וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק-לין: מסעדה חדשה בקריות

24.5.2018 / 13:29

בשורה טובה לתושבי הקריות. מעתה לא צריך להרחיק לכת בשביל קוקטיילים ואוכל איכותי - כל מה שצריך לדעת על ג'ק-לין, המקום החדש שנפתח בחיפה

קוקטייל. ישראל אלפסה,
קוקטיילים של הקריות (צילום: ישראל אלפסה)/ישראל אלפסה

רחוב אחי אילת בקריית חיים כבר ראה דבר או שניים בחיי הבילויים בקריות, מבתי קפה עמוסים בשעות הצהריים ועד המועדונים והברים שמתמלאים בשעות הלילה. לאחרונה התקשט הרחוב במסעדה חדשה שמציעה בילוי אחר בכל שעה ביום. ג'ק-לין היא מסעדת שף ישראלית עם שירות בגובה העיניים ותפריט המבוסס על חומרי גלם ישראלים.

ברוסקטה. ישראל אלפסה,
חומרי גלם ישראלים (צילום: ישראל אלפסה)/ישראל אלפסה

אם אתם מחפשים להתנתק באזור הקריות בשעות הצהריים בג'ק לין מגישים אלכוהול בכל שעות היום ואפילו עראק בטעמים שמכינים במקום, מעראק חלבה או פקאן ועד עראק תותים. האווירה הלא רשמית באה לידי ביטוי גם בתפריט עם מנות כמו פילה בקר בקראסט פלפלים מנתח מקומי וברוטב מתקתק (62 שקלים); טרטר דג ים עם ליים קצוץ, צ'ילי, כוסברה וגילופי סלקים (53 שקלים); נקניקיות תוצרת בית עם כרוב כבוש, איולי קלאסי וחרדל דיז'ון (56 שקלים); חומוס ביתי עם כבדי עוף צלויים, תבשיל תרד בהראט, לימונים כבושים ווינגרט קארי עשבים (58 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קוקטייל. ישראל אלפסה,
אלכוהול ואוכל (צילום: ישראל אלפסה)/ישראל אלפסה

דג ים על ריזוטו בורגול, קרם חצילים מעושנים וירוקים (93 שקלים); סופלאקי- ירך עוף, שום ולימונים כבושים, שומן טלה צלוי, בצל בגריל, ממרח דלעת חריף, טחינה גולמית, עמבה וירוקים בחצאי פיתות (58 שקלים) ועוד. בג'ק-לין לא פסחו על חשיבותם של הקוקטיילים ובתפריט אפשר למצוא משקאות כמו קוקטייל הבית ג'ק-לין ספיישל- עראק מושרה בחלווה ושקדים (47 שקלים); צל עץ תמר- וויסקי אמריקאי, סירופ ביתי של בננות מיובשות, מעט שמנת ובירת ג'ינג'ר (44 שקלים); 1970 טקילה מושרית במשמשים מיובשים, סירופ פקאנים ביתי בתוספת חריף (47 שקלים) ועוד.

אוכל ואלכוהול. ישראל אלפסה,
אוכל שמתאים לצהריים ולערב (צילום: ישראל אלפסה)/ישראל אלפסה

בג'ק-לין השקיעו מאוד בתחום העיצוב ויצרו מקום שמבוסס כולו על מטבח פתוח בו כל הסועדים ויושבי הבר יכולים לא רק לצפות בהכנת האוכל אלא גם לתקשר עם הטבחים והברמנים בחופשיות. העיצוב המעט תעשייתי עושה כבוד גם הוא קודם כל למטבח הפתוח ולפעילות שבו ורק אחר כך נכנע להשראה מחללים ניו יורקים ולופטים של בטון ועץ. ג'ק-לין זה הדור החדש של הבילויים בקריות.

ג'ק-לין, אחי אילת 61 חיפה, שעות פעילות א'-ד' 12:00-24-00ה'-ש' 12:00-01:00, 04-8599122

אוכל ואלכוהול. ישראל אלפסה,
ויש גם עראק בטעמים (צילום: ישראל אלפסה)/ישראל אלפסה
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ק לין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully