וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה השף גורדון רמזי בישראל?

20.9.2018 / 19:50

השף גורדון רמזי מעלה בשעות האחרונות בחשבון האינסטגרם שלו תמונות וסרטונים בלייב מירושלים, אז מה הסיפור? סיור לוקיישן או סתם ביזנס? והאם הקולגה אסף גרניט יקבל ביקור?

השף גורדון רמזי. וויקיפדיה, צילום מסך
גורדון רמזי, סיור לוקיישן?/צילום מסך, וויקיפדיה

השף הבריטי המצליח וכוכב הטלוויזיה גורדון רמזי, נחת היום בישראל ומבקר בשעות אלו בירושלים. ברשתות החברתיות החלו לצוץ בשעות האחרונות תמונות של רמזי עם אזרחים ירושלמים נרגשים שמיהרו להצטלם עם השף הפופולארי. ברשתות גם החלו ספקולציות על סיבת הגעתו של רמזי לישראל והיו שטענו כי בכוונתו של השף לפתוח מסעדה בירושלים. אחת הגולשות אף טענה כי ראתה את רמזי ואנשיו בוחנים לוקיישן בסמוך לקניון ממילא בעיר.

גורדון רמזי בישראל. מערכת וואלה! NEWS
מתלהב ומעלה/מערכת וואלה! NEWS

למרבה הצער, רמזי לא הגיע לארץ הקודש על מנת לפתוח מסעדה, לפחות לא כרגע. השף נמצא כאן לצורך צילומי סרטון פרסומת לחברת הייטק שאינה קשורה לתחום הקולינריה.

רמזי עצמו, משתמש פעיל ברשת האינסטגרם עם 4.8 מיליון עוקבים, כבר העלה בשעות האחרונות למעלה מעשרה סטוריז של מקומות שונים בעיר. הוא אמנם לא תייג את המיקום, אבל באחד הסרטונים הוא כתב "Jerusalem" והוא נשמע מקריין את הסטוריז ומספר "פעם ראשונה בירושלים, המקום הזה מטורף, מטורף. עכשיו אנחנו ברובע הנוצרי של ירושלים, תסתכלו על זה, יפיפה". בהמשך, רמזי ממשיך להשתפך וקורא קריאות התפעלות "מדהים, וואו".

עוד באותו נושא

אחד שיודע: הטיפים של גורדון רמזי לאכילה נכונה במסעדות

לכתבה המלאה
גורדון רמזי בישראל. מערכת וואלה! NEWS
אבל מה עם אוכל?/מערכת וואלה! NEWS

באופן מפתיע ודי מאכזב, באף אחד מהסטוריז רמזי בינתיים לא מצלם אוכל, כולם סרטונים של סמטאות העיר העתיקה, של כנסיות בעיר, של כיפת הזהב ושל חומות ירושלים.

אז מה עם מסעדות? בינתיים לא חשף השף איפה אכלו הוא והפמלייה שלו את ארוחת הצהריים שלהם, אבל אנחנו בטוחים שזה עוד יגיע בהמשך, ויש לנו תחושה די חזקה שהקולגה אסף גרניט יזכה לביקור מחברו הבריטי. נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully