וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאסטר מזג את היין הספרדי והשאיר את הישראלים צמאים לעוד

וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט, וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט

20.11.2018 / 8:45

שרונה מרקט בשיתוף "יין בשוק" החלו להציג מגוון סדנאות "מאסטר קלאס" לקהל הרחב בתחום האלכוהול, עם דגש על עולמות היין, הבירה והוויסקי, והפתיחה של היקב המפורסם מספרד הייתה מסחררת בכל אספקט. צפו

צילום מסך

מר לואיס דל אגוילה, ממנהליו של יקבי לה ריוחה אלטה שבספרד, שלף את בקבוק הגרנד ריזרב 904 של לה ריוחה אלטה והציג אותו לעשרות אוהבי יין ישראלים בשרונה מרקט. הבקבוק נפתח, המשקה נמזג והחלל התמלא בניחוחות. את הבקבוק הזה, כמו אחרים שנפתחו באותו ערב בשרונה מרקט לא תמצאו בכל חנות. שרונה מרקט בשיתוף "יין בשוק" החלו להציג מגוון סדנאות "מאסטר קלאס" לקהל הרחב בתחום האלכוהול, עם דגש על עולמות היין, הבירה והוויסקי. הסדנה אותה הנחה דל אגוילה, שבמהלכה טעמו עשרות הישראלים שהשתתפו בה מהיינות המופתיים שהוא מייצר, הייתה הראשונה.

"זה חלק ממגוון ערבים ותוכן שאנחנו עושים במרקט. אנחנו רוצים להנגיש את הידע ואת הקסם של עולם היין ועולם האלכוהול", אומר אורי ויטנברג, מנכ"ל קבוצת ווינוויס - "יין בשוק", "זה לא רק לשתות וליהנות, יש הרבה מסורת, תוכן, אהבה ועניין. אנשים יודעים מה הם רוצים, אנשים פתוחים לטעמים, מוכנים לחוות. ככה נחשפים לעולם ומלואו. המאסטר קלאס הזה הוא תמצית של המרקט - איכות טובה, חומרים מצוינים וידע שרק מחכה שיבואו לקחת אותו".

יקבי לה ריוחה אלטה הוקמו ב-1890, באזור ש-15 שנה מאוחר יותר הוגדר כאזור ריוחה אלטה. כיום, לאחר יותר ממאה שנים, היקב משמר את אופי המסורתי של יינותיו, בטכנולוגיות הייצור החדישות ביותר.

"ריוחה זה האזור הכי מפורסם בספרד שמייצר יין", אומר לואיס דל אגוילה, "אפילו הצרפתים הגיעו לדרום ספרד לחפש יקבים טובים ומצאו אותנו שם. את הגראנד ריזרב 2008 אנחנו מייצרים פחות או יותר שלוש פעמים בעשור". בהמשך הסדנה הוצעו לטעימה היינות האדומים מחבל ריוחה: וינייה אלברדי ריזרבה - אחד היינות הידועים והפופולאריים של היקב; וינייה ארדנזה; טורה דה אוניה רזרבה וריוחה גראן רזרבה 904 בציר 2007 - אחד מיינות הדגל של ספרד, שזכה בפרסים בינלאומיים רבים ובסדנה הושק יין של יקב חדש בישראל מאזור היין הנחשב בספרד: יקב אסטר Aster מריברה דל דוארו.

בהמשך חודש נובמבר יציגו שרונה מרקט ו"יין בשוק" סדרת מופעים מקצועיים וחווייתיים בעולמות היין, בירה וויסקי לקהל הרחב. האירועים יתקיימו החל מה 7.11 ועד ל-28.11, בשעה 20:00 בפינות ישיבה שונות במרקט. במסגרת המופעים יתקיימו טעימות ייחודיות של יינות בוטיק הנחשבים בעולם, תיערך השקת בכורה ליקב ישראלי חדש ותתקיים סדנה ייחודית עם מבשלת הוויסקי הראשונה בארץ.

טלפון לפרטים: 03-6440202

וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט, וואלה! NEWS בשיתוף שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully