וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפא לנו המוח: איך הרבע לשבע החדש?

4.6.2018 / 13:50

הגרסה הקפואה של וופל השוקולד רבע לשבע משנה את פני החטיף האהוב, והגלידה שתאפשר לכם לפרק אריזה שלמה ולשלם קנס מופחת מאד בתחום הקלוריות. חדש על המדף

רבע לשבע להקפאה

רבע לשבע להקפאה.
המהדורה החדשה של רבע לשבע

נתחיל בגילוי נאות: אנחנו מתים על רבע לשבע. חיבבנו את רוב החידושים והגלגולים שעבר החטיף בשנים האחרונות. אריזות אישיות, טעמים שונים, אנחנו לגמרי שם, מלווים בציפייה כל חידוש. לכן התרגשות אחזה בנו כשידענו שאנחנו צפויים לקבל את המוצר החדש לטעימה: רבע לשבע במהדורה מיוחדת להקפאה. כל כך התרגשנו שכשהגיע המוצר, לא התאפקנו ואריזה אחת נפתחה מיד, מבלי להיכנס למקפיא.

רבע לשבע במהדורה מיוחדת להקפאה, מגיע בשני טעמים - אותם גלילי ופל אהובים בציפוי שוקולד, אחד במילוי קרם בטעם וניל והשני במילוי קרם בטעם שוקולד. החטיף בא עם הוראות הפעלה כאמור, להכניס למקפיא, ולאחר ההוצאה לחכות 3 דקות עד הביס המושלם.

אז טעמנו את קרם השוקולד מבלי להכניס למקפיא, וזה היה מושלם. אותו חטיף ופל אהוב עם קרם שוקולדי צ'יפי אך כיפי הוא בגדר שדרוג מעולה. לא יכולנו כבר לחכות לטעום איך זה יהיה כשיקפא. ובכן, ציפתה לנו אכזבה. תחילה הוצאנו מהמקפיא את קרם השוקולד וטעמנו מיד (כמו שהבנתם דחיית סיפוקים היא לא הצד החזק שלנו), היה לו טעם של סתם וופל שהקפאנו מסיבה לא ברורה. ואז נזכרנו שצריך לחכות 3 דקות, חיכינו וכלום לא קרה. הטעם הסתמי נותר על כנו, מדובר במוצר מאכזב. במקרה של הווניל המצב עוד גרוע יותר, הקרם באמת מזכיר גלידת וניל אבל מהסוג הפרווה והנחות ביותר.

בשורה התחתונה, המוצר הקפוא הזכיר לנו חטיפי שוקולד מצופים מהניינטיז. ההקפאה לא תורמת כלום. מוצרים עם הוראות הפעלה ברוב המקרים פחות עובדים בסופו של דבר, תנו לנו פשוט לאכול. מה שכן, מילוי הקרם לפני הקפאה יכול להיות אופציה מגניבה בפני עצמה ששווה לפתח.

מחיר: 11.90 לאריזה.

גודיז: גלידת שמנת מופחתת קלוריות

גודיז. יח"צ,
גלידת גודיז/יח"צ

עוד נחתה אצלנו במערכת השבוע גלידת גודיז - גלידת שמנת מופחתת קלוריות מבית גלידת שטראוס. מדובר בסדרת גלידות בארבעה טעמים שונים עשירים בסיבים תזונתיים פרו ביוטיים. ארבעת טעמי הגלידה הם גלידת שוקולד עם שבבי שוקולד צ'יפס, גלידת שוקולד מריר עם שקדים, וניל תות שדה ווניל עוגיות. כשהבונוס הוא ההבטחה שכל קופסה מכילה 395 קלוריות בלבד (הווניל תות מכיל 295 קלוריות בלבד), זאת בשונה מ-1000-2000 קלוריות בפיינט גלידת שמנת רגיל.

הגלידה התקבלה באהדה רבה במשרדי המערכת. היא הצטיינה במרקם אוורירי, שהזכיר קינוחי מוס (ואנחנו אומרים את זה בקטע טוב, כן?). לא הרגשנו כל חוסר בסוכר, ובמבחן טעימה עיוורת כנראה שלא היינו מנחשים שמדובר בגלידה בעלת אחוזי שומן מופחתים. הבשורה הכי משמחת היא שלא נותר לנו בפה טעם לוואי של תחליפי סוכר.

ראוי לציין לטובה את טעם השוקולד המריר עם השקדים - התוספת של השקדים מוצלחת מאוד, מוסיפה קראנץ' והשקדים בגודל אידיאלי. וכן את השוקולד צ'יפס שבכל כפית מקבלים מנה גדושה של חתיכות שוקולד קראנצ'יות גם הן בגודל מושלם (לא משתלט מדי, אך מורגש מספיק), ובאופן כללי מתקתק במידה ומחליק בגרון בצורה מושלמת.

האריזה בגודל כיפי, סגירה נוחה, וכיף שאפשר לפרק את כל המארז ולשלם קנס של 295/395 קלוריות בלבד.

המחיר יקבע ע"י הקמעונאים, והוא צפוי להיות בטווח המחירים של גלידות ביתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully