וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקיה החדשה שאתם חייבים להכיר: קפה נאפולי בשרונה מרקט

וואלה!NEWS בשיתוף שרונה מרקט, וואלה!NEWS בשיתוף שרונה מרקט

7.11.2018 / 8:03

מסעדה איטלקית חדשה, שנפתחה בשרונה מרקט ממש לאחרונה מבקשת להעביר לכם את קסמה הקולינרי של העיר נאפולי דרך פיצות היוצאות מטאבון אבן גדול, פסטות טריות ואפילו ארוחת בוקר נאפוליטנית

תוכן שיווקי - אסור להשתמש!!!

כשנכנסים למסעדת קפה נאפולי, מול המדשאות הירוקות וערוגות הפרחים, מבחינים קודם כל בטאבון האבן האדום והגדול, ואם השלט הגדול עליו כתוב 'נאפולי' וניחוחות הפיצה לא הסגירו את זה קודם, אז ברור שמדובר במסעדה איטלקית. חדי העין יבחינו בפרטים נוספים- מכונת קפה משוכללת המסגירה את המחויבות הגדולה של המקום לקפה משובח, עציצי תבלינים על שולחנות השיש העגולים, ומלצרים מחויכים, כפי שרק מלצרים שהולכים להגיש פסטה טרייה לשולחן, יודעים לחייך.

מאחורי המקום עומדים אופיר עשור וערן הרשקוביץ , צמד שותפים שיחד חלמו את נאפולי, עזבו את עסקיהם הקודמים, ביניהם הבירגארדן בתל אביב והחליטו להביא אל שרונה מרקט טאבון איטלקי אמיתי. הם מקבלים את פני הסועדים שנכנסים בדלת המסעדה, מקפידים על השירות הנעים ומוודאים שהאוכל יוצא כמו שצריך.

פיצה בתנור קפה נאפולי. צילום מסך
פיצה בטאבון בקפה נאפולי/צילום מסך

ובחזרה לטאבון האבן האדום - התפריט של קפה נאפולי מציע מנעד רחב של מנות שעוברות בלהט האש לפני שהן מגיעות לשולחן. את התפריט בנה השף מנה שטרום, מי שנושא בליבו אהבת אמת לחיטת דורום ואחראי לחלק גדול בחינוך הקולינרי האיטלקי שקיבלנו בישראל של העשור הקודם ולצידו על הטאבון, ג'וזפה ג'ורדנו, המכונה "פפה"- הפיציולי המפורסם מנאפולי ומי שעמד מאחורי פיצה פפה הזכורה לטובה.

את הבוקר תוכלו לפתוח בקפה משובח לצד ארוחות בוקר על טהרת ארץ המגף, עם מרכיבים כמו פסטו, פוקאצ'ה וטונה סיציליאנית, ארטישוק א- לה רומנה, זיתים איטלקיים, פולנטה, כמהין ופרמזן או כריכים בג'בטה כמו די קאז- כריך עם חצילים, מוצרלה ועגבניות מיובשות (49 שקלים) וסלטים טריים כמו סלט קיסר מנאפולי עם קרוטונים של פוקאצ'ה וקוביות מוצרלה מטוגנות (54 שקלים) או סלט אמיליה רומנה עם קוביות פולנטה מטוגנות, זיתי קלמטה וארטישוק (52 שקלים).

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מה קורה לגבינה כשעוטפים אותה בניילון? 7 טיפים שיעשו לכם סדר

וואלה!NEWS בשיתוף שרונה מרקט
קפה נאפולי. בועז לביא,
הפיצה של פפה, הפיציולו מנאפולי/בועז לביא

אם ההתחלה הזאת נשמעת לכם טוב, תהפכו דף בתפריט ותיכנסו לעולם הפיצות. הפיצות שיצר פפה, יליד נאפולי בעצמו, עבור קפה נאפולי נעשות בהקפדה ומבצק שהקדישו לו את מירב תשומת הלב, החל מפיצה רומאית קלאסית עם מוצרלה, ארטישוק, פטריות וזיתי קלמטה (62 שקלים), ועד פיצה גארדן עם הר של עלים ירוקים וגילופי פרמזן (58 שקלים).

ואיך אפשר בלי פסטה, כאמור פרי יצירתו של מנה שטרום, שהביא אל קפה נאפולי מנות פסטה כמו רביולי סלק ומסקרפונה ברוטב שמנת, לימון ושקדים (66 שקלים), פסטה סלמון אל אוליו ברוטב חמוץ מתוק, עם ירקות ועשבי תיבול (78 שקלים), ניוקי ברוטב רוזה מוקרם במוצרלה ופרמזן (65 שקלים) ויש גם ספגטי מיטבולס פיקנטי (67 שקלים).

קפה נאפולי. בועז לביא,
רביולי סלק ומסקרפונה/בועז לביא

גם בגזרת הקינוחים יזכירו לכם בקפה נאפולי שאתם באיטליה, ויש גם כמה קוקטיילים בניחוח איטלקי לטשטש אתכם במידה ולא השתכנעתם, לצד ערמה של מאפים שינחמו אתכם בכל שעה ביום, ממש כמו ברומא או במילאנו. ובכלל, קפה נאפולי בשרונה מרקט מקצרת לכם טווחים בין איטליה לישראל וחוסכת לכם טיסה, כי אין שום דבר שטירמיסו לא יכול לסדר.

קפה נאפולי, קלמן מגן 3 מתחם שרונה, כניסה B תל אביב

מתכון לסוכריות פסטה במילוי בטטה וגבינת עיזים של קפה נאפולי

קפה נאפולי.
קפה נאפולי

לפני 14 שנה כתב השף מנה שטרום את הספר 'לא רק פסטה' ובו סיפר לראשונה על סוכריות הפסטה הממולאות, מתכון שהביא מאיסקיה וכבש את המסעדות הכי נחשבות בתל אביב של אז. המתכון של שטרום לסוכריות פסטה במילוי בטטה וגבינת עיזים ברוטב חמאה ושקדים, מובא כאן לפניכם.

מצרכים:

לבצק:
500 גרם קמח 00 לפסטה
5 ביצים
1 כפית מלח

למילוי:
3 בטטות בינוניות קלופות וחתוכות לקוביות
2 כפות סוכר חום
1 כפית מלח גס
3 כפות שמן זית
3 גבעולי טימין
200 גרם גבינת עיזים רכה

ביצה ומברשת להברשה

לרוטב:
100 גרם חמאה
כף פרמז'ן מגורד
6 עלי מרווה
מלח ופלפל לפי הטעם

שקדים פרוסים קלויים, להגשה

אופן ההכנה:

1. הבצק: לשים את המרכיבים היטב ידנית או במיקסר עם וו לישה. עוטפים בניילון נצמד ומניחים במקרר לשעה.

2. מכינים את המילוי: מתבלים את קוביות הבטטה בשמן זית, סוכר, מלח וטימין. אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות כ-30 דקות או עד לריכוך מוחלט. מקררים מעט וטוחנים במעבד מזון עם גבינת העיזים. מעבירים לשק זילוף.

3. במכונת פסטה מרדדים את הבצק ליריעה גדולה ודקה. חותכים למלבנים בגודל של כ-10* 5 ס"מ ומברישים בביצה להדבקה.

4. מזלפים פס מהמילוי בחלק הרחב של כל מלבן, מגלגלים את הבצק ומהדקים את הקצוות כמו עטיפה של סוכריה.

5. בסיר גדול מרתיחים מים מומלחים ומבשלים את סוכריות הפסטה כ-4 דקות.

6. במקביל מכינים את הרוטב: ממסים את החמאה, הפרמז'ן ועלי המרווה עם מעט ממי בישול הפסטה במחבת רחבה.

7. מעבירים את הפסטה המוכנה למחבת, מקפיצים מעט, טועמים ומתקנים תיבול עם מלח ופלפל. ומסדרים בצלחת הגשה. ניתן לקשט במעט שקדים פרוסים.

וואלה!NEWS בשיתוף שרונה מרקט, וואלה!NEWS בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully