איך אתם אוהבים לאכול את הבננה שלכם? הסקר שחירפן את הרשת

מי היה מאמין שבננה פשוטה יכולה לעורר כזו מחלוקת גדולה? ברשת הדעות חלוקות לגבי רמת ההבשלה האידיאלית לבננה, עם כמה שמעדיפים אותה ירקרקה ואחרים צהובה עם כתמים. מומחית תזונה מנסה לשים סוף למחלוקת

11/07/2018
אילוסטרציה

חשבון האינסטגרם fitness_meals, המתגאה ב-2.3 מיליון עוקבים, עורר מחלוקת רצינית ברשת עם שאלה פשוטה על בננות. מהי רמת ההבשלה האידיאלית לבננה? כלומר, איך אתם אוהבים לאכול את הבננה שלכם: ירקרקה, צהובה, מוכתמת או כמעט שחומה לגמרי?

כדי להקל עליכם את הבחירה, לצד השאלה פורסמה תמונה עם 15 שלבי בשלות, מ-1 הלא בשלה בעליל ועד 15 הבשלה מדי. התשובות, כפי שאמרנו, חלוקות - אבל רוב חובבי הבננות בחרו ב-8, 9 או 10. רק מעטים הלכו על הקיצוניים יותר לשני הכיוונים. ואתם?

עוד באותו נושא

שקית נייר או תנור אפייה: טריקים שיגרמו לבננות להבשיל יותר מהר

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

מומחית התזונה, ריאנון למברט, טוענת שמידת הבשלות משמעותית עבור אנשים הסובלים מסוכרת או מבעיות עיכול. "זה פרי ששלב הבשלות שלו מגביל אנשים הסובלים מסוכרת", היא אמרה לדיילי מייל, "מחקרים מראים שבבננות העמילן מהווה 80-90 אחוזים מתכולת הפחמימות. כשהבננה בשלה העמילן הופך לסוכר פשוט. לכן, לאנשים שסובלים מסוכרת מומלץ לאכול בננות שאינן בשלות מדי כדי לא להעלות את רמת הסוכר בדם".

בננות בשלות טובות יותר לעיכול (ספק: ShutterStock)(צילום: ShutterStock)

היא הוסיפה: "מצד שני הבננות הבשלות טובות יותר לעיכול אצל אדם הממוצע. המדד הגליקמי הגבוה יותר של בננות בשלות מראה כי הן מתעכלות מהר יותר. תחשבו על שחקן טניס שאוכל בננה כתמריץ אנרגיה. אם זאת, אם אתם חובבי בננות, תיהנו מהם איך שבא לכם. אפשר לאכול בננות לא בשלות או בננות בשלות ועדיין לקצור את היתרונות של הפרי המזין הזה. ההבדל היחיד הוא עבור אנשים שסובלים מסוכרת מסוג 2".

  • בננות
  • בננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully