וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולדה מתוך טעות: המנה המושלמת של קוקו במבינו

וואלה!NEWS בשיתוף קוקה-קולה, קוקה קולה

20.11.2018 / 7:03

בעולם האוכל לא מעט מנות נולדות דווקא מתוך טעויות, גם לטום אביב זה קרה, אך מעז יצא מתוק ואת נתחי השורט ריב שנשרפו לו הוא הפך לאחת המנות האהובות במסעדת קוקו במבינו, צפו בדרך שעבר עד הביס המושלם

תוכן שיווקי - אסור להשתמש!!!

אחת המנות המפורסמות של זמננו זכתה לשם - 'אופס, הפלתי את טארט הלימון'. קינוח שנולד לאחר שהקונדיטור של אוסטריה פרנצ'סקה, אחת המסעדות הטובות בעולם, הפיל בטעות את טארט הלימון. השף, מאסימו בוטורה קידש את הטעות והצליח להפוך אותה לקינוח הדגל של המסעדה כשהוא מגיש שברי בצק פריך, קרם לימון ורסיסי לימון על צלחת שנראית שבורה. בעולם הקולינרי לא מעט טעויות הקורות בדרך להשגת המנה המושלמת, הובילו דווקא ליצירת מנה חדשה. בזכות יצירתיות של שף וחשיבה מחוץ לקופסה התוצאה החדשה לפעמים אף מתעלה על הרעיון המקורי.

גם לשף הצעיר טום אביב שפתח לאחרונה את מסעדת קוקו במבינו, לאחר זכייתו בתכנית משחקי השף זה קרה. תבנית מלאה בנתחי שורט ריב (אסאדו) שהכניס לתנור נשכחה זמן רב מידי. במקום לזרוק את הנתחים שהתייבשו יתר על המידה, הוא החליט לפרק אותם, להקפיץ על הפלנצ'ה עם תבלינים ולהגיש אותם עם רוטב חריף לצוות המסעדה. התוצאה שהתקבלה זכתה לביקורות נלהבות והפכה למנה רשמית בתפריט ולפופולארית ביותר במסעדה, אולי גם בזכות הטקס שנלווה לאכילתה. במנה לה הוא קרא 'מעורב צלע קצרה בבישול ארוך' הוא מגיש את נתחי השורט ריב המפורקים והמתובלים, לצד קרעי פוקצ'ה ורטבים, כך שכל אחד יכול להכין לעצמו את הביס המושלם.

מעורב בקוקו במבינו.
נולדה מטעות, מנת מעורב צלע קצרה בבישול ארוך
וואלה!NEWS בשיתוף קוקה-קולה, קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully