וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש כבר כאן: טעמנו את הטילונים החדשים של נסטלה

1.7.2018 / 13:24

אין טעם להכחיש, הקיץ כבר כאן. מה עושים? טועמים חטיפים חדשים במזגן כמובן. טעמנו בשבילכם את המוצרים החדשים לעונה הקרובה- גלידת הטילון החדשה, קרקרים מבטיחים וטבלאות שוקולד קליק. חדש על המדף ספיישל החופש הגדול

Skinny Thins

קרקרים סקיני ת'ינס. דיפלומט,
קרקרים פריכים מדרום איטליה/דיפלומט

על המוצר: חברת דיפלומט השיקה לאחרונה סדרת קרקרים פריכים מדרום איטליה - Skinny Thins מבית CASA MILO.הקרקרים משווקים בישראל בשלושה טעמים: חטיפי קרקרים אפויים עם זרעי צ'יה, בסגנון מסורתי, עם בצל וגבינה.

שולפים כפיות: הקרקרים החדשים של דיפלומט הם אחד הנשנושים המוצלחים שטעמנו לאחרונה. למרות שהמושג "סקיני" (רזה) מעט הלחיץ אותנו בהתחלה וזרק אותנו אסוציאטיבית למוצר דיאטטי, אפשר להרגע. זה לא המצב. התואר סקיני ניתן להם בשל דקיקותם, אשר לגמרי משחקת לטובתם, התוצאה היא מוצר פריך שאי אפשר להפסיק לנשנש. לא מזכירים בשום צורה קרקרים קלאסיים עבשים, ולגמרי יציאה מעולה. חיבבנו במיוחד את הטעם עם תוספת זרעי הצ'יה. טעם הבצל-גבינה הצליח פחות וקצת הזכיר חטיף צ'יטוס צ'יפי.

מחיר: 10 שקלים לאריזת 150 גרם.

טילוני אקסטרים בטעמים חדשים, נסטלה

טילון אקסטרים. יח"צ,
טילון השוקולד/יח"צ

על המוצר: לקטגוריית הפינוק של נסטלה יצטרפו השנה שני טעמים חדשים של טילוני Extreme: טילון ענק לוז ליבת נוגט ומטבע שוקולד; וטילון ענק וניל פליק עם מטבע שוקולד לבן. שני הטעמים החדשים יגיעו בגרסאות גדולות של 115 גרם.

שולפים כפיות: טילון לוז - שוקולד: הטילון החדש שדמיינו הוא כזה שלכל אורכו עובר סליל דקיק של שוקולד שיפגוש אותנו בכל ביס וביס. בפועל מצאנו מטבע שוקולד חלב ענקי, גדול ועבה ש"מכסה" את הטילון, ובעיקר מחניק. אחרי שעוברים אותו מגיעים לגלידה שבתוכה אכן יש כמה ביסים עם ליבת שוקולד בתוכם, ליבה שנקטעת מהר מאוד. שזה חבל, כי בניגוד למטבע, דווקא כאן הליבה באה טוב כשהיא מסתתרת בתוך הגלידה ומוסיפה עניין לכל ביס וביס מלווה במעט אגוזי לוז (מעט מדי). אבל אחר כך, מוקדם מדי, ממש בביסים הראשונים של הוופל, הליבה נגדעת וזה הופך לטילון רגיל לכל דבר. בגלל שהטילונים גם ככה ענקיים ממצים את השוקולד די מהר, אבל למי שחולק זה יכול להיות מבאס מאוד לגלות שהוא זה שקיבל את החלק נטול השוקולד, קרי, סתם טילון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טילון אקסטרים. יח"צ,
טילון שוקולד לבן/יח"צ

טילון בטעם שוקולד לבן בתוספת וופל ושקדים - גם במקרה הזה כיפת השוקולד הלבן מחניקה ולא מוצלחת. אכזבה. בחרנו לזרוק אותה ולהמשיך לאכול את הטילון, השקדים המסוכרים טעימים השזורים בגלידה טעימים, אבל מעבר לזה מדובר בסתם טילון שלא ריגש אותנו בשום צורה. היינו מצפים מעולם הטילונים שיתקדם קצת.

מחיר: 13-15 שקלים לטילון.

טבלאות קליק

טבלאות קליק. יח"צ,
טבלאות הקליק החדשות/יח"צ

על המוצר: יוניליוור מרחיבים את סדרת טבלאות השוקולד של קליל, עם שלושה טעמים חדשים. המוצר מגיע בצורת טבלה המדמה כדורי קליק מחוברים. הטעמים כוללים שוקולד חלב עם פתיתי תירס ופצפוצי דגנים, שוקולד חלב עם סוכריות קופצות ופצפוצים, ושוקולד לבן עם ופל וקוקוס מקורמל.

שולפים כפיות: התיאור שהכי הלהיב אותנו היה וופל קוקוס מקורמל. לכן מיהרנו להתחיל איתו והאכזבה הייתה מרה. לא חשנו בטעמו של וופל או של קוקוס מקורמל, פשוט טעם של שוקולד לבן, מהזן הנחות שמשאיר טעם לוואי בפה. בטעמים הבאים אמנם הצלחנו להרגיש בפצפוצים, בקורנפלקס ובסוכריות הקופצות (שלא יצרו אפקט מספיק קופץ לטעמנו), אבל לא נתקלנו בשום בשורה מלהיבה, שוקולד חלב סתמי ולא מפנק. הקריספיות של חטיף הקליל המיתולוגי בצורת עיגולים, נעלמה כלא הייתה בגרסת הטבלאות החדשה.

מחיר: 5.40 שקלים לחפיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully