וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה לעולמה רביבה אפל

28.4.2018 / 9:45

מי שנחשבה במשך שנים לאחת הקונדיטוריות הוותיקות והמוערכות ביותר בארץ, נפטרה הבוקר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביבה אפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקונדיטורית המוערכת רביבה אפל הלכה הבוקר (שבת) לעולמה בגיל 72, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. אפל, מהקונדיטוריות המוכשרות והוותיקות בארץ, פתחה בסוף שנות ה-80 בשכונת נווה רוסקו ברמת השרון את בית הקפה - מסעדה, שיהפוך לימים למותג רביבה וסיליה.

את המקום, שלו חלק חשוב בהתפתחות הקונדיטוריה בארץ ושינוי פני תרבות בתי הקפה כפי שהיו מוכרים עד אז, פתחה אפל ביחד עם חברתה ושכנתה סיליה רגב. כשלוש שנים לאחר שפתחו, פרשה רגב ואפל המשיכה בבניית האימפריה, אך הקשר בין השתיים וההערכה ההדדית נשמרו לאורך השנים.

איכות ללא פשרות, שימוש בחומרי גלם שלא היו מוכרים עד אז בארץ וויטרינות מפתות שנראות כמו בפטיסרי הצרפתי קלאסי, היו מזוהים עם המקום יותר מכל.

אקלר תפוחים מקורמלים של רביבה וסיליה לראש השנה. אפיק גבאי
איכות וקפדנות של פטיסרי צרפתי. אקלר ברביבה וסיליה/אפיק גבאי

המקום הקטן שנפתח לפני כמעט 30 שנה ברמת השרון ומשך אליו במשך השנים קהל לקוחות קבוע ונאמן גם מחוץ לשכונה, גדל והפך למסעדה של ממש. לפני שבע שנים נפתח גם הסניף באזור מגדלי היוקרה של צפון תל אביב בקניון G, הכולל היום גם מעדנייה ובשנה האחרונה גם פיצרייה.

במשך השנים גידלה ופיתחה אפל דורות של קונדיטורים, חלקם בעלי תפקידי מפתח בתחום עד היום. אין ספק שעולם הקונדיטוריה הישראלי איבד היום את אחד מעמודי התווך שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully