 70 יחד עם המדינה בארוחת טעימות שתוגש לאורך כל חודש אפריל במחיר מיוחד של 70 שקלים לסועד. סלט ביצים, כבד קצוץ, טחינה ביתית, פלפלים קלויים, חמוצים וסלסילת לחם ומנה ראשונה לבחירה כמו גפילטע , רגל קרושה או קישקע מטוגן ועיקרית קטנה לבחירה כמו צלי בשר, שניצל, קציצות עוף ועוד.

סנדר. לוינסקי 54, תל אביב. 03-5371872

להצטייד למנגל בחוות צוק המעדניה, ת"א

במעדנייה החדשה של חוות צוק אפשר לרכוש לקראת יום העצמאות נתחי בשר חגיגיים במיוחד כמו נתחי בשר וואגיו ייחודי, נתחי בשר המומלצים להכנה בגריל איטי או עישון, מגוון נתחים מיושנים לגריל, נתחים על עצם מבקר ישראלי מקומי ביישון עצמי של 50 יום וגם עוף אורגני חופש של משק מלמד, ירקות אורגניים מהחווה ועוד.

חוות צוק- המעדניה, רחוב זריצקי 4 רמת אביב החדשה תל אביב, 077-5155905

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

חגיגה של בשר ואלכוהול בוויסקי בר מוזיאון, ת"א

וויסקי וצלעות. אנטולי מיכאלו,
וויסקי ובשר בוויסקי בר מוזיאון/אנטולי מיכאלו

חגיגות העצמאות יערכו בוויסקי-בר מויזאון ייערכו ב-3 מתחמים שונים מתחת לאדמה, במנהרות, ספריות וויסקי, גלריות, מרפסות, ברים יוקרתיים ולאונג' לעישון סיגרים כשהמבלים יהנו מאוכל, שתיה, סיורים במנהרות ההיסטוריות עם מדריך, מוסיקה מעולה, אווירה וכמובן וויסקי. רביעי הקרוב, 18 באפריל, החל מהשעה 20:00.

וויסקי בר מוזיאון, W, וולטר, דוד אלעזר 27 מתחם שרונה, תל-אביב, 03-9551105

ספיישלים ויינות ישראלים במלגו ומלבר, ת"א

לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל תחגוג מסעדת השף מלגו מלבר של השף מוטי טיטמן בערב אקסקלוסיבי אשר יציע לצד התפריט האהוב והמוכר, תפריט עם 7 ספיישלים ויינות מ-7 יקבים ישראליים מובילים, כמספר העשורים של המדינה. הארוחה החגיגית תתקיים ביום רביעי 18 באפריל בשלושה סבבים: 19:00, 21:00 ו-23:00.

מלגו ומלבר, רוטשילד 142 תל אביב, 03-6314214

מנות בשילוב הליקר ייגרמייסטר במסעדות בתל אביב

לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, מותג האלכוהול ייגרמייסטר איתגר חמישה שפים של מסעדות, ביניהן פורטר אנד סאנס, אוזריה, סלבה וידה, מיטקיטשן וליילה, להכין מנות שחיתות המשלבות את הליקר הידוע. פסטיבל היידר יימשך חודש, החל מה-18 באפריל ועד ה-18 במאי.

Hook השרקוטרי הארטיזנלי מבית דה לוקס, ת"א

מעדניית בשר ארטיזנלית. אנטולי מיכאלו,
איטליז פופ-אפ של פונדק דה לוקס/אנטולי מיכאלו

אלה שלושת הימים האחרונים בהם אפשר ליהנות מפופ-אפ הבשרים של Hook, השרקוטרי הארטיזנלי מבית דה לוקס עם נקניקיות בוטיק בעבודת יד, המבורגרים, קבבים, בשרים מעושנים וכל מה שצריך למנגל מושלם ביום העצמאות.

Hook, עד ה-18 באפריל, דיזינגוף 113 תל אביב

חיילים אוכלים חינם באינדירה, ת"א

במהלך יום העצמאות, יום חמישי ה-19 באפריל, חיילים שיגעו למסעדת אינדירה במדים יוכלו ליהנות מלאפה הודית (נאן) עם עוף טיקה מסאלה או קבב. שאר האזרחים יוכלו ליהנות מחגיגה הודית של בשרים בטנדור לצד כל הקלאסיקות האהובות.

אינדירה, שדרות שאול המלך 4 תל אביב, 03-6954437

חגיגת בשר גם באיטליאנו דה לה קוסטה, חיפה

לכבוד יום העצמאות רקח שף חמודי מנות על בסיס בשר טלה משובח בניחוח ים תיכוני, עם שילובים של חומרי גלם מהמטבח הערבי והאיטלקי כמו נקניקיות טלה ובזיליקום עם תבשיל כרוב ערבי צלוי או שיפוד טלה מטוסקנה מוגש על קרם חומוס עם עגבניות ערבה בגריל ובמיה קריספית, או צלעות טלה דליית אל כרמל עם תבשיל בורגול וגבינת מאירי.

איטליאנו דה לה קוסטה, רחוב העלייה השנייה 96 חיפה, 04-6601011‏

מסיבת יום העצמאות באברטו, גדרה

אברטו. אפיק גבאי,
לא רק אוכל באברטו/אפיק גבאי

ביום רביעי ה-18 באפריל מסעדת השף של אסף שטרן מרימה מסיבת עצמאות עם מוזיקה, ריקודים ואוכל טוב. בפנים יהיה די.ג'יי מסיבת הריקודים ובמתחם בחוץ ניתן יהיו עמדות קולינריות עם אוכל חופשי (150 שקלים לאדם).

אברטו, שכביץ 5, גדרה 08-6680064

ערכת סלטים טריים ליום העצמאות של מיזם נשים מבשלות, כל הארץ

מיזם נשי מבשלות מאפשר לכם לרכוש ערכת סלטים לקראת יום העצמאות מעשה ידיהן של הנשים המשתתפות בפרויקט ומכינות מאכלים מסורתיים ממטבחים אותנטיים שונים מתרבויות שונות. הקיט לעצמאות שווה במיוחד ומציע עשרה סלטים מעדות שונות כמו מסבחה מסורתית, סלט עדשים עם אגוזים וחמוציות, סלט קוסקוס וירקות ועוד. (390 שקלים לעשרה סלטים של 750 גרם)

נשים מבשלות, 03-6012418, או באתר האינטרנט נשים מבשלות, כשר בהשגחת הרבנות נתניה

המבורגר ועמבה באגאדיר, כל הארץ

רשת אגאדיר חוגגת 70 שנה למדינה ו-20 שנה של המבורגר ומזמינה את הקהל למנת המבורגר ישראלי- המבורגר על אש גחלים בלווי איולי עמבה לצד סלט ירקות קצוץ וצ'יפס מתפוחי אדמה חשופים (70 שקלים).

בסניפי רשת אגאדיר

כל מה שצריך למנגל בשרונה מרקט, ת"א

מעדניית יום העצמאות. אלון מסיקה,
כל מה שצריך בשרונה מרקט/אלון מסיקה

החל מהיום ה-15 באפריל ועד ליום העצמאות עצמו ב-19 באפריל שרונה מרקט יהפוך למעדנייה אחת גדולה בה ניתן לרכוש שיפודים במגוון קטגוריות, בשרים, דגים, פירות-ים וגבינות. להשלמת הארוחה ניתן אפשר להוסיף סלטים, ממרחי חומוס וטחינה תוצרת בית ועוד המון הפתעות.

שרונה מרקט, קלמן מגן 3 תל אביב

ארוחת בשר מוקלקולרית בסטודיו אוכל, בוסתן הגליל

מיזם אוצרות הגליל מזמין לארוחת יום העצמאות בסטודיו אוכל
של אנשי האוכל עידן רקיר ואביחי פחימה ביום רביעי ה-18 באפריל בשעה 20:00. בתוכנית ארוחה בשולחן אבירים בסגנון בישול מולקולרי עדכני עם מלא מנות בשר, יינות ללא הגבלה וקוקטייל פתיחה (249 שקלים לסועד).

סטודיו אוכל, בוסתן הגליל, 077-2309959

שיפודים יפניים למנגל המשפחתי מ-Amama, ת"א

AMAMA מסעדת אוכל רחוב יפני ברמת החייל תעשה לקראת יום העצמאות על האש יפני עם מבחר יקיטורי (שיפודים יפניים) שניתן להזמין במסעדה או להזמין טריים לקחת הביתה למנגל המשפחתי.

AMAMA, הברזל 34 רמת החייל תל אביב, 03-7781101

ערכת "על האש" בסמיראמיס וסיידא, שפרעם

צלעות. יפית בשבקין,
צלעות בסיישא וסמיראמיס/יפית בשבקין

מסעדת סיידא ואטליז סמיראמיס בשפרעם משיקים חבילות יום עצמאות עם המון בשר טרי במחירים ידודיתיים במיוחד, לאלו החוגגים עם מנגל מסורתי בבית או בדרך לחיק הטבע. במקום ניתן להשיג ולהזמין ערכת "עצמאות על האש" משפחתית ובהכל מה שצריך בשתי דרגות מחירים.

אטליז סמיראמיס, השוק העתיק שפרעם, מסעדת סיידא, שפרעם, 04-9868700. לא כשר

מנת חומוס חדשה בקפה גרג, כל הארץ

רשת קפה גרג חוגגת יום הולדת 70 למדינת ישראל, בכל סניפיה ברחבי הארץ ומשיקה מנת חומוס טרי שיוכן בסניף מדי יום, עם טחינה שמן זית ופטרוזיליה, ובתוספת 4 כדורי פלאפל מיוחדים ממולאים בטחינה, עם פיתה, ירקות וחמוצים (29 שקלים).

בסניפי רשת קפה גרג

1 ק"ג של בשר לקרניבורים אמיתיים ברשת רק בשר, כל הארץ

רשת רק בשר תציע לקראת יום העצמאות נתח בשר ייחודי- סינטה שאטו: סינטה נקייה משומן מתובלת בשום, ג'ינג'ר, פלפל שחור וטימין. בנוסף נבנו ארוחות מיוחדות המציעות שלוש אלטרנטיבות שונות של בשר במשקל 1 קילו במיוחד לחובבי הבשר.

בסניפי רשת רק בשר

ספיישלים של בשר בפיאנו פיאנו, נתניה

במסעדה האיטלקית פיאנו פיאנו נתניה יגישו ספיישלים כמו מנת קציצות אנטרקוט מוגשת על פירה ברוטב יין אדום ובצלצלי פנינה או שמנת חרדל עם פטריות אפויות בתנור (64 שקלים)

פיאנו פיאנו נתניה, המחקר 2 (מתחם רוגובין), 09-9663663

המבורגר יומולדת מיוחד ב-BBB, כל הארץ

המבורגר. גליה אבירם,
המבורגר זיקוקים ב-BBB/גליה אבירם

רשת BBB חוגגים 70 למדינה עם המבורגר "זיקוקים" המשלב את המנות הישראליות ביותר וכולל המבורגר בשר, קציצת פלאפל, נתחי שווארמה וחציל סביח המוגשים ביחד בלחמנייה עם טחינה וירקות (70 שקלים).

בסניפי רשת BBB

מנגל טבעוני עם המוצרים של גודנס, ת"א

הדיינר-רחוב הטבעוני גודנס Goodness משיק לרגל יום העצמאות ערכת עצמאות טבעונית אותה ניתן לקחת הביתה ולנופף מעל המנגל. אם אפשרויות שמתאימות לקבוצות של ארבעה סועדים ומעלה ומנות כמו המבורגרים של פטריות פורטובלו ושום קונפי על בסיס סויה, שווארמה סייטן, נקניקיות מחלבון אפונה ועוד.

Goodness, קינג גורג 41 תל אביב, 03-938-4499

חגיגה ישראלית ברשת קינג ג'ורג', כל הארץ

רשת קינג ג'ורג' מזמינה לחגיגה ישראלית עם תפריט בשרים על האש כמיטב המסורת הישראלית, עם שירי ארץ ישראל ברקע וערכות מנגל שיחולקו לסועדים. יש המבורגר בגרסה מיוחדת, מיקס בשרים זוגי וקינוחים ברוח ישראלית. בימים רביעי עד שבת ה-18 עד ה-21 באפריל.

בסניפי רשת קינג ג'ורג'

המבורגר מטלאים ישראליים בבורגר סאלון, כל הארץ

המבורגר מטלאים ישראליים. ישראל אלפסה,
המבורגר ישראלי/ישראל אלפסה

100% כחול לבן ברשת בורגר סאלון עם המבורגר טלה חדש המורכב כולו מ-100% בשר ישראלי מבית הגידול של מסעדת לימוזין ברמת ישי. ההמבורגר החדש יימכר ללקוחות לאורך כל חודש אפריל (37 שקלים)

בסניפי רשת בורגר סאלון

מנגל לכל שולחן בדוניה רוסה, עין הוד

חגיגת בשרים במסעדת דוניה רוסה בעין הוד עם ארוחת בשרים מלאה ב-150 שקלים לסועד. הארוחה בנויה ממנה ראשונה, שם ימצאו אוהבי הבשר את מנת נקניקיית הצ'וריסו ובעיקריות ניתן לבחור נתח טרי של אנטרקוט או סינטה (300 גרם) ועוד שמגיעים במיני מנגלים למרכז השולחן.

דוניה רוסה , כפר האומנים עין הוד, 04-9543777

ארוחות בשר והפתעות לבני ה-70 בשלו ביער, קריית טבעון

מסעדת שלו תיפתח בשעות הצהריים של יום העצמאות עם תפריט ארוחת צהריים המורכב בנויה ממנה ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח (150 שקלים לסועד) כשכל מי שחוגג יום הולדת עם המדינה (70) ישלם 70 שקלים בלבד.

שלו ביער, שיכון האלה 6 קריית טבעון, 04-9831837

בשר מהטאבון במסעדת פאטמה, זרזיר

במסעדה הבדואית טאבון פאטמה בכניסה לישוב זרזיר מציעים לאוהבי הבשר מגוון של בשרים טריים על המנגל וכמובן את מנת הדגל של המסעדה, עוף שלם שמבושל בבטן האדמה. יש גם סלטים טריים לקחת יחד איתכם ליום המנגל הלאומי.

טאבון פאטמה בכניסה לזרזיר, 050-9494969

מארז טבעוני למנגל של לודנס, כל הארץ

רשת לודנס אקספרס' רשת מסעדות מזון מהיר טבעוני, מציעה מארז על האש טבעוני ליום העצמאות עם שלושה המבורגר עדשים, שלושה שניצלים מסייטן, שש נקניקיות מחלבון אפונה
וארבע קציצות קינואה (100 שקלים)

בסניפי רשת לודנס אקספרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully