וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לאכול ת'ראש: 9 המסעדות הכי שוות לערב עם החברים מהעבודה

וואלה! NEWS בשיתוף Zap Rest, קבוצת זאפ

6.11.2018 / 7:07

שוב מצאתם את עצמכם אחראים על ארגון ערב הצוות בעבודה וכרגיל אתם חוששים שלא כולם ייהנו? במקום להתלבט ולשבור את הראש, קבלו את נבחרת המסעדות שתדאג לעשות לכם ערב נעים וטעים

פאפאגיו. באדיבות זאפ,
גם מי שלא אוכל בשר ימצא את עצמו, פאפאגיו ירושלים/באדיבות זאפ

נפתח בזה שאף פעם אי אפשר לרצות את כולם, ולנצח יהיה את העובד שיתלונן על המסעדה שנבחרה, על הפעילות שארגנתם או על זה שהוא צריך להעביר ערב עם קולגות מהעבודה במקום לצפות בנטפליקס. אנחנו בוחרים להתעלם מהעובד הזה לרגע, ולהאמין שאפשר לקלוע לטעמם של רוב האנשים ולהפיק ערב גיבוש שיזכה אתכם למחרת בשלל מחמאות ופרגונים. מחפשים מסעדה עם דילים שווים כולל על אלכוהול? מקום עם אווירה שמחה או מסעדה עם חדר פרטי? הכתבה הזו מוקדשת לכם.

ליבירה / חיפה

ליבירה. באדיבות זאפ,
מסעדה במבשלת בירה, ליבירה/באדיבות זאפ

יש יותר מסיבה אחת טובה שבגללה בחרנו לפתוח את הרשימה המכובדת שלנו עם מסעדת ליבירה החיפאית. הראשונה היא שמדובר במקום שמגיש את הבירות האיכותיות והמשתלמות ביותר בעיר (24 שקלים לחצי ליטר בירת בוטיק).

בנוסף ניתן להפיק במקום אירועים במגוון גדלים: החל מ-35 סועדים (בקומת הגלריה) ועד 150 סועדים. כמו כן תמצאו במקום חדר פרטי שיכול להכיל עד 50 סועדים. אבל מעבר לכל אלה התפריט שעליו חתום השף רועי אברהם כאילו נכתב במיוחד לערבי צוות שמחים, וכולל למשל פלטת שרקוטרי תוצרת בית, מגוון המבורגרים מצוינים וצ'יפס המוגש עם רוטב גבינה כחולה. את כל אלה משלימים בליבריה אווירה השמחה תמיד, השירות המתוקתק והחניון הגדול שפועל בסמוך למסעדה.

ליבירה, הנמל 26, חיפה. 053-9380940

לעוד מסעדות מומלצות בחיפה הקליקו כאן

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

גרקו / הרצליה

גרקו. באדיבות זאפ,
באווירה יוונית ושמחה, גרקו הרצליה/באדיבות זאפ

בתחילת השנה נפתחה בהרצליה מסעדת גרקו של המסעדן צביקי עשת (ביסטרו גרינברג, PIZZA, ג'לטריה), כארבע וחצי שנים אחרי שהחל לעצב מחדש את אזורי חן בצפון תל אביב. המסעדה הענקית הפכה תוך זמן קצר ליעד המועדף עבור מפיקי אירועים עסקיים מהסביבה, בין השאר הודות לצוות המקצועי שמטפל בכל לקוח ולקוח כאילו שהיה היחיד בעולם.

בגרקו ההרצליינית אפשר לחגוג אירועים בהיקף של 200-20 סועדים באווירה יוונית אותנטית וליהנות ממנות כמו סקורדליה (ממרח שום, שקדים ושמן זית), טירוקפטרי (ממרח פלפל קלוי, פטה וגבינה כחולה), גירוס עגל וכבש ומובן שגם מהרבה הרבה אוזו משובח. זכרו רק למנות נהגים אחראים וקחו בחשבון שלמחרת לפחות חלק מהעובדים יאחרו למשרד באמתלות שונות ומשונות.

גרקו, שד' אבא אבן 9, הרצליה פיתוח. 053-9379943

פלומרי 29 / ראש פינה

פלומרי 29. באדיבות זאפ,
החדשה של ראש פינה, פלומרי 29/באדיבות זאפ

למי שהרצליה קצת רחוקה עבורו אבל לא מוכן לוותר על החגיגה היוונית - בפלומרי 29, מסעדה הצבעונית שנפתחה בקיץ האחרון בראש פינה, תוכלו להפיק אירועים של עד 100 סועדים וליהנות מכל הטוב של המטבח היווני:

בפלומרי 29 תוכלו לשריין לעצמכם את המרפסת המקורה בחורף, המתאימה לאירוח של עד 40 סועדים ואף לשריין את המסעדה כולה רק לעצמכם (החל מ-80 סועדים). מדובר במקום המושלם לארוחות צוות או לסיום של ימי גיבוש בגליל העליון, בין היתר בזכות הופעות הבוזוקי, קבלות השבת השמחות והמחירים ההוגנים, שלא מזכירים במאום את המחירים שמאפיינים את אזור המרכז. ועל כך נאמר: יאסו ראש פינה.

פלומרי 29, חאן ראש פינה. 053-9380670

יודל'ה בר / ראשון לציון

הדבר היחיד שמעציב אותנו בכל פעם שאנחנו מגיעים ליודל'ה בר הוא שאין מספיק מקומות כאלה בארץ. הקונספט שעומד מאחורי המקום המדליק הזה, פשוט, חכם ומשתלם מאין כמוהו - שלם מראש סכום הגיוני ושתה במהלך הערב כמות לא הגיונית בעליל או ליתר דיוק, כפי יכולתך. באופן שגרתי מציעים במקום שני מסלולים: המסלול הכתום (59 שקלים) כולל שתייה ללא הגבלה של משקאות כמו וויסקי גרנטס, ערק, למברוסקו, קאווה, טובורג וקרלסברג ואילו המסלול הירוק (79 שקלים) כולל שתייה ללא הגבלה של משקאות כמו סומרסבי, ואן גוך אננס וקוקוס גרוס, גינס, סטולי וויסקי בושמילס.

המסלולים עשו את דרכם גם לתחום האירועים העסקיים, כשלאירוע הקרוב שלכם תוכלו לבחור בין המסלול הכתום, הירוק והכחול, המציעים כל אחד שילוב שונה של משקאות ועמדות מזון לבחירה. כמו כן ביודל'ה בר תמצאו במת הופעות, מערכת תאורה חדישה, מערכת סאונד איכותית, מסכי הקרנות וכל מה שאתם צריכים כדי להפיק ערב צוות כהלכתו (בהיקף של עד 200 שתיינים).

יודל'ה בר, יוסף לישנסקי 27, ראשון לציון. 053-9380220

קלארו / תל אביב

קלארו. באדיבות זאפ,
ארוחה באחת המסעדות היפות בארץ, קלארו/באדיבות זאפ

מסעדת קלארו, אחת מהמסעדות הגדולות, המושקעות והמרשימות ביותר שפועלות כיום בארץ, היא מן הסתם לא הראשונה שקופצת לראש כשחושבים על מקומות שמתאימים לערבי צוות. אבל מה אם מדובר בערב צוות של חברת הזנק שבדיוק עשתה את האקזיט לו ציפתה מהיום שבו נוסדה? או אז מדובר כבר במשהו שונה לגמרי.

בקלארו קיימים שני חללים חצובים באבן כורכר שעברו שימור המשמשים לאירועים פרטיים, חדר פרטי מרווח לאירועים של עד 32 סועדים עם מרפסת הצופה למתחם שרונה וציורי קיר מקוריים מתקופת הטמפלרים ומובן שגם אוכל משובח מבית היוצר של השף המוערך רן שמואלי. מעבר לזה תמצאו בקלארו גם מערכות סאונד ותאורה מתקדמות, מסך, מקרן וצוות הפקת אירועים מקצועי ביותר.

קלארו, אלוף דוד אלעזר 30, תל אביב. 053-9365741

לעוד מסעדות מומלצות בתל אביב הקליקו כאן

אונזה / תל אביב

במסעדת אונזה, מבית היוצר של קיטשן מרקט ומשייה, תוכלו להפיק אירועי צוות בקומת הגלריה האינטימית (עד 20 סועדים) ובהתאם לצורך, לשריין את כל החלל, שמתאים לעד 150 סועדים.

במטבח של אונזה תמצאו את השפים מולי מגריסו ואריק דרחני, שמגישים את האינטרפרטציה האישית שלהם למנות שמגיעות מהמטבח התורכי, מה שמבטיח לכם ארוחה בלתי נשכחת (ואינספור תשבחות מצד הסועדים על הבחירה המוצלחת). לטובת האירוע יוצמד לכם צוות הפקת אירועים מקצועי, שישמח להתאים לכם את המוזיקה הנכונה ואת התפריט המושלם ובנוסף נציין שישנה אפשרות לארח במקום DJ ואפילו הרכב שינעים לכם את הערב עם מוזיקה חיה.

אונזה, רבי חנינא 3, תל אביב. 053-6130235

אשכרה / אילת

ארוחה במסעדת אשכרה אילת. באדיבות מסעדת אשכרה אילת,
שירות מוקפד ואווירה שמחה. מסעדת אשכרה, אילת/באדיבות מסעדת אשכרה אילת

מסעדת אשכרה האילתית, שנפתחה ב-2012, היא המקום המושלם לערבי צוות ובעיקר כשמדובר בצוותים הכוללים עובדים שמקפידים לאכול אך ורק מנות כשרות למהדרין.

במסעדת הבשרים המצליחה, שנמצאת בבעלותם של השפים יואב פיטוסי ורועי עמרם, ניתן להפיק אירועים בהיקף של עד 150 סועדים ולפני שתשאלו נענה כי במקום מציעים מגוון רחב של אפשרויות גם לנמנעים מבשר. אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו ליהנות ממגוון סלטים ומבחר בשרים על האש שיוגשו חופשי במשך כל האירוע, משירות מוקפד ומאווירה שמחה במיוחד, מסעדת אשכרה היא המקום המושלם עבורכם.

אשכרה, המלאכה 18, אילת. 053-7103372

לעוד מסעדות מומלצות באילת הקליקו כאן

פאפאגאיו / ירושלים

ואם כבר דיברנו על מסעדות בשרים שמגישות תפריט כשר למהדרין (הכולל גם אופציות צמחוניות), ומתאימות כמו כפפה ליד לאירועי חברה וערבי צוות, אי אפשר שלא להזכיר את הסניף הירושלמי של פאפאגאיו.

במסעדה הירושלמית ניתן להפיק אירועים בהיקף של עד 170 סועדים (או עד 35 סועדים בחדר הפרטי) ולחגוג עם ארוחה בסגנון השולחן הברזילאי או ארוחה בסגנון ג'ונטוס (ביחד, בפורטוגזית). כל ארוחה בפאפאגאיו, שהביאה לישראל את בשורת "השיפוד הרץ" אי אז ב-1996, היא חוויה קרניבורית, שמסתיימת תמיד בקינוחים שמיוצרים במקום כמן הטארט טאטן והפונדנט העשיר.

פאפאגאיו, יד חרוצים 3, ירושלים. 053-9442971

לעוד מסעדות מומלצות בירושלים הקליקו כאן

רפאלו / קריית ביאליק

רפאלו. באדיבות זאפ,
מי לא אוהב אוכל איטלקי? רפאלו/באדיבות זאפ

בסניף הראשון של רשת רפאלו, שנפתח ב-1993 בקניון הקריון, יש את השילוש המושלם לאירועי צוות: חדר פרטי המתאים לאירועים אינטימיים, תעודת כשרות (מטבח חלבי) ותפריט מגוון ועשיר של מנות מהמטבח האיטלקי. אם כל זה לא מספיק, נזכיר עוד את המחירים ההוגנים ואת השירות המוקפד שמאפיין את המקום כבר שניים וחצי עשורים.

בחדר הפרטי של רפאלו הכשרה, המאובזר במסך ומקרן, ניתן לערוך אירועים בהיקף של עד 26 סועדים ובנוסף ניתן לשריין לטובת האירוע את המרפסת המרווחת, המתאימה להפקה של אירועים בהיקף של עד 70 מוזמנים.

רפאלו, דרך עכו 197, קניון הקריון, קריית ביאליק. 053-9443377

וואלה! NEWS בשיתוף Zap Rest, קבוצת זאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    9
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully