וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים בקבוק והכול זורם: במסיבה הזאת אי אפשר היה לא ליהנות

14.5.2018 / 7:37

לרגל השקת בצירים חדשים של יינות מסדרת Selected ו-Private Collection, קיימו יקבי כרמל הפקה מיוחדת לקראת שבועות הכוללת המלצות יינות ומנות המתאימות לכל כיס ולאירוח מושלם. צפו

יח"צ - חד פעמי

יין מחבר אותנו זה לזה. פותחים בקבוק ומשם הכול זורם. השיחה, הצחוק, הזיכרונות והשמחה. הוא הופך כל ארוחת משפחתית לחגיגית יותר וכל מפגש חברים למהנה יותר.

לרגל השקת בצירים חדשים של יינות לבנים מסדרת Selectedויינות מסדרת Private Collection, קיימו יקבי כרמל הפקה מיוחדת לקראת שבועות, הכוללת המלצות יינות ומנות המתאימות לכל כיס ולאירוח מושלם. היו שם הרבה גבינות, מנות רצו מצד לצד ובקבוקי יין נמזגו אל הכוסות המושטות. היה שמח.

הבלוגרית אריאל זיידמן באירוע של יקבי כרמל. שוקה כהן,
חיבור מנצח של יין לאוכל/שוקה כהן

"כולם יכולים ליהנות מיין", אומר דייוויד גרוניך, המנהל המקצועי של יקבי כרמל, "אנחנו מייצרים רגעים של שמחה וחוויות. השילוב של יין ואוכל מהנה יותר, זו לא חייבת להיות ארוחה, מספיק לשלב עם מאפה, גבינה או פירות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סדרת יינות Selected של יקבי כרמל. שוקה כהן,
סדרת יינות Selected של יקבי כרמל/שוקה כהן

סדרת SelecteD

סדרת היינות הכי ישראליים ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. היינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected, המותאמים לחיך הישראלי, מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. (מחיר מומלץ ליינות הסדרה: 25 שקלים).

היינות החצי יבשים בסדרה הם Selected אמרלד ריזלינג קולומברד ו-Selected בלנד ים תיכוני, שמאופינים בניחוחות פירותיים ובנוכחות קלילה. Selected סוביניון בלאן הוא היין היבש בסדרה ויש לו אופי קל וסיומת הדרית נעימה.
Selected רוזה הוא יין סמוק חצי יבש, עם ארומטיות של תות שדה וסיומת מתקתקה. לסדרה גם יינות אדומים נהדרים ועשירים בטעמים מסוג קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו ואדום חצי יבש. בין אם תבחרו בלבן, סמוק או אדום - כל יין מהסדרה הזו יהפוך את הארוחה לחגיגה.

סדרת סלקטד של יקבי כרמל. שוקה כהן,
יין רוזה מסדרת Selected של יקבי כרמל/שוקה כהן

סדרת Private Collection

סדרת יינות ותיקה ואיכותית, הזוכה לפופולריות רבה בקרב בתי האב בישראל. יינות סדרת Private Collection זוכים בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה זכתה בשלוש מדליות זהב בתחרות Best Value בשנת 2018. היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, והיינות הלבנים בעלי אופי קליל ורענן. (מחיר מומלץ ליינות הסדרה: 39 שקלים)

באירוע החגיגי לרגל שבועות השיקו יקבי כרמל יין חדש שהפך מיד לאטרקציה Private Collection מוסקטו בבקבוק כחול. זהו יין לבן מבעבע קלות, פירותי ובעל מתיקות מאוזנת שמתאים מאוד לפתיחת כל אירוע חברתי או להגשה עם קינוח.

פרייבט קולקשן מוסקטו  של יקבי כרמל. שוקה כהן,
פרייבט קולקשן מוסקטו של יקבי כרמל/שוקה כהן

השילוב של יין עם מאכלי גבינה הוא שילוב מענג, והנה לכם מתכון של השפית שמרית גולדברג צפדיה - שפית הבית ניופאן גורמה, שמשלב ים ואדמה - פילה סלמון ותרד בקראסט של פיסטוקים, פסטו ופירורים. המנה מתאימה מאוד בליווי יין Selected קברנה סוביניון.

מצרכים:
פילה סלמון במשקל 1/2 1 ק"ג עם העור
1/4 כוס מיונז
3 כפות חרדל דיז'ון חלק
כף מיץ לימון
גרידת לימון
600 גרם עלי תרד
2 שיני שום כתושות
30 גרם חמאה
2 כפות שמן זית
1/4 כפית אגוז מוסקט
מלח

לפסטו:
צרור בזיליקום
3 שיני שום
50 גרם פרמזן מגורד
1/2 כוס שמן זית
מלח ופלפל

לקראסט:
2 כוסות פירורי פנקו
3-4 כפות פסטו
50 גרם פיסטוקים קצוצים
מלח ופלפל גרוס

אופן ההכנה:

1. מחממים חמאה ושמן במחבת ומאדים את עלי התרד והשום ומסננים מנוזלים.
2. מתבלים במלח, פלפל ואגוז מוסקט
3. בקערה קטנה מערבבים מיונז, חרדל, מיץ לימון וגרידת לימון. מניחים את הדג כשהעור כלפי מטה ומורחים בתערובת בנדיבות.
4. מניחים בשכבה אחידה את התרד המאודה.
5. לפסטו - במעבד מזון שמים את כל החומרים ומערבבים מוסיפים תוך כדי ערבוב של מעבד המזון שמן זית בהזלפה איטית, דרך הפתח, עד לעיבוי של התערובת.
6. מערבבים את חומרי הקראסט ומפזרים בנדיבות מעל התרד.
7. אופים כ 25 דקות בחום של 180 מעלות עד שהסלמון מוכן.

פילה סלמון עם פסטו באירוע של יקבי כרמל. שוקה כהן,
מושלם בליווי יין Selected קברנה סוביניון. פילה סלמון בפסטו/שוקה כהן
וואלה! NEWS בשיתוף יקבי כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully