וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת שאלוט: לפגוש טעמים חדשים באווירה מוכרת

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית בשיתוף מסעדת שאלוט

5.11.2018 / 7:53

מהמטבח הצרפתי ועד המטבח הקווקזי במחיר שווה לכל כיס ואפשרות לאירועים סגורים: מסעדת שאלוט שברמת החייל היא מסעדת שף, שמגישה מנות מקוריות מכל העולם ומפתיעה בשילובים שמבטיחים כי כל אחד ימצא את הטעם שלו

מסעדת שאלוט. אבי ששון,
מסעדת שאלוט/אבי ששון

את חובבי המסעדות בתל אביב קשה להפתיע. כמעט כל סגנון ומטבח שקיים בעולם, ניתן למצוא במסעדות הרבות הנמצאות בעיר העברית הראשונה. אבל למרות מגוון הטעמים מכל רחבי העולם - קשה מאוד למצוא מסעדה שמצליחה להפתיע במנות מקוריות וטעמים חדשים שעדיין לא הכרנו.

עד שמגיעים למסעדת שאלוט שברמת החייל - מסעדת שף שמגישה מנות מקוריות מכל העולם, מהמטבח הצרפתי ועד המטבח הקווקזי, ומפתיעה בשילובים שמבטיחים כי כל אחד ימצא את הטעם שלו במחיר לכל כיס.

המטבח של מסעדת שאלוט מציע מבחר מנות פתיחה עשירות וסלטים מגוונים על-פי פרשנות השף ושלל צלחות וקדרות צבעוניות וטעימות. גם בגזרת המרקים שאלוט מציעה טעמים בינלאומיים עם מרק בורשט, מרק דגים עם קרפלאך ועוד מבחר מרקי עמים מיוחדים ואוטנטיים.

בתפריט הבשרים והגריל תוכלו למצוא מנות כמו חליה עם פולנטה, בסטורמה - מדליוני פילה ברוטב רימונים, עופיוני טבאקה על מחבת חמה, צלעות כבש שמנות ועסיסיות.

מסעדת שאלוט. אבי ששון,
מסעדת שאלוט/אבי ששון

אחת ההתמחויות של המסעדה היא מאפים שונים מכל העולם. תפריט המאפים של שאלוט כולל מאפי עמים מקוריים ממטבחים מגוונים, כמו למשל צ'ודו - מאפה פריך מבצק נטול שמרים בעבודת יד במילוי בשר או ירק, או קורזה - כופתאות בעבודת יד במילוי בשר בקר וגם בילאשי בסגנון טאטארי במילוי בשר בקר ובלינצ'ס טלה.

למרות המבחר הגדול של מנות הבצק המופיעות בתפריט המסעדה והאוטנטיות הנשמרת בהכנתן, המסעדה שומרת על טרנד הבריאות ושף המסעדה מבטיח כי כל הבצקים נעשים ללא טיפת שמן וטיגון, מבצק ללא שמרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנוסף למנות המופיעות בתפריט המסעדה, בכל ביקור במסעדה ניתן למצוא מנות שף חדשות וייחודיות המוגשות לזמן מוגבל, וכן ספיישלים מיוחדים ממטבחי העולם, כמו חזה עגל בסגנון פרובנס, פילאף ירוק עם כבש ורבים אחרים.

צוות המסעדה דואג לפנק את האורחים בהפתעות מיוחדות כמו קוקטיילים חדשים או מנות טעימה אישיות, והלקוחות הקבועים של המסעדה יודעים שיש להם תמיד למה לצפות.
הפתעה מיוחדת נוספת היא הופעות ג'אז חיות המתקיימות במסעדה מדי שבוע, בהן מתארחים יוצרים ואמנים מקומיים ובינלאומיים, המנגנים מוסיקה חיה לסועדים.

מסעדת שאלוט. אבי ששון,
מסעדת שאלוט/אבי ששון

בשל מיקומה של שאלוט בלב אזור רמת החייל, אחד מאזורי ההייטק והעסקים הגדולים של תל אביב, רבים מלקוחותיה של המסעדה מנצלים את האווירה הרגועה והעסקיות הטעימות ומקיימים פגישות עסקיות במסעדה, באווירה אינטימית, נוחה ושקטה, ונהנים מתפריט עסקי הכולל את מנות הדגל של המסעדה במחירים מיוחדים.

מסעדת שאלוט מאפשרת לערוך אירועים פרטיים במקום, עד 80 איש, באווירה ביתית ומשפחתית, ומאחוריה כבר לקוחות רבים שחגגו במקום בריתות, ימי הולדת, ימי נישואים ואפילו חתונות קטנות.

בזמן הקצר שהמסעדה קיימת היא הספיקה לרכוש קהל לקוחות נאמן שחוזר אליה שוב ושוב. בין אוהבי המסעדה המנצח האגדי זובין מהטה, פסנתרנים בעלי שם עולמי כמו דניס מטסוייב, אנשי עסקים ידועים, חברי כנסת, זמרים, שחקנים ודיפלומטים, שחוזרים פעם אחר פעם למסעדה.

"בהכנת המנה אני תמיד לוקח בחשבון את האדם שהולך לאכול אותה", מסביר הבעלים והשף מיכאל אמאייב, "בין אם מדובר בארוחה משפחתית או בארוחת ערב רומנטית לשניים, חבר'ה של רווקים רעבים או עובדים מהמשרד השכן שיצאו לפגישה עסקית. יש לנו הכול בשביל כולם".

מסעדת שאלוט | כשר | רחוב הברזל 3, רמת החייל, ת"א | טל' להזמנת מקומות 03-732-4411

מסעדת שאלוט. ליה גלדמן,
מסעדת שאלוט/ליה גלדמן
כתבה פרסומית, כתבה פרסומית בשיתוף מסעדת שאלוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully