וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר רק את הבפנוכו? השוקולד שהציל לנו את היום

7.8.2018 / 7:05

מהשוקולד הכי טעים שאכלנו לאחרונה דרך חטיפי גרנולה מפתיעים ועד למשקה חדש ותוסס - כל מה שחדש על המדף

שוקולד ספלנדיד במילוי קרם

ספלנדיד קרם. יח"צ,
ספלנדיד במילוי קרם/יח"צ

על המוצר: ספלנדיד משיקים ספלנדיד קרם - שוקולד במילוי שכבות קרם שוקולד מריר בטעמים של תפוז ושברי שקדים, שוקולד מריר במילוי קרם ברולה ושבבי קרמל ושוקולד קרם קרמל ושברי אגוזי לוז.

שולפים כפיות: אין דבר משמח יותר לקבל למבחן טעימה מאשר שוקולד חדש. וכשמדובר בשוקולד מוצלח, השמחה כמובן כפולה ומכופלת. מותג השוקולד ספלנדיד, כבר הספיק למצב את עצמו גבוה גבוה, ברשימת השוקולדים הפייבוריטים שלנו, שוקולד תוצרת הארץ, שלא נופל ממותגים בינלאומיים. המחיר אגב, בהתאם, אבל המוטו שלנו הואו שבעד איכות אנחנו מוכנים לשלם. בשנה האחרונה ספלנדיד משווקים את השוקולדים שלהם כשוקולד איכותי למבוגרים, והסיסמה המלווה אותם היא "כשתגדל, תבין". המוצרים החדשים מבית ספלנדיד, הן שלוש טבלאות שוקולד שמנמנות במיוחד, כשמילוי הקרם הוא העניין העיקרי כאן. מדובר במוצר מעולה. המצטיין שלו היה קרם התפוז, אבל הוא מיועד כמובן רק לחובבי הז'אנר, כיוון שטעם התפוז דומיננטי במיוחד. קרם הברולה היה מדהים והרגיש ממש כמו הקינוח האהוב, ושוקולד החלב עם קרם הקרמל היה מוצלח גם הוא, לחובבי שוקולד חלב, ולמי שאוהב את השילוב המתוק של שוקולד וקרמל. שכבת הקרם העבה והתוספות הקראנצ'יות כיפיים למדי, וזה מרגיש כמו יותר מסתם שוקולד לסגור איתו פינה אלא כקינוח לכל דבר.

מחיר: 10.90 לטבלת 100 גרם.

קראנצ'י חטיפי גרנולה

קראנצ'י חטיפי גרנולה.
חטיפי גרנולה

על המוצר: חברת י. מרבה (המוכרת בעיקר בזכות עוגיות השוקולד צ'יפס שלה) מוציאה סדרת חטיפים חדשה - Granola Bites קראנצ'י, חטיפי גרנולה בטעמי אוכמניות, אגוזי לוז וקוקוס ושוקולד.

שולפים כפיות: מצאנו את חטיף הגרנולה המושלם, בעיקר למי שאינו חובב גדול של גרנולה. זה מתוק, זה כיפי וזה מעולה ליד הקפה של הבוקר. הכי חיבבנו את טעם הקוקוס-שוקולד, אחריו את אגוזי הלוז ולבסוף את האוכמניות. אם המילה גרנולה עוזרת לכם להרגיש בריאים יותר כשאתם אוכלים את זה, אז אל תשלו את עצמכם, זה לא, אבל זה טעים וזה מה שחשוב.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 שקלים לאריזה במשקל 125 גרם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

משקאות מוגזים PIXIE

פיקסי. יח"צ,
פיקסי/יח"צ

על המוצר: חברת טמפו משיקה סדרת משקאות חדשה, הכוללת 3 טעמים במתיקות מעודנת - תפוח למון גראס, תות ליים ואפרסק. הסדרה תציע משקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים המכילים 19 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל.

שולפים כפיות: ליין הגזוז החדש ממותג ומושקע ובהחלט עושה חשק ללגום. הטעמים נחמדים אבל לא הרגשנו שיש חידוש מסעיר או מרגש בעולם המוגזים בטעמים.

מחיר: 65 לבקבוק משפחתי.

  • עוד באותו נושא:
  • שוקולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully