וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בתוך הסנדוויץ' שעולה 673 שקלים?

9.7.2018 / 0:53

מוסד אוכל חדש בניו יורק מוכר כריכים עם בשר יפני משובח ונדיר, במחיר לא ממש שווה לכל נפש: "התעשיה הזאת הולכת לכיוון של יוקרה, מקום בו איכות קודמת לכל". אם תלכו על זה, תקבלו את הסנדוויץ' בתוך קופסת עץ

האם זהו הסטייק הטוב ביותר בעולם?/צילום: סיפור בדקה

בסרטון - האם זהו הסטייק הטוב בעולם?

דומה שכמעט מדי יום אנחנו נתקלים בדברים מוזרים בעולם האוכל, אבל סנדוויץ' שעולה 185 דולר (673 שקל) - זה באמת מוגזם. כן, המסעדה דון וואגיו במנהטן מציעה ללקוחותיה סנדוויץ' בשר שעולה יותר מכמה וכמה טיסות לחו"ל, נניח, ואנחנו מקווים שבשביל המחיר הזה הוא באמת שווה את זה.

אז מה הופך את הכריך הזה לכל כך מיוחד? קודם כל, מדובר בבשר יפני משובח ונדיר - נתחי הבשר הם של פרות וואגיו, זן בקר יפני שבשרו נחשב למשובח בעולם, ולטענת הבעלים דרק פלדמן, כל הסיפור הזה יכול לתפוס תאוצה. "התעשיה הזאת הולכת לכיוון של יוקרה, מקום בו איכות קודמת לכל", אמר. "אני אוהב לשבת לחוויית בשר יפנית טיפוסית וארוכה, אבל זה לא יכול לקרות מדי יום. רציתי להפוך את החוויה הזו ליותר נגישה. זה לאו דווקא אומר לאכול שלוש שעות, אלא לקבל את הבשר הכי טוב ונדיר בעולם".

עוד בנושא:

לא קל כמו שזה נשמע: האם תצליחו לזהות את הפירות הללו - ללא הקליפה שלהם?
אמן האשליות: השף שגורם לאוכל להראות מופלא
למעלה או למטה? הגולשים שוב מנסים לפענח אשליה אופטית מתעתעת - והפעם על עוגה
זאת כנראה הדרך הכי מקורית להזמין מקום במסעדה

את נתחי הבשר היוקרתי תקבלו מטוגנים בפירורי פנקו יפניים מוגשים בתוך לחם "פאן דה מי" - שנקרא גם החלה הצרפתית, עם רוטב הסטייק היפני "טארה" שמורכב מבצל, ג'ינג'ר, שום שבושל ביין סאקה, ליקר מירין, רוטב תמרי וחומץ שחור.

למקרה שתהיתם, במסעדה המדוברת תוכלו למצוא גם סנדוויצ'ים "זולים" במחיר של 25 דולר. אם בכל זאת תיקחו את הכריך שעולה 185 דולר, תקבלו אותו בתוך קופסת עץ - אבל עם תוספת צ'יפס בחינם. כך או כך, עדיין לא מדובר בסנדוויץ' היקר ביותר בעולם - גם כן בניו יורק, ישנו כריך שעולה לא פחות מ-214 דולר, ובו גבינה וזהב.

ככה מכינים את הסנדביץ'

  • עוד באותו נושא:
  • סנדוויץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully