וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לפודיז: 10 חומרי גלם להצטייד בהם

וואלה!NEWS בשיתוף שרונה מרקט

21.6.2018 / 11:19

כל בשלן ישמח לצייד את המזווה שלו בחומרי גלם ייחודיים ואיכותיים. לכבוד יומולדת 3 מבטיחים בשרונה מרקט הנחה של 25 אחוזים על כל המוצרים. מיהרנו לצאת למסע ליקוטים וחזרנו עם המלצות ל-10 מוצרים שהפכו אותנו ליותר מאושרים

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
5 בקבוקנים ייחודיים בוואם פאס - בדיוק מסוג המוצרים שכיף למלא בהם את המזווה ולשלוף כשצריך/אלון מסיקה

אחת האהבות הכי גדולות של כל בשלן ואופה להצטייד בחומרי גלם מיוחדים ואיכותיים. כל סיבוב בשוק, טיול בארץ או בחו"ל הופכים להיות ברגע מסע חיפוש הכולל טעימות וקניות של מוצר ייחודי שיעשיר את המטבח הפרטי ויוסיף לו מנעד טעמים חדש. הבעיה היא שלרוב מדובר במוצרים לא זולים בעיקר בגלל תהליך הכנה ממושך, גידול מיוחד ועוד.

שרונה מרקט הוא אחד המקומות היותר כיפים לצאת למסע חיפוש חומרי הגלם ולכבוד חגיגות 3 שנים הם מבטיחים הנחה של 25 אחוזי הנחה על כל המוצרים בין ה-17 ביוני ועד ה-7 ביולי. ליקטנו עבורכם 10 מוצרים שעכשיו זה ממש הזמן לנצל את הרגע ולמלא בהם את המזווה והמקרר.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
יוזו יפני/אלון מסיקה

1. המוצר:
יוזו יפני

החנות:
מזרח ומערב

המחיר אחרי הנחה:
112 שקלים לבקבוק של 300 מ"ל

למה אנחנו חייבים אותו?
היוזו הוא פרי הדר קטן שגדל ביפן. מדובר בהכלאה בין מנדרינה חמוצה ואתרוג סיני שיוצרים יחד פרי בעל טעם ארומטי מיוחד המזוהה מאוד עם המטבח היפני. בגלל קושי בגידולו לא ניתן לקנות אותו בצורתו הטרייה אלא בבקבוקנים משומרים שמחירם יקר. במזרח ומערב ניתן להשיג אותו משומר במלח או מפוסטר. זה המשומר במלח בעל טעם עמוק יותר, אבל גם מלוח ולכן מתאים בעיקר למנות מלוחות ואילו המפוסטר, שטעמו עדין יותר כתוצאה מהפיסטור מתאים גם בקינוחים ומשקאות. ניתן לשלב יוזו במנות דגים נאים, קינוחים, משקאות ואפילו עם טחינה תתקבל תוצאה מפתיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

2. המוצר:
מארז של 3-5 בקבוקונים בהרכבה אישית עם בלסמי מיושן ושמני תבלין ייחודים

החנות:
Vom Fass

המחיר אחרי הנחה:
120-180 שקלים למארז, תלוי בכמות ובסוג

למה אנחנו חייבים אותו?
וואם פאס בגרמנית פירושו 'היישר מהחבית', אבל בחנויות הרשת שפזורות ברחבי העולם, לא הבירה היא שנמזגת מהחביות או מכדי החרס הגדולים אלא מגוון חומצים ייחודיים. כמו למשל חומץ בלסמי עם תאנים או פטל, שמנים כמו שמן גרעיני דלעת, שמן פיסטוק או שמן שומשום וג'ינג'ר וגם מגוון של תזקיקים וליקרים. ההמלצה שלנו היא לבקש טעימות מכמה מוצרים מסקרנים ולמלא מארז בקבוקונים לפי בחירה, כזה שיעשיר את המזווה במוצרים ייחודים שלא הרבה אוחזים בבית ויוסיף למנות טאץ' יוצא דופן.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
ממש כמו תבלין. ביצי דגים מיובשות/אלון מסיקה

3. המוצר:
בוטרגה

החנות:
לה פרומז'רי

המחיר אחרי הנחה:
51 שקלים ל-100 גרם


למה אנחנו חייבים אותו?
ביצי הדגים המיובשות, המכונות בוטרגה, הפכו לשם דבר בזכות טעמי האוממי בשילוב עם טעמי הים שהן מביאות איתן לצלחת. את ביצי הדגים, לרוב של בורי, מייבשים בשמש עם הרבה מלח ולאחר מכן מצפים בשעווה השומרת עליהם לאורך זמן. פורסים לפרוסות דקות, מסירים את השעווה ומגישים לצד אוזו או עראק והכי מומלץ להשתמש בהן ממש כמו תבלין ולגרד מעל פסטה, סלט או מנת דגים שיקבלו עומק טעמים. גם אחרי שפתחתם את הבוטרגה ניתן לשמור אותה זמן רב יחסית במקרר.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
שום שחור/אלון מסיקה

4. המוצר:
שום שחור

החנות:
טעם הפרי והירק

המחיר אחרי הנחה:
11 שקלים לראש שום

למה אנחנו חייבים אותו?
השום השחור הוא למעשה שום שעבר תהליך התססה ויישון של מספר שבועות. בעקבות התהליך צבעו הופך שחור, טעמו נהיה מתוק יותר, המרקם לרך ונימוח והריח החריף נעלם ומשאיר במקומו ארומה נפלאה. מלבד זאת, כל מרכיבי השום החיוניים מוכפלים בעקבות תהליך התסיסה, אבל זה רק בונוס כי אנחנו כאן בשביל הטעם וגם בשביל הצבע הייחודי והאלגנטי שהוא מוסיף לצלחת. השימוש בשום השחור התחיל במטבחים האסיתיים, אבל בשנים האחרונות הוא אחד הכוכבים במנות שף ברחבי העולם.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
משקה להעביר איתו את הקיץ. ג'ין של מילק אנד האני/אלון מסיקה

5. המוצר:
ג'ין של מילק אנד האני

החנות:
יין בשוק

המחיר אחרי הנחה:
131 שקלים

למה אנחנו חייבים אותו?
זה נכון שחנות האלכוהול הקטנה והעמוסה בשרונה מרקט מלאה יינות ומותגי אלכוהול איכותיים וההנחה תקפה לגבי כולם, אבל אנחנו בחרנו להתמקד דווקא בג'ין של מזקקת מילק אנד האני הישראלית. קודם כל בגלל שמדובר בג'ין מצוין, דבר שני בגלל שמדובר במוצר מקומי, אבל בעיקר בגלל שג'ין הוא אחד המשקאות שהכי כיף להגיש בקיץ. בתוספת ליים ועלי בזיליקום טריים הוא הופך לאפרטיף קליל ומרענן שכיף לפתוח איתו כל ארוחה במטבח הפרטי בין אם היא אישית, זוגית או לחברים ומשפחה.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
החמאה מצרפת הכמהין מאיטליה. חמאת כמהין אצל באשר/אלון מסיקה

6. המוצר:
חמאת כמהין

החנות:
באשר פרומז'רי

המחיר אחרי הנחה:
22.5 שקלים ל-100 גרם

למה אנחנו חייבים אותו?
בבאשר ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של גבינות מרחבי העולם והם מכינים פה גם כריכים מצוינים שלא מצאנו הרבה כמותם, אבל המוצר שהיינו ממליצים לכם להצטייד בו והרבה זו חמאת הכמהין שלהם. את החיבור בין החמאה השמנה והמופלאה שהם מביאים מצרפת לכמהין המיובאות מאיטליה הם עושים בבאשר והתוצאה הייחודית היא מוצר שהולך לשדרג לכם כל כריך, פסטה, פולנטה ואפילו מקושקשת של ארוחת ערב פשוטה לכאורה. גם למוצר הזה חיי מדף ארוכים אז זה זמן מצוין לנצל את ההנחה ולמלא את המקרר.

קוויאר שחור. ShutterStock
למי שחולם על אבק כוכבים שחור. קוויאר/ShutterStock

7. מוצר:
קוויאר שחור

החנות:
Fishop

המחיר אחרי הנחה:
202.5 שקלים ל-30 גרם

למה אנחנו חייבים אותו?
הקוויאר השחור המופק מביצי דג חדקן הוא מעדן למביני עניין וזה הנמכר בפישופ אף שייך לגידול מקומי מקיבוץ דן. נכון שהמחיר לא ממש שווה לכל כיס, אבל בכל זאת מדובר באחד המזונות היקרים והיוקרתיים בעולם. אז אם יש לכם חלום כמו לנו, לפזר מעט אבק כוכבים שחור בדמות ביצי דגים מתפצפצות בפה על איזה בליני ולחוש עצמכם אוליגרכים, ההנחה הזו יכולה לקרב אתכם לעברו.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
מקלות וניל וזעפרן/אלון מסיקה

8. המוצר:
מקלות וניל וזעפרן

החנות:
מנצ'ס
קליית חממה

המחיר אחרי הנחה:
31.5 שקלים למקל וניל
22 שקלים לקופסת זעפרן במשקל גרם

למה אנחנו חייבים אותו?
כל מי שעוסק בבישול ואפייה יודע שמחירם של מקלות הווניל כמו גם הזעפרן יקר. אף תמצית טעם או חיקוי לא ישוו בטעמם לזה של המקור. לא מדובר במחירים מרקיעי שחקים ובכל זאת למי שנוהג להוסיף את גרגרי הווניל לקרם פטיסייר ולנקד בו עוגה בחושה או רוטב או לחילופין לצבוע את תבשיליו בצבע הזעפרן הזהוב, מומלץ לנצל את ההנחה החד פעמית הזו ולהצטייד בתבלינים הנחשבים ליקרים ברחבי העולם.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
אחד מיינות הרוזה הטובים בעולם/אלון מסיקה

9. המוצר:
מירבאל רוזה פרובנס

החנות:
Meat&wine

המחיר אחרי הנחה:
112.5 שקלים

למה אנחנו חייבים אותו?
רוזה הוא אחד היינות שהכי כיף להעביר איתם את הקיץ הישראלי. ואם כבר רוזה, כאן מדובר באחד הטובים שיש בעולם. היינות של מיראבל הם שיתוף הפעולה בין משפחת פרין המפורסמת מדרום עמק הרון לזוג ההוליוודי (לשעבר) אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, שסביר להניח שידע מראש במה הוא משקיע.זהו יין קליל ופירותי בעל אופי פרובנסאלי שזכה לשבחים רבים. זה הזמן לבדוק אם מה שאומרים עליו באמת נכון.

שרונה מרקט מוצרים. אלון מסיקה,
אנטריקוט מקומי על העצם/אלון מסיקה

10. המוצר:
פריים ריב, אנטריקוט על העצם

חנות:
לה בוצ'ר
מרינדו
טריגר אנד בר

המחיר אחרי הנחה:
החל מ-119 שקלים

למה אנחנו חייבים אותו?
פשוט בגלל שמדובר באחד הנתחים המשובחים בבקר. אם אתם מחובבי נתח האנטריקוט, בפריים ריב הוא מגיע עם העצם שמעשירה את טעמו עוד יותר במהלך הצלייה. נתח שהגיע מבקר מקומי ועבר יישון של מספר שבועות ביד קצב מיומנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully