וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שאלתם - ארז ענה: כל מה שאתם צריכים לדעת על אפייה נכונה

9.10.2018 / 11:00

לכבוד עלייתה לאוויר של משחקי השף קונדיטור והצטרפותו של ארז קומרובסקי, גורו האפייה שלנו, לצוות השיפוט, ביקשנו להפנות אליו את שאלות הגולשים בנושאי אפייה, ארז קיבל את כל השאלות וענה - כי גם לחובבנים מגיע! עכשיו לכו תאפו עוגה

ארז קומורובסקי. קרדיט צילום: מיכה לובטון,
ארז קומרובסקי, גורו האפייה/קרדיט צילום: מיכה לובטון

משחקי השף קונדיטור, גרסת הקונדיטוריה של התכנית המצליחה משחקי השף, עלתה בתחילת השבוע לאוויר. לכבוד העונה המיוחדת, אשר עוסקת כל כולה בחיפוש אחר הקונדיטורים הבאים של עולם הקולינריה הישראלי, אל צוות השופטים הקבוע (הכולל את אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט) הצטרף גורו האפייה האחד והיחיד - השף קונדיטור ארז קומרובסקי.

קומרובסקי, בעל חברת קייטרינג מצליחה (ארז וחנן), אופה, מחבר ספרי בישול ומנחה סדנאות בישול ואפייה. הוא התפרסם כשהקים את רשת בתי הקפה והמאפיות "לחם ארז" והיה מבעליה, ונחשב כאחד ממחוללי המהפכה שהתרחשה במטבח הישראלי בשנות ה-90, ובמעבר מלחמים פשוטים ללחמים יוקרתיים. כיום מפעיל ארז בית ספר לבישול גלילי בביתו שבישוב מתת, סדנאותיו הפכו למוקד עלייה לרגל לחובבי בישול, פודיז וטבחים מקצועיים.

לכבוד עליית התכנית, והצטרפותו של קומרובסקי לצוות השופטים, ביקשנו מהעוקבים שלנו באינסטגרם להפנות לארז שאלות בנושא אפייה. העברנו לארז את השאלות, ולפניכם התשובות, כי גם לחובבנים מגיע!

"משחקי השף - קונדיטור" היום ומחר אחרי החדשות ב"רשת 13"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully