וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חג לטבעונים: טעמנו את הקורנטו הטבעוני הראשון

23.5.2018 / 11:56

שטראוס משיקים לראשונה טילון קורנטו טבעוני, והקבוצות הטבעוניות בפייסבוק כמרקחה. היינו חייבים לטעום בעצמנו, התוצאות מפתיעות

קורנטו טבעוני. סטודיו שטראוס,
טילון טבעוני/סטודיו שטראוס

אין ספק שאחד הפריטים שהכי חסרים לטבעונים ש"חזרו בתשובה" ועברו לחיק הטבעונות, הוא הטילון. אפשר למצוא סורבטים למיניהם שיחליפו גלידת שמנת, אפשר להסתפק בארטיק קרח, אבל לטילון לא באמת נמצא תחליף הולם. בשנים האחרונות כוחו הצרכני של הקהל הטבעוני ההולך וגדל, לא נעלם מעיני המותגים הגדולים והללו פועלים בהתאם. בשנה שעברה היו אלו ארבעה טעמים טבעוניים של גלידת בן אנד ג'ריס שיצאו לשוק ויצרו באזז גדול.

כעת מותג הגלידות שטראוס הצליח לפצח את הנוסחה ולהשיק קורנטו טבעוני, ראשון בז'אנר של מותג הטילונים הבינלאומי. הטילון בטעם וניל קלאסי, עשוי משומן צמחי פרווה, עם צימקאו, וופל ושברי אגוזי לוז מסוכרים. הטילון אינו נמכר כמוצר בודד אלא רק במאגדת המכילה 6 יחידות (25 שקלים).

קבוצות הטבעונים בפייסבוק כבר באופוריה, והתלהבות חסרת תקדים נרשמה מהמוצר החדש. "ממתקים טבעוניים למרבה הצער לא מגיעים לרמה של לא טבעונים," הסבירה לנו טבעונית המערכת. "לכן הם מעוררים הרבה אמוציות, בדיוק מה שקורה עם גבינות טבעוניות מוצלחות שיוצאות".

קורנטו טבעוני. סטודיו שטראוס,
טילון, נראה כמו הדבר האמיתי/סטודיו שטראוס

טעימה של מערכת וואלה אוכל וחבריה את המוצר החדש התבקשה. 12 טועמים (אחת טבעונית ו-11 אוכלי כל) נגסו בטילון. למעט טועמת אחת שלא הצליחה לסיים אותו במלואו, ומסרה שהוא עשה לה מעט בחילה, יתר הטועמים עפו על הטילון וחיסלו אותו במהירות. לדברי כולם, למרות שמדובר בגלידה טבעונית, הטילון הרגיש כמו טילון רגיל לגמרי, בטעם של גלידה חלבית. התלהבות נרשמה פה אחד, עוד ציין אחד הטועמים שהוא מעט פחות מתוק מהטילון הקלאסי. הטבעונית שלנו סיכמה "הטילון מדהים, הוא מרגיש כמו הדבר האמיתי וזה הכי חשוב, אין לו טעמי לוואי שעשויים להופיע במוצרים טבעוניים ויש לו ממש טעם חלבי".

אחרי שכל הילדות התרגלנו לאכול גלידה משומן צמחי, הטעם של הטילון הופך לאהוב ומוכר, ולכן גם הוא מרגיש כמו "הדבר האמיתי". מעבר לקהל הטבעונים, מדובר בבשורה משמחת לציבור שומרי הכשרות שיוכלו ליהנות ממנו לאחר ארוחה בשרית.

החיסרון המשמעותי היחידי שמצאנו במוצר הוא העובדה שהוא נמכר רק במאגדת של שישה טילונים ולא ניתן פשוט להתפנק על טילון בודד במכולת או בפיצוציה הקרובה לבית. שטראוס, לתשומת לבכם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully