וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קלילה שיש: המנה שיערה בנבנישתי הכי אוהבת לאכול

וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה, וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה

7.8.2018 / 7:31

כל אחד אוהב את המשקה שלו בסגנון אחר, אבל כולם אוהבים לאכול כשהמשקה הנכון מלווה את הארוחה. שלחנו את רז זלצרמן לבדוק איך המפורסמים אוהבים לאכול את המאכלים האהובים עליהם וגם להראות לנו איך מגישים משקה כמו שצריך

צילום מסך

אנחנו אוהבים לעשות דברים בדרך שלנו. יש לנו סגנון משלנו, אנחנו אוהבים לבלות עם אנשים שטוב לנו איתם, אנחנו מתלבשים איך שנוח לנו, אז בטח כשמדובר באוכל ושתייה יש לנו טעם מובחן. כמובן שיש כל מיני דרכים לאכול פיצה או המבורגר - יש כאלה אוהבים עם תוספות, יש שמעדיפים בלי רטבים ותבלינים ויש שאוהבים עם ה-כול, וככה זה גם כשמדובר במשקאות. ואיך אתם אוהבים לשתות את המשקה שלכם - עם קרח או בלי? עם לימון או נקי? שלחנו את רז זלצמרן לבדוק מה כוכבי הרשת אוהבים לאכול, איך הם אוהבים לאכול את המנה האהובה עליהם ועם איזה משקה הם חייבים לאכול אותה. אה, וגם שידגים לנו באותה הזדמנות מהי הדרך המושלמת שבה יש להגיש משקה קר. צפו.

"במסגרת עבודתי כמשפיענית רשת, אני מתעדת את מהלך היום שלי ובעיקר את התחומים האהובים עליי, ביניהם מסעדנות. לכן פיתחתי טקס - לפני כל ארוחה אני מסדרת את המנות, הסכו"ם והשתייה בצורה אסתטית ויפה לעין, מצלמת לסטורי או לפיד ורק אז מתפנה לאכול. האוכל לפעמים מתקרר, זה נכון, אבל לפחות יש לי סטורי שווה ומזכרת מארוחת מלכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"המבורגר הוא אחד המאכלים האהובים עליי. הוא תמיד יקבל עדיפות גבוהה כשאני בוחר מהתפריט במסעדה. מה שכן, אני לא מסוגל להתחיל לאכול אותו לפני שאני עוטף חצי ממנו במפית נייר, כדי שיהיה כיף לתפוס ביד ולאכול".

"אני אוהבת לאכול. אוכל הוא אחד התענוגות הגדולים בחיים. אני גם אוהבת מאוד אוכל מגוון וצבעוני. לא משנה מה אני אוכלת - אני אוהבת אותו בחתיכות קטנות, לכן לפני שמתחילה אני קודם חותכת".

"אני מאוד אוהבת ירקות ותמיד שמחה לסלט עשיר, לחם טוב וטחינה טעימה שמחליקה הכול"

דון לני גבאי

דון לני גבאי, פרויקט קוקה קולה. באדיבות המצולמים
דון לני גבאי, פרויקט קוקה קולה/באדיבות המצולמים

"אני מאוד אוהבת אוכל איטלקי ולא יודעת אם זאת הדרך שאוכלים בה באיטליה, כנראה שלא, אבל אני אוכלת פסטה רק עם כף".

"טקס האוכל שלי קצת נדיר בנוף, כשאני אוכל המבורגר תמיד אשים בתוכו הום פרייז וכנפיים".

"כל ארוחה שלי מתחילה מהפחמימה כי אני אוהב לרפד את הקיבה, לכן כשאני אוכל ארוחת בוקר אני מתחיל בלחם ומטבלים, סלט ורק בסוף אוכל את החביתה".

וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה, וואלה! NEWS בשיתוף קוקה קולה
  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully