וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים לקנות מקרר? שלושה דברים שחייבים להיות בו

וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג, סמסונג

21.11.2018 / 7:46

גם אתם סובלים מירקות שקופאים, רעש בלתי נסבל וחוסר במקום למוצרים השונים? זה הזמן להיזכר בשלושת כללי הזהב של קניית מקרר חדש

מקרר סמסונג במטבח.
אתם מרוצים מקרר אמין שעושה את העבודה בשקט וביעילות. מקרר סמסונג

1. האם הוא מקרר כמו שצריך?

מכירים את זה שאתם קונים בבוקר ירקות טריים ויפים ובערב חלק מהם הופכים לגוש קרח קפוא? ושהילדים שלכם ניגשים בכל רגע למקרר לראות מה עוד אפשר לנשנש? ובכן, בבואכם לקנות מקרר כדאי לשים לב למנגון שמווסת את הטמפרטורה ולראות שיש לכם שליטה על כל חלק במקרר והחום השורר בו בכל עת, גם כשמרבים לפתוח את הדלת. כך למשל טכנולוגיית הקירור במקררי סמסונג 4 דלתות מאפשרת מערכת קירור נפרדת (מאיידים נפרדים) עבור כל תא במקרר (תא המקרר, מקפיא ימין, מקפיא שמאל). מעבר לכך שזה מאפשר שליטה, זה פותר את בעיית הירידה בטמפרטורה בעקבות פתיחת דלתות ובריחת אוויר קר, מונע מעבר ריחות בין תאים ובין מאכלים שונים והכי חשוב - שומר על האוכל שלכם טרי על ידי שמירת רמת לחות גבוהה של כ-70% בתא המקרר.

טכנאי מתקן מקרר. ShutterStock
שוב צריך טכנאי שיתקן את הרעש?/ShutterStock

2. שקט בבקשה

המקרר החדש יכול להיות חתיך עם לוק חללי ששווה כל שקל, אבל כשכל הבית יתעורר בלילה כתוצאה מהרעש, כל היופי הזה לא יהיה שווה כלום. המקרר הבא שלכם חייב להיות בעל מנוע Digital Inverter, שמעבר לכך שהוא עמיד לשנים רבות ויש לו יעילות אנרגטית גבוהה, הוא גם פועל במינימום רעש. עבודה שקטה היא בדיוק מה שאתם רוצים לשמוע מהמקרר שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

3. שהוא מתאים לכם מבחינת הגודל ויש בו מקום לארגן הכל

בין אם אתם זוג צעיר או משפחה מרובת ילדים, יגיע היום שבו מרוב עצים לא תראו את היער במקרר. לכן, רצוי לבחור מראש במקרר שממש מזמין לארגן ולסדר בתוכו הכל כך שיהיה לכם קל למצוא את היוגורט, הפלפלים, הפירות והתרופות באותה מידה.

מקרר. ShutterStock
נדרש כאן סדר. מקרר/ShutterStock

טכנולוגיית ה-SpaceMax של סמסונג מאפשרת לנצל יותר משטח המקרר לאיחסון נטו בזכות קירות יעילים יותר ודקים ושטח פנים רחב יותר, ללא הגדלת שטח החוץ. מעבר לכך יש תא גמיש שאפשר לשנות את השימוש שלו בהתאם לתכולת המקרר והוא מאפשר שינוי הטמפרטורה בין 4 סוגים שונים של קירור - הקפאה חזקה, הקפאה קלה, צינון וקירור רגיל כמו מקרר.

וואלה! NEWS בשיתוף סמסונג, סמסונג
  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully